bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- yazarların imza parfümleri14
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- alan greenspan3
- türk kızı egosu6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- erkekler neden az yaşar10
- pozantı2
- 2026 dünya kupası22
- zippo2
- am okşama4
- kazım koyuncu2
- bir insanı sevmek11
- cips alırken utanmak2
- her gün poğaça simit yemek2
- panter emel2
- evde kaş bıyık alımı3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- vajinizm3
(bkz: onekuklaction)
adamın hasıdır. o değil de aklıma geldi, şu hayatta kimle iki çift laf edip iki kadeh rakı içelim dediysem başlarına kötü kötü şeyler geldi. *
şahsen zamanında almanyada dayımların yanındayken bi hatunla tanıştım, kölün de oturuyordu, ben mönih de ya bir oturalım, iki kadeh şarap içelim gavur elinde dedim, hatun yıldız oldu bakmadı yüzüme, alçak kadın adı hala aklımda sibel, ahh sibel ah, seni duvara karşı been!
sonra başka bir dostum oldu, tanıştık telefondan konuşuyoruz, ınternetten yazışıyoruz, bilader dedim iki kadeh bişe içelim lan ne kadar çok zaman oldu hiç görüşmedik.
ayy imaam, sorma başıma gelenler,
hayatımda çok şey değişti, önceden delikanlı gibi oturup "nerde rakı içsem" diye düşünüyorken, şimdi, "bu gün ne giyseaam"
diye düşünüyorum kıız, çok değiştim ben! dedi. vay amk oysa ki ne delikanlı adamdı hakan, ne ara böyle olmuştu, ulan bende mi bir sorun vardı?
sonra okey oynarken mynette bir gurup amca ile karşılaştım, amcalar o kadar tatlılar ki, okey masalarına dördüncü falan olduk, haftalarca, aylrca okey masasında geyik çevirdik, büyükle büyük, küçükle küçük olduk, abi dedik" bi ara toplanalım, çakalın kahvesinde bir parti oyun çevirelim yahu" dedik, ama sizleri nasıl tanıycam diyince bir video yolladılar. aman allahım ne göreyim, açmayın dedeler. * amcalar, sıvazlar.
ulan şimdi ben bu adamla iki kadeh bişe içeyim, biraz hasbihal edelim, iki lafın belini kıralım diyorum ama korkmuyor değilim, allah muhafaza ona da bişe olmasın arkadaş? bir sürpriz daha kaldıracak durumda değilim, bilmiyorum çok kararsızım. *
şahsen zamanında almanyada dayımların yanındayken bi hatunla tanıştım, kölün de oturuyordu, ben mönih de ya bir oturalım, iki kadeh şarap içelim gavur elinde dedim, hatun yıldız oldu bakmadı yüzüme, alçak kadın adı hala aklımda sibel, ahh sibel ah, seni duvara karşı been!
sonra başka bir dostum oldu, tanıştık telefondan konuşuyoruz, ınternetten yazışıyoruz, bilader dedim iki kadeh bişe içelim lan ne kadar çok zaman oldu hiç görüşmedik.
ayy imaam, sorma başıma gelenler,
hayatımda çok şey değişti, önceden delikanlı gibi oturup "nerde rakı içsem" diye düşünüyorken, şimdi, "bu gün ne giyseaam"
diye düşünüyorum kıız, çok değiştim ben! dedi. vay amk oysa ki ne delikanlı adamdı hakan, ne ara böyle olmuştu, ulan bende mi bir sorun vardı?
sonra okey oynarken mynette bir gurup amca ile karşılaştım, amcalar o kadar tatlılar ki, okey masalarına dördüncü falan olduk, haftalarca, aylrca okey masasında geyik çevirdik, büyükle büyük, küçükle küçük olduk, abi dedik" bi ara toplanalım, çakalın kahvesinde bir parti oyun çevirelim yahu" dedik, ama sizleri nasıl tanıycam diyince bir video yolladılar. aman allahım ne göreyim, açmayın dedeler. * amcalar, sıvazlar.
ulan şimdi ben bu adamla iki kadeh bişe içeyim, biraz hasbihal edelim, iki lafın belini kıralım diyorum ama korkmuyor değilim, allah muhafaza ona da bişe olmasın arkadaş? bir sürpriz daha kaldıracak durumda değilim, bilmiyorum çok kararsızım. *
yok aga görüşmeyi denemeyin, ben denedim yanlış anladı beni. o kadar da yemin ettim amk. *
Kukla ile görüşmek isteyenler buyrun ben yardımcı olayım.
Fiyat tarifemiz şöyle;
1 saat: 30 tl
2 saat: 50 tl
3 saat: 75 tl
4 saat: 100 tl
gecelik: 250 tl.
Her türlü yeme içme gezme toza masrafları size ait.
Kredi kartı kullanilmaz veresiye teklif edilmez.
Ücret peşin alinir, memnun kalmazsaniz gerekli şeyler düşülüp para iadesi yapılır.
Ayrıca; esmer kadınlara %5 indirim uygulanmaktadır ve 4 al 3 öde kampanyamız mevcuttur.
Bigbadtrip imzasını görmediğiniz yerler kesinlikle müessesemiz değildir, kendi sağlığınız için taklitlerimzden sakının. Oluşabilecek maddi ve manevi hasardan dolayı kesinlikle sorumluluk bize ait değildir.
16 dakika boyunca %20 indirim fırsatı da sizi beklemekte.
Fiyat tarifemiz şöyle;
1 saat: 30 tl
2 saat: 50 tl
3 saat: 75 tl
4 saat: 100 tl
gecelik: 250 tl.
Her türlü yeme içme gezme toza masrafları size ait.
Kredi kartı kullanilmaz veresiye teklif edilmez.
Ücret peşin alinir, memnun kalmazsaniz gerekli şeyler düşülüp para iadesi yapılır.
Ayrıca; esmer kadınlara %5 indirim uygulanmaktadır ve 4 al 3 öde kampanyamız mevcuttur.
Bigbadtrip imzasını görmediğiniz yerler kesinlikle müessesemiz değildir, kendi sağlığınız için taklitlerimzden sakının. Oluşabilecek maddi ve manevi hasardan dolayı kesinlikle sorumluluk bize ait değildir.
16 dakika boyunca %20 indirim fırsatı da sizi beklemekte.
Hadiyin la ekmek parası.
--spoiler--
oyumu kime atacağımı
akşam kaçta yatacağımı
çişimi nereye yapacağımı
ne zaman güleceğimi
nereye gömüleceğimi
onlar öğrettiii
kuklayım ben kuklayıııııııım !
--spoiler--
https://www.youtube.com/watch?v=stebcLvnNo4
oyumu kime atacağımı
akşam kaçta yatacağımı
çişimi nereye yapacağımı
ne zaman güleceğimi
nereye gömüleceğimi
onlar öğrettiii
kuklayım ben kuklayıııııııım !
--spoiler--
https://www.youtube.com/watch?v=stebcLvnNo4
çok ibınadır çoookk. *
ön yargılı tutumuma rağmen beni utandırmış yazardır. sanırım iyi bir insan.
tam bir artı oy düşkünü yazar. keşke ortaya çıkıp da şu oylama yapmak için 10 saniye kuralını eleştirseydi oylama yapılmayan bir sözlükte bir de üstüne üstlük 10 saniye kuralına değinseydi. garibim en beğenilenler listesine girememekten muzdarip. hayır çok istiyorsa alırız 10 tane fake hesap durmadan artılarız. bu kadar ağlamasına gerek yok.
dün akşam beraber pirinçhanda nargile tüttürdüğümüz yazar. ne ciğer varmış arkadaş sende ya? pösür pösür tüttürüyo. en kısa zamanda tekrarlayalım, özlemişim hırboyu.
Kişi karşısındakini kendi gibi bilir felsefesiyle "yav şu yazar çok oy almış ben çok kıskandın dur eksi oy vereyim..." sözleriyle yönetimin inanılmaz mantık hatası yaptığını ileri sürmüş yazar.
Ben de böyle bi bok atarak ne kadar kıskanç ve ibne olduğumu anladım. Buraya da sıçtıgima göre gidebilirim artık.
Ben de böyle bi bok atarak ne kadar kıskanç ve ibne olduğumu anladım. Buraya da sıçtıgima göre gidebilirim artık.
Severim keratayı yanlış anlaşılmasın. Yada anlaşılsın amk sikimde değil.
imajını değiştirmiş yazardır.
imaj makerı kimse tam dayaklıkmış.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/kukla-381527/
imaj makerı kimse tam dayaklıkmış.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/kukla-381527/
(#18356722)
sonra yok moderasyon beni sevmiyiii, beni çaylak yapiii, chat forum tarzı entry formata aykırı kuralından yola çıkarak sana 1 hafta takarlarsa bunun suçlusu kim ?
sonra yok moderasyon beni sevmiyiii, beni çaylak yapiii, chat forum tarzı entry formata aykırı kuralından yola çıkarak sana 1 hafta takarlarsa bunun suçlusu kim ?
karşısındaki kişinin düşündüklerine değer veriyor, en azından ben öyle bir izlenim edindim.
aklıma vantrilok kelimesini getirdi. ingilizcesi ventriloquist' tur ilk defa ingilizce tanımdan ogrendigim kelimedir. jeff dunham tavsiyemdir. eminim bircok insanında aşina olacagı adamdır. ölü terörist ahmet, walter gibi karakterlerinde babasıdır.
aklıma vantrilok kelimesini getirdi. ingilizcesi ventriloquist' tur ilk defa ingilizce tanımdan ogrendigim kelimedir. jeff dunham tavsiyemdir. eminim bircok insanında aşina olacagı adamdır. ölü terörist ahmet, walter gibi karakterlerinde babasıdır.
(bkz: peter north)
gözlüklü piç. fantazi dünyası fazla geniş bir insan sallamada sınır tanımıyor.
çükünün kuklası olmuş otsbirci.
kedi tarafından tecavüze uğrayan, mağdur kukla yazar.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/kukla-385097/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/kukla-385097/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar