bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    argo konuşan annedir.

    oğlu da ulan der bunun. kızı kibardır ama.

    yok o da lan der.

    ailecek lanlaşır bunlar.
    2 -1 ... system error
  2. .
    roman vatandaşlarda sık görünür.. len azına s.çarım bak heee..
    ... caffeinebrs
  3. .
    birçoğu çok pis küfür de eder. tıpkı benim annem gibi. babam da öyle. hele bir direksiyon başına geçsinler, ohooo öyle küfürler ediyolar ki, benim bile ağzım açık kalıyo. oha lan oha.
    1 ... raskolnickov
  4. .
    ananı sikerim diyen baba kadar şok ediciliği yoktur.
    3 ... trish goff