bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı5
- devşirmelik makamı13
- cayenne4
- lionel messi11
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yürüyüşe çıkmak3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- gammaz çetesi çökertildi2
- kimyon4
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- şakk ı kamer2
- anın görüntüsü16
- ismail kartal16
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
kötü diye izlenilmeyen fakat izleyenlerin iyi olarak neyi izledikleri sorusunu akıllara getiren dizidir.
bu tür sikimtrak dizileri hiç izlemem arada bir zap yaparken iki üç dakika bakarsam bakarım ama anlamadıgım şey bu diziye niye kötü dendigi, hayır aşk-ı memnu'nun hangi yönü bu diziden iyiydi. hepsi aynı bokun laciverdi, hepsi pembe dizi tadında.
senaryo kötü deniliyor, o saçma sapan mide bulandırıcı kadın dizisi aşk-ı memnunun senaryosu oscarlık mıydı.
bu tür sikimtrak dizileri hiç izlemem arada bir zap yaparken iki üç dakika bakarsam bakarım ama anlamadıgım şey bu diziye niye kötü dendigi, hayır aşk-ı memnu'nun hangi yönü bu diziden iyiydi. hepsi aynı bokun laciverdi, hepsi pembe dizi tadında.
senaryo kötü deniliyor, o saçma sapan mide bulandırıcı kadın dizisi aşk-ı memnunun senaryosu oscarlık mıydı.
son alınan bilgilere göre fox tv ye geçmiştir. istenilen reytingi alamamıştır.
fox tv' ye transfer olmuş sikim-sonic dizidir. baştan aşağı saçmalık peri masallarındaki aşkı anlatır.
(bkz: saçma türk dizileri)
(bkz: saçma türk dizileri)
show tv'nin başından siktir ettiği dizi. fox tv'ye geçmiş. düşünün artık durum ne kadar vahim.
tolgahan sayışman-serenay sarıkaya birlikteliğiyle orda burda reklam yapmak da kurtaramadı reytingleri.
olacağı buydu. iyi olmuş.
tolgahan sayışman-serenay sarıkaya birlikteliğiyle orda burda reklam yapmak da kurtaramadı reytingleri.
olacağı buydu. iyi olmuş.
fox tv'ye transfer olmuştur ve herkesin ücretlerine %30 indirime gidilecektir dizi başarısız olduğundan.
Serenay Sarıkaya'ya bakıp bu kızın hiç mi çirkin bi tarafı yok diye düşünürken ayaklarını gördüm son bölümde anladım ki varmış.
bunu çeken kişi ben yönetmenim mi diyor? kız intihar etmiş ama makyajını yapmış. bu mu lan?
görüntü yönetmeni mi yok bu dizinin? adamın kafası ampul gibi parlıyor. bir yanak açık renk diğer renk koyu renk.
iyi oyuncular, kötü oyuncularla harmanlanmış sikko bir senaryo ile piyasaya girmiş leş yönetmen tarafından çekilmiş dizi.
görüntü yönetmeni mi yok bu dizinin? adamın kafası ampul gibi parlıyor. bir yanak açık renk diğer renk koyu renk.
iyi oyuncular, kötü oyuncularla harmanlanmış sikko bir senaryo ile piyasaya girmiş leş yönetmen tarafından çekilmiş dizi.
kesinlike gündüz kuşağında pembe dizi tadında yayınlanması gereken dizi. o lale midir nedir rozalinda nın da sesi değil miydi bu ya *
sözlerinin sezen aksu'ya ait olduğu 100 metreden anlaşılıyor dersek yanlış olmaz. 2005 kurban bayramın birinci günü sözlerini kim yazmış bunun yahu diye sormama muzip bir bakış fırlatan sevgili kızımın "baba sen de bu şarkının sözlerini yazanı bilmezsen yani deyince" köşeli ve plastik jetonum tink etmişti.
bestesi ise kirpi bülent'in olsa gerek. ya da ne bileyim girişteki taksim kesinlikle kirpiye ait olduğundan öyle düşünüyor olabilirim.
kim ne derse desin sibel harikulade yorumluyor.
evet haklısın sevgili minik serçe; "sevmeyenler utansın"
ve aşksızlığa mahkum edilmişse dünyanın köküne kibrit suyu.
bestesi ise kirpi bülent'in olsa gerek. ya da ne bileyim girişteki taksim kesinlikle kirpiye ait olduğundan öyle düşünüyor olabilirim.
kim ne derse desin sibel harikulade yorumluyor.
evet haklısın sevgili minik serçe; "sevmeyenler utansın"
ve aşksızlığa mahkum edilmişse dünyanın köküne kibrit suyu.
ya bak şimdi söylemeden geçemicem, az önceki bölümü serenay sarıkaya'nın ayak görüntüsü ile bitirdiler, ne akla hizmet anlamadım ki, hayır güzel bi ayak olsa anlıcam da kötüydü be.
ezel'de cansu dere'ye bok atarken gördük ki beterin beteri varmış.
(bkz: emina sandal)
çok fena çok, abla facia yemin ediyorum.
(bkz: emina sandal)
çok fena çok, abla facia yemin ediyorum.
şaka gibi sahneler barındıran dizi.
şöyle bir sahne gördüm ve gerçekti;
esas oğlanla esas kızın düğün görüntülerini izlemek için bütün aile toplanmış. cd'yi takıyor oğlumuz, play e basıyor. herkes çok heyecanlı. fakat bir anda millet "şok" olmuş surat ifadesiyle ekrana bakıyor, sanırsınız ki düğün görüntüsü yerine "dedeler" çıktı. herkesin gözü o derece fal taşı gibi açılmış, arkadan da gerilimli müzik tabi. biz ekranı görmüyoruz pek ala. ve bölüm herkesin şok surat ifadesine zoomlanarak bitiyor. seyirci de merak içinde; acep cd de gelinin pornosu filan mı vardı diye.
ve ertesi hafta sahne devam ediyor; herkesin "öcü" görmüş gibi baktığı şey neymiş biliyo musunuz?
the simpsons. evet evet, düğün görüntülerinin olduğu cd de the simpsons varmış. bildiğin the simpsons.
ben bundan sonrasına söleyecek laf bulamadım sayın seyirciler.
şöyle bir sahne gördüm ve gerçekti;
esas oğlanla esas kızın düğün görüntülerini izlemek için bütün aile toplanmış. cd'yi takıyor oğlumuz, play e basıyor. herkes çok heyecanlı. fakat bir anda millet "şok" olmuş surat ifadesiyle ekrana bakıyor, sanırsınız ki düğün görüntüsü yerine "dedeler" çıktı. herkesin gözü o derece fal taşı gibi açılmış, arkadan da gerilimli müzik tabi. biz ekranı görmüyoruz pek ala. ve bölüm herkesin şok surat ifadesine zoomlanarak bitiyor. seyirci de merak içinde; acep cd de gelinin pornosu filan mı vardı diye.
ve ertesi hafta sahne devam ediyor; herkesin "öcü" görmüş gibi baktığı şey neymiş biliyo musunuz?
the simpsons. evet evet, düğün görüntülerinin olduğu cd de the simpsons varmış. bildiğin the simpsons.
ben bundan sonrasına söleyecek laf bulamadım sayın seyirciler.
yav aslında ben izlemiyorum bu tip şeyleri ama insan maruz kalıyor bazen.
yine "köklü aile" ski var bu dizide. amma ekmeğini yediler be. "biz falancalarız o kız bize layık değil oğul!" diyen bir de yaşlı kadın var. anladığım kadarıyla bu yaşlı kadınların başka bir misyonu yok "o bize layık değil" kontenjanından girmişler diziye.
yalnız ne aileymiş arkadaş. biz karahanlarız... yok efendim biz akdağlar familyasındanız... nasıl bir aidiyet duygusudur nasıl bir ailecilik faşizmidir bu anlamadım ki.
ama inceden de imreniyorum bunlara sanki. eşimle evlenirken "bizim aileye layık olabilecen mi canım?" diye sorsaydım "hassiktir" derdi muhtemelen. neticede babam iett'den emekli anam da ev hanımı. ah ulan o tadı yaşatmadılar bana! el kızını soyadımla ezemeden geldim geçiyorum.
yine "köklü aile" ski var bu dizide. amma ekmeğini yediler be. "biz falancalarız o kız bize layık değil oğul!" diyen bir de yaşlı kadın var. anladığım kadarıyla bu yaşlı kadınların başka bir misyonu yok "o bize layık değil" kontenjanından girmişler diziye.
yalnız ne aileymiş arkadaş. biz karahanlarız... yok efendim biz akdağlar familyasındanız... nasıl bir aidiyet duygusudur nasıl bir ailecilik faşizmidir bu anlamadım ki.
ama inceden de imreniyorum bunlara sanki. eşimle evlenirken "bizim aileye layık olabilecen mi canım?" diye sorsaydım "hassiktir" derdi muhtemelen. neticede babam iett'den emekli anam da ev hanımı. ah ulan o tadı yaşatmadılar bana! el kızını soyadımla ezemeden geldim geçiyorum.
sadece tolgahan sayışman için tahammül edebileceğim dizi.
not: diziyi izlemiyorum.
not: diziyi izlemiyorum.
saçma sapan, çok kötü senaryolu biran önce yayından kaldırılması gereken dizi.
yayından kaldırılan dizi.
http://www.aydinses.com/lale-devri-dizisi-reytinge-kurban-gitti.htm
http://www.aydinses.com/lale-devri-dizisi-reytinge-kurban-gitti.htm
koskoca bir medeniyetin çöküş öncesi sefahat dönemi.
mükemmel bir şarkıdır.sibel canın yorumuyla dahada mükemmel olur.
çok güzel hatunlar oynuyo lan bu dizide. hayran kaldım valla abla-kardeşe.
show tv'nin boş bulduğu her anda yayınladığı dizi.
ne zaman zap yapsam lale devrini görüyorum.
ne zaman zap yapsam lale devrini görüyorum.
lale'nin kaşar kardeşinin lale deyişine dikkat ettiniz mi, daha doğrusu diyemeyişine. o nası bi lale diyemeyiştir yahu. kız konuşamıyo, üstelik güzel de değil, yetenek desen o da yok.emina da partnerinin ablası gibi gösteriyo. sanırım yeni bir (bkz: unutulmaz)vakasıyla karşı karşıyayız. ona da bitsin artık diyoduk , yeni bölümlerle yine sizlerleyiz diyodu geçenlerde.
son derece klişe bir senaryosu olan , asla tutmayacak olan show tv dizisi . başrole mustafa sandal'ın gönlü olsun diye emina türkcan'ı koydular bilemem ama çok fazla sırıtıyor yerinde , dublajı da çok kötü .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar