bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- içtim şarabı13
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kemalist dünya24
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kadınlar2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
Ben de rehabilite olayım diye eğlenceli bir şey attı sanmıştım. Sinirim bozuldu bu şarkıyla iyice djdj. Bi süre güllü dışında bir şey dinleyemeyeceğim tşk.
Salman khan’ı çok severim jxjd. Teşekkürler sersem.*
Ne ara attı elini ya kaçırmışım tüh.
Hahahah kulaklığım yok sonra dinleyeceğim djjd.
Ben gördüm çok güzel bi kız..
Ben de gördün aynı güllü.
Biraz fingirdek gibi geldi.
tanımıyorum, iyi yazmalar diliyorum.
Bir ablası olarak, korumak da bana düşer.
Dağılın ulemmmmmm!!!!
Evet
Dağılın ulemmmmmm!!!!
Evet
Göz rengi güzelmiş. Çok nadir bir renk. Allah sahibine bağışlasın.
Ben gördüm çok güzel gözler..
Baya güzeldi onu söyleyeyim.
Bal göz. Süzme çiçek balı.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Sevdiğimiz saydığımız bir yazar kardeşimizdir. Entryleri kaliteli ve gösterişten uzaktır. iyi yazmaları olsun.
Elimde silah vardı, sen yanlış gördün herhalde kardeş cjjd.
Bu kadar uzun yazmaya üşenmediysen diyecek bir şey bulamıyorum, artını verdim…
Bu kadar uzun yazmaya üşenmediysen diyecek bir şey bulamıyorum, artını verdim…
Favori kızılcık şerbo karakterini merak ettiğim hanımefendidir.
Dinlerim ama bi komiklik, bi şaka olarak sadece… şu linki imha edeceği yerde bi de buraya atıyo, şu özgüvenden bana da ver Allahım djjd.
Hanım hanımcık bir sözlük yazarı. Severiz, evet.
O kişi senin düşmanın galiba, rezil olmanı istiyor sadece… bence dinleme ama sen bilirsin tabi hdjdjd.
En sevdiği film Recep ivedik diyordu.
Benim 0.02 sn'mi geri verin
Bakarım, özelden atsaydın o zaman alla alla *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar