dinlemeye başladığım ilk günden beri (hala da devam eder) yaptığım müzik listelerinde her zaman yer bulan gruptur.
Şu anda dinlediğim ve dinlemeye başladığım ilk günden beri yapacağı büyük patlamayı beklediğim grup.

I want to know => https://www.youtube.com/watch?v=j6wWqNmnzdg&channel=KONGOSMUSIC

(bkz: müzikte patlama yapmak)
yeni keşfetmeme üzüldüğüm grup. çaldıkları müzik aletleri yüzünden hafif sokak müzisyenliği havası sezdim. come with me now klibinde her kesimden insanın viralini yapmaları çok hoş olan gruptur ayrıca.
https://www.youtube.com/w...RD3Ip1irYWXck&index=1 şöyle bir şarkıları var ki insanda kavgaya girsem 3' ü zombi 5 kişi indiririm havası yaratıyor. bayılmamak elde değil.
ismini eski şarkıcı ve söz yazarı babaları john Theodore Kongos'tan alan 4 kardeşin kurduğu güney Afrikalı alternatif rock grubu. grup, klavyede Johnny, davulda jesse, bass gitarda dylan ve vokalde daniel'den oluşmakta.
Yaptığı sempatik ezgilerle kalbimi kazanmış grup.
come with me now şarkısı ile gönüllere taht kurmuş müzik grubudur.
şu an dinlediğim i'm only joking şarkısıyla beni anadolu rock havasına büründüren grup.
https://www.youtube.com/watch?v=Gz2GVlQkn4Q harika be.
Renault ç'un reklam müziği yapması ile tanıştım kendisiyle come with me now adlı parçası efsane ve en az dmx'in şarkıları kadar gaz bir şarkıdır şiddetle tavsiye edilir.
Tek şarkıları come with me now değildir. Tüm şarkıları harikadır. Egomaniac isimli albümleri loopa alınır.
Twitch’te yayın yapan, Discord kanalları olan aşırı tatlı bi grup.

Son entri benim zaten, bayılıyorum size.
Everything Must Go şarkısı galiba en iyi şarkıları olabilir.
© copyright 2005 - 2026