bugün

Kendisini severim. Aydinoglu olarak arkasındayım her zaman.

Değerli bir yazar.
nerelerde olduğunu merak ettiğim yazar.

en nihayetinde sesi soluğu kaybolmuştur.
Öğrencilerinin yanında bu kadar küfür ediyor mu diye merak ettiğim sözde öğretmen(!).
Ateist başlığı uplatmak için üçüncü kez yaz aynı şeyi.
nabza gore serbet verip uc bes tane arti oy alinca kendini degerli hisseden, sozlugu haddinden fazla ciddiye alan bir vatandas.
gözünün yaşına bakmam gördüğüm yerde artıyı basarım.
Erkek olsam şatoya kapatır Prensesim yapardım.
Sözlükte kankacılık diyecek yavuşaklara hörmetlerimi sunuyorum.
iyi yazmalarınız olsun tatlı hanımkızımız.
Gözünün yaşına bakmam gördüğüm yerde basarım.

Üzgünüm olaylar böyle gelişti.
yazarmış yeni öğrendim.*
Saygı duyduğum bir hanım kardeşimiz. Yazılarını her zaman artılarım.
iyi yazardır severiz kendilerini.
at şunu ağzına;

görsel
bir yazar, oylama yapmadan duramıyoruz.*
görsel
Kız olsam ilk senle kanka olurdum. Ama erkeğim, yürümekten başka seçeneğim yok.
içine mi doğdu bilmiyorum ama ben bunu ona yazdım.
(#34073884)

o da cevap yazmış.
(#34073912)
görsel
Mesajlara kapalı olan yazar.
Aç gızım mesajı.
Bişey diyecem.
Tövbe de ağzın yer değişir.
Arkadaşlarından mesaj alıyormuş. Tamam ben de arkadaşınım. Ne kötülüğümü gördün.
11. Nesil yazar.
Takip ettiğim, güzel entryleri olan yazar.
Seri olmasada artılayan melektir aynı zamanda. Bu kötü birşey değildir çünki okuduğunu gösterir.
YazSın dursun efendim. iyi yazmalar.
Uğraşmayın onunla bacım o benim.
klasik kemalist teyze entry'leri giren tip. kafasini yasamak isterdim. hangi haptan aliyorsa soylesin.
görsel bizim tayfa ortadaki kendisi olur.

Edit:elinde telefon olan ben.
Her entrynin sonunda gülüyor.
Neden acaba?
Çok ilginç.
her entrynin sonunda bir sonraki entrye geçiyor.
neden acaba?
ilginç.
© copyright 2005 - 2026