bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
Ben de rehabilite olayım diye eğlenceli bir şey attı sanmıştım. Sinirim bozuldu bu şarkıyla iyice djdj. Bi süre güllü dışında bir şey dinleyemeyeceğim tşk.
Salman khan’ı çok severim jxjd. Teşekkürler sersem.*
Ne ara attı elini ya kaçırmışım tüh.
Hahahah kulaklığım yok sonra dinleyeceğim djjd.
Ben gördüm çok güzel bi kız..
Ben de gördün aynı güllü.
Biraz fingirdek gibi geldi.
tanımıyorum, iyi yazmalar diliyorum.
Bir ablası olarak, korumak da bana düşer.
Dağılın ulemmmmmm!!!!
Evet
Dağılın ulemmmmmm!!!!
Evet
Göz rengi güzelmiş. Çok nadir bir renk. Allah sahibine bağışlasın.
Ben gördüm çok güzel gözler..
Baya güzeldi onu söyleyeyim.
Bal göz. Süzme çiçek balı.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Sevdiğimiz saydığımız bir yazar kardeşimizdir. Entryleri kaliteli ve gösterişten uzaktır. iyi yazmaları olsun.
Elimde silah vardı, sen yanlış gördün herhalde kardeş cjjd.
Bu kadar uzun yazmaya üşenmediysen diyecek bir şey bulamıyorum, artını verdim…
Bu kadar uzun yazmaya üşenmediysen diyecek bir şey bulamıyorum, artını verdim…
Favori kızılcık şerbo karakterini merak ettiğim hanımefendidir.
Dinlerim ama bi komiklik, bi şaka olarak sadece… şu linki imha edeceği yerde bi de buraya atıyo, şu özgüvenden bana da ver Allahım djjd.
Hanım hanımcık bir sözlük yazarı. Severiz, evet.
O kişi senin düşmanın galiba, rezil olmanı istiyor sadece… bence dinleme ama sen bilirsin tabi hdjdjd.
En sevdiği film Recep ivedik diyordu.
Benim 0.02 sn'mi geri verin
Bakarım, özelden atsaydın o zaman alla alla *
Gündemdeki Haberler