bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme5
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- herkesle iyi anlaşan insan18
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- izmir2
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- king is back5
- almanya7
- paraguay4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- yugoslavya kızları4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- güney afrika5
- mor semsiyeli yabanci5
- kanada3
- pandela3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- breko brek kara kuş2
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- volkswagen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- göte giren şemsiye4
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
sex and the city dizisindeki carrie nin taptığı ayakkabı markası. hatta carrie o kadar aşıktır ki ayakkabılarına bir bölümde sokakta bir soyguncu parasıyla birlikte manolo blahniklerini isteyince yıkılır adeta.
dünyanın en seksi ayakkabılarını çizen uzun burunlu, çok şirin tonton bir tasarımcı.
sadece ayakkabı değil bunlar olmamalı. uzun burun, topuklarına rağmen inanılmaz rahattırlar. fiyatları epey pahalıdır evet lakin hakkını verir. madonnna blahnik için seksden bile iyi demiştir. doğru söylemiştir. (bkz: fetiş)
sahip olmak icin sahip olduklarimdan vazgecebilecegim bir ayakkabi markasi.
o kadar çok param var ki kazıklanmaktan zevk alıyorum diyenlerin tercihi...
daha iyisi için (bkz: christian louboutin)
madonna'nın bu ayakkabılar için ''seksten daha iyi.'' yorumunu yapmışlığı vardır. gerçekten klas sahibi ayakkabılardır. ilk maaşımla alacağım günü iple çekiyorum.
(bkz: Tasarım harikası)
Christian Louboutin'in yanından dahi geçemeyeceği kadar "kadın" olan ve "kadını en iyi yansıtan" ayakkabı tasarımcısı, markası, efsanesi!
(bkz: ayakkabı değil manolo)
En acı yanı ise;
deha tasarımcı Manuel "Manolo" Blahnik Rodríguez yanında başka tasarımcı çalıştırmadığından ötürü,
öldüğünde markasının da bir daha ayakkabı üretemeyecek oluşudur.
Fakat hali hazırda sahip olduğunuz bir çift dahi Manolo'nuz var ise değerini bilin;
çünkü tasarımcısının ölümünün ardından bu ayakkabılar koleksiyon değeri taşıyacak ve şu an dahi çoğumuzun yanına yaklaşmaya zorlandığı fiyatlarını 5'e, hatta 10'a katlayacaktır!
Şimdilik bakmakla yetinip, bir gün mutlaka sahip olmayı kafama koyduklarım ise şöyledir * ;
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://shop.nordstrom.com...R4-dyeiX2gS4w_faxbSFfDwYw
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
ağlamak istiyorum!
(bkz: ayakkabı değil manolo)
En acı yanı ise;
deha tasarımcı Manuel "Manolo" Blahnik Rodríguez yanında başka tasarımcı çalıştırmadığından ötürü,
öldüğünde markasının da bir daha ayakkabı üretemeyecek oluşudur.
Fakat hali hazırda sahip olduğunuz bir çift dahi Manolo'nuz var ise değerini bilin;
çünkü tasarımcısının ölümünün ardından bu ayakkabılar koleksiyon değeri taşıyacak ve şu an dahi çoğumuzun yanına yaklaşmaya zorlandığı fiyatlarını 5'e, hatta 10'a katlayacaktır!
Şimdilik bakmakla yetinip, bir gün mutlaka sahip olmayı kafama koyduklarım ise şöyledir * ;
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://shop.nordstrom.com...R4-dyeiX2gS4w_faxbSFfDwYw
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
ağlamak istiyorum!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar