bugün

manolo blahnik

madonna'nın bu ayakkabılar için ''seksten daha iyi.'' yorumunu yapmışlığı vardır. gerçekten klas sahibi ayakkabılardır. ilk maaşımla alacağım günü iple çekiyorum.
© copyright 2005 - 2026