bugün
- lise defteri6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- türkiye5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- düşük iq belirtileri5
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- diş ağrısı2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet gurbuz 20245
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- beyaz otomobil satın almak14
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- zaman gazetesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
çoğu zaman itici olmakla birlikte bazen gerçekten güldüren çakma taner. kıbrıslı taklidinin arkasında sakladığı diyarbakırlı kişiliği ortaya çıktığı zaman ise görsel ve işitsel şölen yaşatıyor.
Abi bu adamda tipik almancı havası var. "Acun abi yemek yapacam".
Son zamanlara kadar elenmeyecek yarismaci, saglam reyting getiriyor. Survivora da katılırsa şaşırmam.
elense de yarılarak gülsek şu mala.
ne kadar boş insanlarsınız ya.
acun medya izliyecek kadar boşsunuz.
tv izleyecek kadar da vasat.
acun medya izliyecek kadar boşsunuz.
tv izleyecek kadar da vasat.
bu hafta elenmiş olan reyiz. aşçı olmamasına rağmen yetenekli adamdı, 13 kişiyi gönderdi. şovmen diye eleştiriyorlar ama programa renk katan da onun şovmenliğiydi.
Ağdalı yanaklarını tokatlayarak teselli etmek istediğim Diyarbakırlı kürt.
Şubatta survivor'da. Yazın kenara.
aşçılıkla hiçbir ilgisi olmadığı her halinden belliydi. elendiği bölümde de patates püresi yapamadı.
kendisi gibi insanların televizyonda yemek yapma kisvesiyle şov yaptığını görmek benim acayip sinirlerimi bozuyor.
arkadaşlar, bu meslek böyle bir meslek değil. 15 saat ayakta durur, sabah 8'de girer, bir lokma yemeden gece yarısına kadar çalışırsınız.
yaptığınız yemek yapmak kadar insanla uğraşmaktır. komiyle ayrı uğraşırsın, çıraklar ayrı uğraşırsın, üstünle astınla, bulaşıkçıyla, garsonla, restoran müdürüyle ayrı uğraşırsın.
sürekli öğrenir ve öğretirsin. sürekli fiziksel ve zihinsel olarak hırpalanırsın.
senin mesleğinde mobbing diye bir şey yoktur; mesleğin doğal akışında mobbingi yaşamak ve bazen yaşatmak seve seve vardır.
uzun lafın kısası aşçılık skinny pantolonu götüne giyip, paçayı bileğine kadar sıvayıp, parmak arası terlikle şaklabanlık yapmak değildir.
yasin ve türevlerini bu algıyı yaşattırdığı için sevmiyorum ben.
lütfen uzak durun bu işlerden kardeşim. bırakın cemre gibiler yemek yapsın.
kendisi gibi insanların televizyonda yemek yapma kisvesiyle şov yaptığını görmek benim acayip sinirlerimi bozuyor.
arkadaşlar, bu meslek böyle bir meslek değil. 15 saat ayakta durur, sabah 8'de girer, bir lokma yemeden gece yarısına kadar çalışırsınız.
yaptığınız yemek yapmak kadar insanla uğraşmaktır. komiyle ayrı uğraşırsın, çıraklar ayrı uğraşırsın, üstünle astınla, bulaşıkçıyla, garsonla, restoran müdürüyle ayrı uğraşırsın.
sürekli öğrenir ve öğretirsin. sürekli fiziksel ve zihinsel olarak hırpalanırsın.
senin mesleğinde mobbing diye bir şey yoktur; mesleğin doğal akışında mobbingi yaşamak ve bazen yaşatmak seve seve vardır.
uzun lafın kısası aşçılık skinny pantolonu götüne giyip, paçayı bileğine kadar sıvayıp, parmak arası terlikle şaklabanlık yapmak değildir.
yasin ve türevlerini bu algıyı yaşattırdığı için sevmiyorum ben.
lütfen uzak durun bu işlerden kardeşim. bırakın cemre gibiler yemek yapsın.
Taner tolga tarlacı ile bir videosunu gördüm. Pis herifin teki. Ağızda tonla küfür leş.
Tahmin ettiğim gibi bu sezon Survivor'da.
https://www.hurriyet.com....n-arkadasi-cikti-41448180
görsel
(bkz: #42519224)
https://www.hurriyet.com....n-arkadasi-cikti-41448180
görsel
(bkz: #42519224)
bir çuval dolusu sakalına ve başından çıkarmadığın mavi bandanana hastayız ama kirli sakallı, aşçı önlüklü halini de özledik be reis.
Reyting trolü.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar