bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
sezon başında profesörümüz gidince yeri nasıl doldurulacak diye kara kara düşünürken geçen zaman içerisinde yokluğunu bir saniye olsun aratmamış ay parçası, aydınlık suratlı sepet topçusu.
"Tüm kupaları istiyorum" demiştir.
görsel
görsel
http://www.ntvspor.net/ha...25/tum-kupalari-istiyorum
görsel
görsel
http://www.ntvspor.net/ha...25/tum-kupalari-istiyorum
o nasıl bir blok lan! Madrid te hükümet düştü.
başbakan.
geldiği andan itibaren sakalları dolayısıyla sempati duyduğum ve sempatimi de boşa çıkamayan reis gibi reis.
o bloklar o üçlükler ilaç gibi geldi ilaç. bizi ipten aldı resmen bogi ile birlikte.
başbakan.
galatasaray'da oynamasını çok istediğim über basketbolcu. dursun özbek, madem ki basketbola yatırım yapacaksınız, alın bu adamı. sakallı basket makinesi.
Çok etkili değildi bugün ama maç sonunda fast breakte yere atlayıp kestiği top belki de maçın kaderini değiştirdi.
iyi oyuncu.
iyi oyuncu.
Eğer seneye eurolig şampiyonluğu isteniyorsa udoh, dixon, bogdanovic ile birlikte takımda kesin kalmalı ama pek mutlu gözükmüyor yalan değil.
Antic, kalinic, vesely, barış gidebilir.
Antic, kalinic, vesely, barış gidebilir.
izlemiş olduğum en profesyonel basketbolcu. adam king.
görsel
görsel
görsel
görsel
https://pbs.twimg.com/media/DPlQxE6X0AMqUl9.jpg
görsel
görsel
görsel
görsel
https://pbs.twimg.com/media/DPlQxE6X0AMqUl9.jpg
gördüğüm en iyi basketbolculardan biriydi. zaten adamlığından şüphem yoktu ama şu açıklamaları ile bir kez daha adamlığını konuşturmuş.
--spoiler--
Türkiye’de yaşananları televizyondan izlediğinde neler hissettiğini ise Sportmediaset.it’e açıkladı: “Umutsuzluk hissi. Böyle şeyleri televizyondan izlemek hiçbir zaman iyi değildir. Askeri operasyonlar ve benzeri olaylar. Üstelik yaşadığınız ülke olup olmaması da olaylara üzülmenizi etkilemiyor.”
Peki italyan forvet, istanbul’a dönme konusunda tereddüt yaşıyor mu? Datome, Türkiye ve Fenerbahçe’ye döneceğini çok net bir şekilde belirtti: “istanbul’a dönmekten korkmuyorum. Bir aya kadar orada olacağım. Durum normale dönüyor ve benim tek düşündüğüm geri dönmek. Tüm bu olaylar benim kararımı değiştirmeyecek. Fenerbahçe’yle gelecek yıl için de kontratım var. Ve ben ve takım arkadaşların harika bir sezonu tekrar etmeye çalışacağız.”
Datome sözlerine şöyle devam etti: “Fenerbahçe’de çalışan insanlar için endişelendim. Takım arkadaşlarım ve kulüple bağı olan herkes için çok endişelendim. Tanrı’ya şükürler olsun ki hepsi güvende. Şimdi önemli olan her şeyin normale dönmesi”.
--spoiler--
http://www.basketfaul.com...onmekten-korkmuyorun.html
--spoiler--
Türkiye’de yaşananları televizyondan izlediğinde neler hissettiğini ise Sportmediaset.it’e açıkladı: “Umutsuzluk hissi. Böyle şeyleri televizyondan izlemek hiçbir zaman iyi değildir. Askeri operasyonlar ve benzeri olaylar. Üstelik yaşadığınız ülke olup olmaması da olaylara üzülmenizi etkilemiyor.”
Peki italyan forvet, istanbul’a dönme konusunda tereddüt yaşıyor mu? Datome, Türkiye ve Fenerbahçe’ye döneceğini çok net bir şekilde belirtti: “istanbul’a dönmekten korkmuyorum. Bir aya kadar orada olacağım. Durum normale dönüyor ve benim tek düşündüğüm geri dönmek. Tüm bu olaylar benim kararımı değiştirmeyecek. Fenerbahçe’yle gelecek yıl için de kontratım var. Ve ben ve takım arkadaşların harika bir sezonu tekrar etmeye çalışacağız.”
Datome sözlerine şöyle devam etti: “Fenerbahçe’de çalışan insanlar için endişelendim. Takım arkadaşlarım ve kulüple bağı olan herkes için çok endişelendim. Tanrı’ya şükürler olsun ki hepsi güvende. Şimdi önemli olan her şeyin normale dönmesi”.
--spoiler--
http://www.basketfaul.com...onmekten-korkmuyorun.html
hani heykelini diksen meselesi varya aha bu da ondan.
bu adamla ömür boyu anlaşma yapalım.
sporcunun zeki,çevik ve ahlaklısı bu adam için söylenmiş adeta.
oooo ooooo gigi datome
sporcunun zeki,çevik ve ahlaklısı bu adam için söylenmiş adeta.
oooo ooooo gigi datome
hayatı yaşamayı seven biri. röportajını izledim ülke gezmeyi seviyor gezdiği ülkenin kültürünü merak ediyor sadece kültür değil tarihe de meraklı. adam bizim sporcular gibi değil kendini geliştirmiş arkadaş. karakterli adam iyi ki var uzun yıllar kalır inşallah. evet.
Türkiyeyi cidden seviyor.Hiçbir olay etkilemedi onu.Umarım bu sene kupayı almamızda yardımcı olur.
Soğukkanlı ve çok yönlü bir oyuncu. Bsl'nin değerlerinden biri.
Not:Sarı-Kırmızı.
Not:Sarı-Kırmızı.
komple bir oyuncu. gerçekten çok faydalı ve keyif verici bir oyunu var.
şov yapıyor. evet.
cska maçındaki nefis smaç girişimi ile 5 numaradan shaqtn' a fool adayları arasına girmiş.
https://www.youtube.com/watch?v=5GBVTlnetqo
https://www.youtube.com/watch?v=5GBVTlnetqo
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar