bugün

koton

Neden koton dahil tum giyim firmalari tişortleri sıfır/bisiklet yaka yapiyor anlamiyorum. Bi sicakta bogazima kadar olan tişörtü alip giymem ben. Cok guzel tisortleri oluyor hemde cok uygula sırf yakasından dolayi almiyorum.
© copyright 2005 - 2026