bugün
- falıma bakmak isteyen var mı21
- hapşırırken aynı anda osurmak4
- utku gümrükçü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek4
- kemal kılıçdaroğlu14
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- evde mum bulundurmak2
- aldım kabul ettim9
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- iş flörtü5
- romanya romanı3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- yazarların hastalıkları2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- herbokolog4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- muhalefet2
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kurban2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
Hiçbir etnik kökene Önyargı ile Yaklaşmamasını Temenni Ettiğim yazar. Bahtı açık olsun...
Edit : Kendisinin Nick altına Girdiğim ilk entry hakaretamiz bir entrydi. Editliyor ve kendisinden Özür diliyorum.
Edit : Kendisinin Nick altına Girdiğim ilk entry hakaretamiz bir entrydi. Editliyor ve kendisinden Özür diliyorum.
anonim kimliğiyle kürtçülük yapanların yanında esamesi okunmayacak yazar.anonimliğimden çok rahatsızsan güzel şehrimiz adapazarına gelebilir ve benle tanışabilirsin anti-faşist kardeş.
ben Anonim kimliğin verdiği rahatlıkla kürtçülük de yapmam ırkçılık da yapmam ! senin gibi bir parazit için de kalkıp istanbul tuzla dan adapazarına gelemem ! zaten sizin gibi Çomarlar her sorunu şiddetle Çözmeye Çalışır.
eğer mesele şiddet değilse,adapazarına gelesin de yoksa neden "ononom komlok" diye hönkürüyorsun diye sorarlar adama.ben her yere adımı bilgilerimi yazmak zorunda değilim fikir beyan ederken.ha korkudan yazamaz ya da arkasına saklanıyor dersen ben de gel öğren o zaman derim.
hem anonimin arkasına saklanıyor diye parmak sallayıp sonra "siz hep şiddete başvuruyorsunuz :/"demek tutarsız.anonimliğimden rahatsız olanlara kimliğimi öğrenme imkanı veriyorum,ne yapayım daha.
hem anonimin arkasına saklanıyor diye parmak sallayıp sonra "siz hep şiddete başvuruyorsunuz :/"demek tutarsız.anonimliğimden rahatsız olanlara kimliğimi öğrenme imkanı veriyorum,ne yapayım daha.
Farz Et ki Mesele Şiddete Başvuracak Olman Değil ki buna inanmıyorum Anonim kimliğin Verdiği Rahatlıkla Derken ben Onu Kast etmedim Sokakta birine Veya Bir arkadaşına Pis kürt Diyebilirmisin ? Diyemessin Çünkü Senin gibi Adamların Yüreği Yetmez. Ben Tam 20 senedir istanbul da Yaşıyorum Ve bu şehirde Doğdum Hiç Kimse tarafından Irkçılıga Uğramadım Anca Böyle Sanal da Erkeklik yapıyorlar Krikov gibi tipler ! Anladın mı Şimdi beynin bastı mı ?
durup dururken sokakta kimseye pis kürt demem çünkü durup dururken tanımadığım insanlarla konuşmayacak kadar ruh sağlığım yerinde.türklere karşı da atıp tutulan bir ortamda kalkıp kürtlere de laf söylerim.senin götün yemiyor diye hiçbir insanın da götü yemiyordur diye düşünmen senin adına fazla iyimser.
ünlemsiz yaz bi de,yılmaz özdil misin birader.
ünlemsiz yaz bi de,yılmaz özdil misin birader.
Sen de Ünlem Koy Bilader Edebiyatcı mı Kesildin şimdi de ! Bak O zaman Diyeceksin ki Ben Vatana ihanet edenin Hainin Bölücünün Anasını ..... Anladın mı Şimdi Sen Her Ermeni'yi Her kürt'ü Her arab'ı genellersen Bunu Ne Allah Ne Kul Kabul Eder. Biz de Bu Vatan için canımızı Veririz Benim Anam Erzurum'lu bir Türk Babam da Ağrı'lı Bir Kürt. Her Kürtün Bu Vatanla Sıkıntısı Yok He Bir adam Türk'e Küfrederse Benim de Düşmanımdır ! Bu ülkede eskiden Cumhurbaşkanlığı Yapan Kürt Var Bu ülkede Hali hazırda Maliye bakanlı Yapan Kürt var vb Birçok politikacı ve iş adamı isim. Bunları da Değerlendir lütfen.
meseleyi terör sorunu olarak görmeyen yazar.azerilerin yüzde 90'ın üstünde çoğunluk olduğu ığdır bir kürt kenti oldu.kürtlerin çok az olduğu adana-mersin gibi şehirlerde belediye kazanıyor kürtçü partiler.bunun yanında kürtler nüfus olarak üstün oldukları yerlerde mahalleleri kapatıyorlar,diğer etnik kimlikleri kaçırtıyorlar,çeteleşiyorlar ve suç oranını tırmandırıyorlar.
o sebeple sorun pkk sorunu falan değil.cumhurbaşkanlığı yapan kürt asıllı politikacının da başkanlık süresi kürtçülüğü yaymakla geçti,kürt türkücüler kimin zamanında patladı,barzaniyi kim palazlandırdı.
kürtler en kafatasçı ulus bu coğrafyada,mevcut oldukları her bölgede silahlı örgüt kurup diğer grupları öldürmelerinden belli.burda pkk,suriyede ypg,iranda pejak her yerde kürtler silahlı ordu kuruyor.
onun için salt pkk karşıtı olmayan,bunun konuyu çözmeyeceğini bilen yazar.senin baban kürt olabilir ya da annen türk.bunlara takılmamanı öneririm,kanında kürtlük var diye düşman olmuyorsun,kürtlüğünü sürekli belirtme ihtiyacı duyduğundan oluyorsun,babanı türkiye vatandaşı olarak değil,kürt olarak tanımladığından oluyorsun.
burda seni ikna edecek halim yok,onun için uzatıp insanların kafasını şişirmemeliyiz.
o sebeple sorun pkk sorunu falan değil.cumhurbaşkanlığı yapan kürt asıllı politikacının da başkanlık süresi kürtçülüğü yaymakla geçti,kürt türkücüler kimin zamanında patladı,barzaniyi kim palazlandırdı.
kürtler en kafatasçı ulus bu coğrafyada,mevcut oldukları her bölgede silahlı örgüt kurup diğer grupları öldürmelerinden belli.burda pkk,suriyede ypg,iranda pejak her yerde kürtler silahlı ordu kuruyor.
onun için salt pkk karşıtı olmayan,bunun konuyu çözmeyeceğini bilen yazar.senin baban kürt olabilir ya da annen türk.bunlara takılmamanı öneririm,kanında kürtlük var diye düşman olmuyorsun,kürtlüğünü sürekli belirtme ihtiyacı duyduğundan oluyorsun,babanı türkiye vatandaşı olarak değil,kürt olarak tanımladığından oluyorsun.
burda seni ikna edecek halim yok,onun için uzatıp insanların kafasını şişirmemeliyiz.
Dünya Görüşü Olarak Çok Farklıyız sizinle Ben. sana Sadece iyi Olanları sev Dedim Şu an Suriyelilere de Aynı Muamele Yapılıyor Hem de 10 katı. Ne zaman ki insan insan olduğu için sevilir o zaman Kardeşlik olur. Evet Suriyeliler arasında da Kötü insanlar Var Fakat Biz de Aynı şekilde Karşılık verirsek Ne olur Halimiz ! Son olarak Fikir olarak Uyuşmasak ta Size Ettiğim Hakaret olmasa da iğneleyici sözler için Özür dilerim. iyi Akşamlar...
özürler karşılıklı,iyi akşamlar.
Ne oluyor müminler sakin olun dedirten başlık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar