bugün

bir zamanlar adana trafiğinin vazgeçilmezi olan mavi otobüslerdi.

şimdi hepsi beyaz oldu.
yüreğirde hala devam ediyorlar. bugün üniye gitmek için önünde balcalı yazana bindim, çarşiya gitti. yani adananin yüz karası, sinir bozucu otobüsleridir. umarım yüregirdekiler de kalkar.
an itibariyle on beş TL olmuş. içim sızladı. yapılır mı bu be.
© copyright 2005 - 2026