bugün
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yengeyi götürmek3
- yılmaz güney5
- velvet5
- winona ryder2
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- chobani stadyumu2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gulmekicinyaratilmis4
- sırrı süreyya önder2
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- vurdurmak özgürlüktür2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
Hiçbir etnik kökene Önyargı ile Yaklaşmamasını Temenni Ettiğim yazar. Bahtı açık olsun...
Edit : Kendisinin Nick altına Girdiğim ilk entry hakaretamiz bir entrydi. Editliyor ve kendisinden Özür diliyorum.
Edit : Kendisinin Nick altına Girdiğim ilk entry hakaretamiz bir entrydi. Editliyor ve kendisinden Özür diliyorum.
anonim kimliğiyle kürtçülük yapanların yanında esamesi okunmayacak yazar.anonimliğimden çok rahatsızsan güzel şehrimiz adapazarına gelebilir ve benle tanışabilirsin anti-faşist kardeş.
ben Anonim kimliğin verdiği rahatlıkla kürtçülük de yapmam ırkçılık da yapmam ! senin gibi bir parazit için de kalkıp istanbul tuzla dan adapazarına gelemem ! zaten sizin gibi Çomarlar her sorunu şiddetle Çözmeye Çalışır.
eğer mesele şiddet değilse,adapazarına gelesin de yoksa neden "ononom komlok" diye hönkürüyorsun diye sorarlar adama.ben her yere adımı bilgilerimi yazmak zorunda değilim fikir beyan ederken.ha korkudan yazamaz ya da arkasına saklanıyor dersen ben de gel öğren o zaman derim.
hem anonimin arkasına saklanıyor diye parmak sallayıp sonra "siz hep şiddete başvuruyorsunuz :/"demek tutarsız.anonimliğimden rahatsız olanlara kimliğimi öğrenme imkanı veriyorum,ne yapayım daha.
hem anonimin arkasına saklanıyor diye parmak sallayıp sonra "siz hep şiddete başvuruyorsunuz :/"demek tutarsız.anonimliğimden rahatsız olanlara kimliğimi öğrenme imkanı veriyorum,ne yapayım daha.
Farz Et ki Mesele Şiddete Başvuracak Olman Değil ki buna inanmıyorum Anonim kimliğin Verdiği Rahatlıkla Derken ben Onu Kast etmedim Sokakta birine Veya Bir arkadaşına Pis kürt Diyebilirmisin ? Diyemessin Çünkü Senin gibi Adamların Yüreği Yetmez. Ben Tam 20 senedir istanbul da Yaşıyorum Ve bu şehirde Doğdum Hiç Kimse tarafından Irkçılıga Uğramadım Anca Böyle Sanal da Erkeklik yapıyorlar Krikov gibi tipler ! Anladın mı Şimdi beynin bastı mı ?
durup dururken sokakta kimseye pis kürt demem çünkü durup dururken tanımadığım insanlarla konuşmayacak kadar ruh sağlığım yerinde.türklere karşı da atıp tutulan bir ortamda kalkıp kürtlere de laf söylerim.senin götün yemiyor diye hiçbir insanın da götü yemiyordur diye düşünmen senin adına fazla iyimser.
ünlemsiz yaz bi de,yılmaz özdil misin birader.
ünlemsiz yaz bi de,yılmaz özdil misin birader.
Sen de Ünlem Koy Bilader Edebiyatcı mı Kesildin şimdi de ! Bak O zaman Diyeceksin ki Ben Vatana ihanet edenin Hainin Bölücünün Anasını ..... Anladın mı Şimdi Sen Her Ermeni'yi Her kürt'ü Her arab'ı genellersen Bunu Ne Allah Ne Kul Kabul Eder. Biz de Bu Vatan için canımızı Veririz Benim Anam Erzurum'lu bir Türk Babam da Ağrı'lı Bir Kürt. Her Kürtün Bu Vatanla Sıkıntısı Yok He Bir adam Türk'e Küfrederse Benim de Düşmanımdır ! Bu ülkede eskiden Cumhurbaşkanlığı Yapan Kürt Var Bu ülkede Hali hazırda Maliye bakanlı Yapan Kürt var vb Birçok politikacı ve iş adamı isim. Bunları da Değerlendir lütfen.
meseleyi terör sorunu olarak görmeyen yazar.azerilerin yüzde 90'ın üstünde çoğunluk olduğu ığdır bir kürt kenti oldu.kürtlerin çok az olduğu adana-mersin gibi şehirlerde belediye kazanıyor kürtçü partiler.bunun yanında kürtler nüfus olarak üstün oldukları yerlerde mahalleleri kapatıyorlar,diğer etnik kimlikleri kaçırtıyorlar,çeteleşiyorlar ve suç oranını tırmandırıyorlar.
o sebeple sorun pkk sorunu falan değil.cumhurbaşkanlığı yapan kürt asıllı politikacının da başkanlık süresi kürtçülüğü yaymakla geçti,kürt türkücüler kimin zamanında patladı,barzaniyi kim palazlandırdı.
kürtler en kafatasçı ulus bu coğrafyada,mevcut oldukları her bölgede silahlı örgüt kurup diğer grupları öldürmelerinden belli.burda pkk,suriyede ypg,iranda pejak her yerde kürtler silahlı ordu kuruyor.
onun için salt pkk karşıtı olmayan,bunun konuyu çözmeyeceğini bilen yazar.senin baban kürt olabilir ya da annen türk.bunlara takılmamanı öneririm,kanında kürtlük var diye düşman olmuyorsun,kürtlüğünü sürekli belirtme ihtiyacı duyduğundan oluyorsun,babanı türkiye vatandaşı olarak değil,kürt olarak tanımladığından oluyorsun.
burda seni ikna edecek halim yok,onun için uzatıp insanların kafasını şişirmemeliyiz.
o sebeple sorun pkk sorunu falan değil.cumhurbaşkanlığı yapan kürt asıllı politikacının da başkanlık süresi kürtçülüğü yaymakla geçti,kürt türkücüler kimin zamanında patladı,barzaniyi kim palazlandırdı.
kürtler en kafatasçı ulus bu coğrafyada,mevcut oldukları her bölgede silahlı örgüt kurup diğer grupları öldürmelerinden belli.burda pkk,suriyede ypg,iranda pejak her yerde kürtler silahlı ordu kuruyor.
onun için salt pkk karşıtı olmayan,bunun konuyu çözmeyeceğini bilen yazar.senin baban kürt olabilir ya da annen türk.bunlara takılmamanı öneririm,kanında kürtlük var diye düşman olmuyorsun,kürtlüğünü sürekli belirtme ihtiyacı duyduğundan oluyorsun,babanı türkiye vatandaşı olarak değil,kürt olarak tanımladığından oluyorsun.
burda seni ikna edecek halim yok,onun için uzatıp insanların kafasını şişirmemeliyiz.
Dünya Görüşü Olarak Çok Farklıyız sizinle Ben. sana Sadece iyi Olanları sev Dedim Şu an Suriyelilere de Aynı Muamele Yapılıyor Hem de 10 katı. Ne zaman ki insan insan olduğu için sevilir o zaman Kardeşlik olur. Evet Suriyeliler arasında da Kötü insanlar Var Fakat Biz de Aynı şekilde Karşılık verirsek Ne olur Halimiz ! Son olarak Fikir olarak Uyuşmasak ta Size Ettiğim Hakaret olmasa da iğneleyici sözler için Özür dilerim. iyi Akşamlar...
özürler karşılıklı,iyi akşamlar.
Ne oluyor müminler sakin olun dedirten başlık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar