bugün

-ne izliyorsun
-lost
-host??..
-host evet host.. hatta post da diyebilirsin sen.
mensubu olduğum tarikattır. lost'tan bi haber bünyelerin afallama ifadesidir.
(bkz: kedidir kedi)
kiralayıp 48 saat eve kapanıp izlememi öğütleyen dostlarıma, zorumun adı ne dedirten şey.
-lost ne lan ?
-kaldıraç demek bulgarcada...
uykusuz gecelerin habercisi soru.
aslında samimi olmayan, lost' un bir dizi olduğunu bilen ama farklı görünmeye çalışan insanın sözü. o kadar haber bültenlerinde haberleri yapıldı, bazı oyuncuları talk show' lara çıktı, internette o kadar geyikleri yapıldı. ama bu beyimiz hala "lost ne lan, ahaha ben dizi izlemiyom ki olm." tarzında ibnelikler peşinde. yemezler güzelim...
-Lost ne lan?
+Herşeyden önce bir soru cümlesidir.

-Lost ne lan?
+Tişört markası abi. Pazarda 5 milyon.
© copyright 2005 - 2026