bugün

(#27892362) bu entrysi üzerinden saygılarımı iletiyorum.

asuregibisurat ve aglama duvarinda gulesim geldi karışımı gibi geldi bana. sen yaz yaz biz okuruz evelallah.
erdoğan allah diyecek birazdan, sakin please.
Adanalı hemşeri yazar, iyi yazıyor, klavyesine sağlık.
https://www.youtube.com/watch?v=fnz-pD_bOHo

kendisine bu parçayı armağan ediyorum.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026