bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
Bu senenin ygs'sine bakarsak. Matematiğinin çok canlar yakacağı sınavdır.
birilerinin kolay birilerinin zor olacak dediği sınav.
adam gibi soru sorup bokunu çıkarmazlarsa benim için iyi olacaktır. hani bıçak üstü bir durumum var, okulu bıraktık tekrar bu sınava girecez diye, zaten kazanırız hesabına, fazla güvenmişim kendime, az zorladı mı batıyorum.
adam gibi soru sorup bokunu çıkarmazlarsa benim için iyi olacaktır. hani bıçak üstü bir durumum var, okulu bıraktık tekrar bu sınava girecez diye, zaten kazanırız hesabına, fazla güvenmişim kendime, az zorladı mı batıyorum.
Biran önce gelsede bitsin denilip gelince aha sıçtık denilen sınav.
Cok girmese bari sinavidir. Istanbulu kazanacagim diyerek sakaryada ki universitemi birakmama deger umarim. Yoksa cok pis gote gelecegim sinavdir.
Matematiğin soru tiplerinden bizi hazırlıksız yakalayacağı bellidir. Geometri de zorlayacak. Fen yine aynı olur diyorum o da zaten karışık. Kısaca şimdi denemelere girmeyin, sınav günü için yer açın derim.
lys 4ün diplomalar alındıktan ertesi gün olacağı sınavdır. ben endüstri meslek lisesi öğrencisi olduğum için yaklaşık son 1 haftadır yılsonu beceri eğitimine çalışmam sebebiyle sınavdan tam 1 gün önce tekrara abanacağım sınavdır. kimbilir belki edebiyatı fulleriz 22sinde.
girecek sınav.
adamın ömründen ömür götüren sınav. nedir bu çile,stres yeter be. analitik de çemberlere kadar biliyorum geometri diken üstünde matematiğe geçen sene giren boru sebebiyle iyi hazırlandım artık beklemedeyiz.
ygs zor olduğu için kolay olacak olan sınavdır. endişe etmeye gerek yoktur belki geometri zorlayabilir.
sabah sabah uyanır uyanmaz kafa kurcalayan sınav. ulan bi bitse de gitsek.
sınava girecek arkadaşlara tavsiyem. stresle kendinizi tüketmeden son 1 gün kalaya kadar rutin hazırlıklarınıza devam edin.
uzun bir koşunun son 100 metresindesiniz sadece finiş çizgisini görmeye bakın artık.
uzun bir koşunun son 100 metresindesiniz sadece finiş çizgisini görmeye bakın artık.
12 senelik hayatimizi sinavla belirledigimiz sicik anlar.
Bence LYS1i geçen seneden kolay olacak sınavlar grubudur.
ben mi ona onun mu bana gireceği belli olmayan ama hayatımızı belirleyen saçma sapan sınav sistemi.
Bu hafta yapılacak olan sınavdır.
çalışmayanlar için : valla çalışmadım ama bakalım 250 falan gelirse.. 30 da okul verse tamam la girerik bi yerlere. olmadı seneye girerik. seneler çuvalamı girdi amk.
orta çalışanlar için : canım 350 civarı bir puan alırsam takla atıcam valla.
çok çalışanlar için: heycan yapmamam lazım. süreyi iyi değerlendirip tüm soruları doğru cevaplamam lazım. herkesi geçmem lazım.. dur biraz daha şarza takayım kendimi. evet.
sınav sonrası
çalışmayanlar: nasıl oluyo lan nasıl oluyo. o kadar soru yaptım nasıl 190 geliyo
orta ayar çalışanlar : 350 bekliyodum ama 290 gelmiş neyse okul puanıyla biraz olsun açığı kapatabilirim. buna da şükür.
çok çalışanlar : off 450 almışım. keşke yemeği serum desteğiyle yeseydim. uykumu da keşke pil gibi bir şey olsaydı da oradan giderseydim. off napcam şimdi
* bidaha ki sınava daha çok çalışıp 500 almalısın bence.
- evet kesinlikle öyle yapmalıyım zaten. bu ne ya 450. valla canım bu duyulursa rezil olurum ben.
orta çalışanlar için : canım 350 civarı bir puan alırsam takla atıcam valla.
çok çalışanlar için: heycan yapmamam lazım. süreyi iyi değerlendirip tüm soruları doğru cevaplamam lazım. herkesi geçmem lazım.. dur biraz daha şarza takayım kendimi. evet.
sınav sonrası
çalışmayanlar: nasıl oluyo lan nasıl oluyo. o kadar soru yaptım nasıl 190 geliyo
orta ayar çalışanlar : 350 bekliyodum ama 290 gelmiş neyse okul puanıyla biraz olsun açığı kapatabilirim. buna da şükür.
çok çalışanlar : off 450 almışım. keşke yemeği serum desteğiyle yeseydim. uykumu da keşke pil gibi bir şey olsaydı da oradan giderseydim. off napcam şimdi
* bidaha ki sınava daha çok çalışıp 500 almalısın bence.
- evet kesinlikle öyle yapmalıyım zaten. bu ne ya 450. valla canım bu duyulursa rezil olurum ben.
Adının lisanslı yerleştirme sınavı olarak değiştirilmesi gereken, amacından sapalı çok olmuş gereksiz bir uygulamadır.
allah'ını seven kolay olacağına dair mantıklı sebepler sunsun dediğim sınav.
Kolay olmayacağı versus.
tek yıllar zor, çift yıllar kolay olur. lys 2014 bu bağlamda kolay olacaktır. buraya yazıyorum.
sınava günler kalmışken boşluğa düştüğüm sınav. lan deneme kitabını bitirdim konu tekrarı az buçuk yapmaya çalışıyorum o kadar. ne yapmam gerektiği konusunda önerileri olan varsa mesaj kutumda bekleyeceğim.
içimde bir mutsuzluk bi hassiktir duygusu uyandıran sınav.
Bitse de gitsek havasına inceden girdiğim sınav. Ömrümden ömür gitti, bit artık. Bit. Güzel Bit.
bitse de vicdan azabı olmadan m2tw oynasam dediğim sınav. nasıl olsa seneye gireceğim adam akıllı.
not: kolay olacak sananlar var. bu sene gördüğünüz en zor, seneye de gördüğünüz en kolay sınav olacaktır. at fava bekle.
not: kolay olacak sananlar var. bu sene gördüğünüz en zor, seneye de gördüğünüz en kolay sınav olacaktır. at fava bekle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar