bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
son derece mütevazi bir adamdır. çıktığı mekana giderseniz de şahane eğlendirir. adamdır be.
Çocukluğumuzun esmer, sempatik şarkıcısı. Şu sıralar sesini bir reklam müziğinde duyuyorum da ne kadar hoş bir sesi varmış. Şimdi tilkiyle falan uğraşıyoruz!
Mansu rark.
o sesle dünya çapında üne kavuşabilirdi. keşke biraz uğraşsaydı.
Sempatik adam...
Bu adamın şarkıları eskimiyor ayrıca...
Ben hala büyük bir keyifle dinliyorum birçok şarkısını...
Bu adamın şarkıları eskimiyor ayrıca...
Ben hala büyük bir keyifle dinliyorum birçok şarkısını...
(bkz: maalesef)
(bkz: gel yanıma)
(bkz: yarim)
(bkz: gazla gitsin)
(bkz: sana demedim mi)
(bkz: sen de bizdensin)
(bkz: gel yanıma)
(bkz: yarim)
(bkz: gazla gitsin)
(bkz: sana demedim mi)
(bkz: sen de bizdensin)
yok olan şarkıcılardan.
sıfır egolu, harika şarkıları ve sesi olan, karakterine ve sahnesine hayran olduğum, bence efsane olan harika adam.
2 gün önce bursa-izmir arası yol alırken birden radyoda “sana demedim mi” şarkısını duymamla neşemi yerine getiren şarkıcı.
2 gündür “ sana demedim mi sana demedim mi, eridiğimi sana demedim mi, ömrümün son gününü, son gülünü sana verdimdi.” diye diye geziyorum ortalarda.
2 gündür “ sana demedim mi sana demedim mi, eridiğimi sana demedim mi, ömrümün son gününü, son gülünü sana verdimdi.” diye diye geziyorum ortalarda.
Yine kendisinden önce uyandığımız şarkıcı.
Günaydın.
Günaydın.
Gazla gitsin.
Bu adamın şarkıları çok iyiydi. Hala dinlerim.
Sana demedim mi ve inadı bırak özellikle. Bir de gazla gitsin vardı.
Sana demedim mi ve inadı bırak özellikle. Bir de gazla gitsin vardı.
Arkçılık yapmayın burada...
Kartal’da oturuyordu bir zamanlar. Rahmanlar tarafında. Bir zamanlar dediğim 20 sene önce. Kartal sahilde yürüyüş yapardı hafta sonları.
kendisi inadı bırak adlı şarkısıyla ve o albümdeki öbür şarkılarla küçüklüğümde önemli bir yere sahiptir. müzik zevkim seneler içinde çok değişmiş olabilir; ama ben hala bu adamın türkiye'de bu türde yapılmış müzikler arasında çok iyi bir yerde olduğunu düşünmekteyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar