bugün

krivkov

eğer mesele şiddet değilse,adapazarına gelesin de yoksa neden "ononom komlok" diye hönkürüyorsun diye sorarlar adama.ben her yere adımı bilgilerimi yazmak zorunda değilim fikir beyan ederken.ha korkudan yazamaz ya da arkasına saklanıyor dersen ben de gel öğren o zaman derim.

hem anonimin arkasına saklanıyor diye parmak sallayıp sonra "siz hep şiddete başvuruyorsunuz :/"demek tutarsız.anonimliğimden rahatsız olanlara kimliğimi öğrenme imkanı veriyorum,ne yapayım daha.
© copyright 2005 - 2026