bugün

krivkov

Dünya Görüşü Olarak Çok Farklıyız sizinle Ben. sana Sadece iyi Olanları sev Dedim Şu an Suriyelilere de Aynı Muamele Yapılıyor Hem de 10 katı. Ne zaman ki insan insan olduğu için sevilir o zaman Kardeşlik olur. Evet Suriyeliler arasında da Kötü insanlar Var Fakat Biz de Aynı şekilde Karşılık verirsek Ne olur Halimiz ! Son olarak Fikir olarak Uyuşmasak ta Size Ettiğim Hakaret olmasa da iğneleyici sözler için Özür dilerim. iyi Akşamlar...
© copyright 2005 - 2026