bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- lise defteri6
- saba makamı ile okunan ezan4
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- terlikle dövmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- ilgi2
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ismet gurbuz 20245
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- kadınların beli açık gezmesi2
- dünya3
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
Çik çik çiko çrikoooo.
T değil ç evet.
T değil ç evet.
dandik marka. o kadar para verilmesi hayret. evet.
ticari ahlakı "sıfır" firmadır. indirim yapar ama bir bakarsınız defolu ürünler tezgahlarda geziniyor. o küçük beyinleriyle insanları dolandırmaya çalışırlar.
aldığım gömleği giymeden önce yıkayayım demiştim de düğmelerini çamaşır makinesinden toplamıştım.
aldığım gömleği giymeden önce yıkayayım demiştim de düğmelerini çamaşır makinesinden toplamıştım.
en güzel casual pantolanlardan birini satıyor. zira birçok markanın ki solmuşken siyah koton pantolon hala rengini koruyor.
genelde eğitimsiz güvenlik görevlileri çalıştırmakta bir dünya markası haline gelmiş mağaza. bu arada pantolonları da genellikle kötü.
internet üzerinden ürünlerinin tam listesini sunmamaları kötü. lookbook ve genel katalog bilgileri var ama mango, mudo ya da lcw gibi ürünlerin tam listesi mevcut değil.
ürünlerinin tasarımı baya güzel olmasına rağmen kalitesi çok düşük olan marka.
Eski kalitesi olmadığı gibi tasarımları da eskisi kadar güzel değil.
Neden koton dahil tum giyim firmalari tişortleri sıfır/bisiklet yaka yapiyor anlamiyorum. Bi sicakta bogazima kadar olan tişörtü alip giymem ben. Cok guzel tisortleri oluyor hemde cok uygula sırf yakasından dolayi almiyorum.
Yeni sezon kazaklar gayet güzel. 5 dk vaktim oldugu icin bir etek alabildim sonbahar icin.
eskiden bir kalitesi vardı ama waikikiden halliceye çevirdiler.
Anlaması lazım tam benim tarzım sözleri içeren bir şarkılı reklam filmi yapmışlar.
Orada bir kız ve bir erkek karşılaşıyor üzerinde koton kıyafetler var bakışıyorlar falan kız erkeğe “anlaması lazım tam benim tarzım” falan diyor erkek de kıza diyor vs vs.
ülkedeki sekssizliği, sevişememe durumunu reklam filminde çok güzel yansıtmışlar bravo. Mükemmel pazarlama taktiği. Tebrikler koton.
Orada bir kız ve bir erkek karşılaşıyor üzerinde koton kıyafetler var bakışıyorlar falan kız erkeğe “anlaması lazım tam benim tarzım” falan diyor erkek de kıza diyor vs vs.
ülkedeki sekssizliği, sevişememe durumunu reklam filminde çok güzel yansıtmışlar bravo. Mükemmel pazarlama taktiği. Tebrikler koton.
Nasıl bir fantezi dünyaları olduğu merak edilen marka.
Haftasonu bunlardan 2-3 tane kot aldım. Tamam fiyat ve kumaş kalitesi olarak iyi bir performansları var ama deneme kabininin her yeri ayna... kendi götümü 360 derece her şekilde gördüm yani. Sayelerinde kendi vücudumu bu yaştan sonra daha iyi tanıdım. Kestanem de erik gibiymiş maşallah.
Haftasonu bunlardan 2-3 tane kot aldım. Tamam fiyat ve kumaş kalitesi olarak iyi bir performansları var ama deneme kabininin her yeri ayna... kendi götümü 360 derece her şekilde gördüm yani. Sayelerinde kendi vücudumu bu yaştan sonra daha iyi tanıdım. Kestanem de erik gibiymiş maşallah.
Tasarımlarında düzelme görüyorum, umarım kalitesi de düzelir.
pezevenk gömleği ve gay tişörtü dışında bir şeyler üretse iyi olacak firma.
bu ülkede sadece gayler ve pezevenkler yaşamıyor.
bu ülkede sadece gayler ve pezevenkler yaşamıyor.
güzel işler çıkarıyor...
ucuz kalite işler çıkarıyor...
çok kalitesiz. waikiki bile bundan daha iyi.
iyi falan değil, 2-3 yıkamalık ürünler satıyor.
Eskiden iyiydi ama artık gerçekten lcden kalitesiz.
Modelleri geliştirmiş ama kaliteyi bitirmiş marka.
30 derecede dahi çekebilen ürünler üreten firma, o eski kotondan eser yok şimdi.
Yeni sezonda çok güzel trikoları var. Kalite bakımından çoğu kişi haklı maalesef...
Eski kalitesi yok olan lcw gibi kaliteli olmayan ürünler satan firma.
kargo konusunda ürün hızlıca hazırlayıp ilgili kargo şirketine veren firma. artık mng nin insafındayız...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar