bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- 2026 dünya kupası34
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- şemso buraya bak koçum2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- amerika birleşik devletleri9
- almanya6
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- paraguay3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- avustralya3
- kadir inanır'ın vefatı7
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- saraca finch house7
- truesuzluk3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- meksika3
- güney afrika4
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- türkiye10
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- haiti2
- iskoçya2
- star wars2
- katar2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
sex and the city dizisindeki carrie nin taptığı ayakkabı markası. hatta carrie o kadar aşıktır ki ayakkabılarına bir bölümde sokakta bir soyguncu parasıyla birlikte manolo blahniklerini isteyince yıkılır adeta.
dünyanın en seksi ayakkabılarını çizen uzun burunlu, çok şirin tonton bir tasarımcı.
sadece ayakkabı değil bunlar olmamalı. uzun burun, topuklarına rağmen inanılmaz rahattırlar. fiyatları epey pahalıdır evet lakin hakkını verir. madonnna blahnik için seksden bile iyi demiştir. doğru söylemiştir. (bkz: fetiş)
sahip olmak icin sahip olduklarimdan vazgecebilecegim bir ayakkabi markasi.
o kadar çok param var ki kazıklanmaktan zevk alıyorum diyenlerin tercihi...
daha iyisi için (bkz: christian louboutin)
madonna'nın bu ayakkabılar için ''seksten daha iyi.'' yorumunu yapmışlığı vardır. gerçekten klas sahibi ayakkabılardır. ilk maaşımla alacağım günü iple çekiyorum.
(bkz: Tasarım harikası)
Christian Louboutin'in yanından dahi geçemeyeceği kadar "kadın" olan ve "kadını en iyi yansıtan" ayakkabı tasarımcısı, markası, efsanesi!
(bkz: ayakkabı değil manolo)
En acı yanı ise;
deha tasarımcı Manuel "Manolo" Blahnik Rodríguez yanında başka tasarımcı çalıştırmadığından ötürü,
öldüğünde markasının da bir daha ayakkabı üretemeyecek oluşudur.
Fakat hali hazırda sahip olduğunuz bir çift dahi Manolo'nuz var ise değerini bilin;
çünkü tasarımcısının ölümünün ardından bu ayakkabılar koleksiyon değeri taşıyacak ve şu an dahi çoğumuzun yanına yaklaşmaya zorlandığı fiyatlarını 5'e, hatta 10'a katlayacaktır!
Şimdilik bakmakla yetinip, bir gün mutlaka sahip olmayı kafama koyduklarım ise şöyledir * ;
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://shop.nordstrom.com...R4-dyeiX2gS4w_faxbSFfDwYw
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
ağlamak istiyorum!
(bkz: ayakkabı değil manolo)
En acı yanı ise;
deha tasarımcı Manuel "Manolo" Blahnik Rodríguez yanında başka tasarımcı çalıştırmadığından ötürü,
öldüğünde markasının da bir daha ayakkabı üretemeyecek oluşudur.
Fakat hali hazırda sahip olduğunuz bir çift dahi Manolo'nuz var ise değerini bilin;
çünkü tasarımcısının ölümünün ardından bu ayakkabılar koleksiyon değeri taşıyacak ve şu an dahi çoğumuzun yanına yaklaşmaya zorlandığı fiyatlarını 5'e, hatta 10'a katlayacaktır!
Şimdilik bakmakla yetinip, bir gün mutlaka sahip olmayı kafama koyduklarım ise şöyledir * ;
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.saksfifthavenu...720&LSsid=J84DHJLQkR4
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://www.barneys.com/Ma...campaign=Primary%20Banner
http://shop.nordstrom.com...R4-dyeiX2gS4w_faxbSFfDwYw
http://www.neimanmarcus.c...JLQkR4&CS_003=5630585
ağlamak istiyorum!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar