bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- günün sözü3
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- esra'yı aç esra'yı2
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- lucas luthor2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
gece gece (sabah sabah) yaran yazar. (#3994302)
yatmaya gidiyordum sozlukte takilasim geldi senin yuzunden. pis.
ayrica gizli bir $ekilde:
(bkz: siyah ulan)
yatmaya gidiyordum sozlukte takilasim geldi senin yuzunden. pis.
ayrica gizli bir $ekilde:
(bkz: siyah ulan)
ilk başlıgıma entry girerek yeni başlayan sözlük hayatımda bana destek olmus moral vermiş umarım en kısa zamanda anahtarını bulur dedigim ilk intibada sevip benimsedigim uludag sözlük yazarı.
swat oyununun her versiyonunda, "pi tu lak" sözüyle, kendini özel harekat timi lideri hissetmeni sağlayan sözcük.
sözlüğün sol kesimi ile değilde üst kesimiyle ilgili olmasını beklediğimiz yazar.
iyi ki dönmüş dediğim kaliteli yazar. o da olmasa sözlüğün sol kesimi 14 15 yaşındaki ''solcuyum ben solcuyum şş alooo bana baksanıza lan'' havalarındaki çoluk çocuğa kalacaktı az kalsın. yeniden hoşgelmiş.
bol keseden atıp tutan, sonra da ayar mağduresi olarak sözlük semalarında boy gösteren yazar.
(bkz: yapma çocuğum)
(bkz: yapma çocuğum)
john olanı makbuldür.
yıllar yıllar önce süperonline devrim kanalında aynı nicki kullanan birisi vardı, üslubu falan da beziyor. olur mu? neden olmasın? dlmk ( gerçi gençlik gelecektir adını almıştı o vakit. ) toplantılarında falan karşılaşmışlığımız vardır.
ha bunları niye mi yazdım? dergi verdiydim buna ( yaşadığımız vatan ) parasını verecem dedi, kayboldu ortalıktan. heyecanlandım birden. ver bak oluum parayı eğer sensen.
ha bunları niye mi yazdım? dergi verdiydim buna ( yaşadığımız vatan ) parasını verecem dedi, kayboldu ortalıktan. heyecanlandım birden. ver bak oluum parayı eğer sensen.
jitem hakkında bilinmeyenleri, copy paste usuluyle de olsa söyleyebilme cesareti takdir edilesi. büdülesi.
özgür sözlük'te bir dönem birlikte yazdığımız yazar. ha şimdi ikimiz de burdayız. bir ortak özelliğimiz de buranın admin ve adminesinin ihtiraslarına kurban edilmiş olmamız...
(bkz: bir tek uludağ yeter)
(bkz: bir tek uludağ yeter)
scurtel donmus, lock da bi de tiesta gera yi cagirin tam olsun.
silik yazarlar nasil donuyor kuzum?
silik yazarlar nasil donuyor kuzum?
bir zamanların şakird yazarı. ne oldu usta hayırdır ne bu sert eleştiriler ?
uzun bir süre takılmamıştım buraya. kafa dinlemiştim kendimce sebeplerle. geri gelip "bakalım lan ne yazmışlar ben yokken" diye detay ara butonunun üzerindeki boşluğa çift tıkladığımda çıkan nickleri aradığımda bir süre sonra hiçbirşey yazmadığını farkettim. "lan noldu bu da mı gitti" derken silik olduğunu gördüm. takip ettiğim yazarları kaybetmekle üzerine olmayan uludağ sözlük'ün yedi sülalesine çok sağlam sövdüm ben de.
o günden sonra, bu akşam serseri bir başlıkta bir entrysini görmek son zamanlarda gördüğüm en güzel sürpriz oldu. tekrar yazıyor olduğunu görmek gerçekten sevindirici, hoşgelmiş.
o günden sonra, bu akşam serseri bir başlıkta bir entrysini görmek son zamanlarda gördüğüm en güzel sürpriz oldu. tekrar yazıyor olduğunu görmek gerçekten sevindirici, hoşgelmiş.
hangi başlığa baksam gördüğüm yazar yazılacak çok şey var daha tekrar aramızda görmenin sevindirici olduğu yazar.*
tekrardan dönüş yaptığı için sevindiren yazardır. gerçekten sözlüğün ihtiyacı var. *
"seni burada görmek güzel" tarzında bir sevinç ile karşılanan hoşgelesi yazar..
geri dönerek çok doğru bir karar vermiş yazar
tekrar hoş gelmiş...
tekrar hoş gelmiş...
sözlükte olmayışı bir çok yazar için büyük kayıp olan içi sonsuz beşiktaş sevgisi ile dolu ikinci nesil silik...
şimdi efendim bu sözlük'te bir çok insan, bir çok aptal nedenden dolayı silik olup belirli bir zaman sonra yeniden üyelikleri açılmaktadır... baştan beri moderasyonun bu uygulaması bir tek bu yazar da uygulanmamıştır... uygulanmaması da bir kaç komik mazerete dayandırılmaktadır... çaylaklıkda benden daha az olduğu halde moderasyon bu yazarın üyeliğini aktif etmekte aşırı korkak davranarak sözlüğe olan/olacak katkısını ellerinin tersiyle itmektedir... yazıktır, ayıptır...
moderasyonun bu yazar karşı takındığı tavır ve sert tutumundan vazgeçip üyeliğini tekrar aktif etmesi zaten boktanlaşan sözlüğe biraz da olsa ilaç gibi gelecektir... hazır siyasi gündem zayıf ve ligler de bitmişken bu yazarın durumunu yeniden gözden geçirmelerini dileriz...
şimdi efendim bu sözlük'te bir çok insan, bir çok aptal nedenden dolayı silik olup belirli bir zaman sonra yeniden üyelikleri açılmaktadır... baştan beri moderasyonun bu uygulaması bir tek bu yazar da uygulanmamıştır... uygulanmaması da bir kaç komik mazerete dayandırılmaktadır... çaylaklıkda benden daha az olduğu halde moderasyon bu yazarın üyeliğini aktif etmekte aşırı korkak davranarak sözlüğe olan/olacak katkısını ellerinin tersiyle itmektedir... yazıktır, ayıptır...
moderasyonun bu yazar karşı takındığı tavır ve sert tutumundan vazgeçip üyeliğini tekrar aktif etmesi zaten boktanlaşan sözlüğe biraz da olsa ilaç gibi gelecektir... hazır siyasi gündem zayıf ve ligler de bitmişken bu yazarın durumunu yeniden gözden geçirmelerini dileriz...
avatarı unutulmayan silik. bi gece dudağımın uçuklamasına sebebiyet vermiş o avatarda; marx lenin stalin ve çıkartamadığım bi amca ''andımız sırasında'' hazırol vaziyetinde dimdik beklemekte idiler.
uludağ sözlüğün büyük kaybı olan yazardır. muhalif sesi ve farklı yorumuyla vardı kardeşim. kompleks sahibi bazı insanlar kaldıramadı varlığını. bu sözlük ahalisini cezalandırmaktır başka bişey değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar