bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- enjoy im vaccinated3
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- günün şiiri6
- kadir inanır22
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- dümbelettin efendi2
Oyunlar oynamasaydık...
Keşke bir yolu olsaydı; geçmişe iltica edip anılarda mülteci kalmanın...
alıntı.
alıntı.
son pişmanlık neye yarar ?
bu yüzden keşke kelimesini hiçbir zaman kullanmadım. aksine ders çıkarttım, bana hayat tecrübesi oldu yaşananlar.
bu yüzden keşke kelimesini hiçbir zaman kullanmadım. aksine ders çıkarttım, bana hayat tecrübesi oldu yaşananlar.
Pişmanlık sonucu söylenir.
Hayatı, sakin ve emin adımlarla yaşamak önemli.
Hayatı, sakin ve emin adımlarla yaşamak önemli.
ulan bi insanın nasıl keşkesi olmaz ya, günde 1 milyon kere keşke diyorum. şu an bile keşke pc ye oturmadan çişe gitseydim diye keşke dedim.
yalın'ın güzel bir şarkısı.
KEŞKE, EN HÜZÜNLÜ kelimedir hayatta.
bunun ne anlama geldiğini ben de bilirim,keşkeler hayatın önüne geçemiyor maalesef, hayat çok daha hızlı.
bazen acı, bazen mutlu, bazen sürprizli..
bizi nasıl günler bekliyor biliyor musun?
mutlu günler olsun istiyorum, bunun için elimden geleni yapacağım, söz veriyorum. senin için hiç keşke demek istemiyorum.
dileyelim keşkelere koşup yetişecek kadar uzun ve mutlu bir hayat olsun bizim ki..
evet, öyle olsun.
yazarların şu an duymak istediği söz
bunun ne anlama geldiğini ben de bilirim,keşkeler hayatın önüne geçemiyor maalesef, hayat çok daha hızlı.
bazen acı, bazen mutlu, bazen sürprizli..
bizi nasıl günler bekliyor biliyor musun?
mutlu günler olsun istiyorum, bunun için elimden geleni yapacağım, söz veriyorum. senin için hiç keşke demek istemiyorum.
dileyelim keşkelere koşup yetişecek kadar uzun ve mutlu bir hayat olsun bizim ki..
evet, öyle olsun.
yazarların şu an duymak istediği söz
Keşke bu saatte uyanmasaydım, oysa bugün haftasonu.
şeytan sözüdür.
Güzel bir yalın şarkısıdır. Evet.
keşke her şey istediğimiz gibi kalsaydı dedirten başlık.
Keşke şöyle yapsaydım belki severdi deme.
O senin için ne yaptı da sevdin sanki?
Akıl işi değil,
Gönül sevdimi gerisi bahane...
alıntı.
O senin için ne yaptı da sevdin sanki?
Akıl işi değil,
Gönül sevdimi gerisi bahane...
alıntı.
nefret edilen kelime.
korkaklığın, geç kalınmışlığın karşılığı. ben çok dediğimden heralde nefret ediyorum.
korkaklığın, geç kalınmışlığın karşılığı. ben çok dediğimden heralde nefret ediyorum.
Pişmalığı anlatan kelimedir.
Bir karar al ve uygula sonuçlarına katlanırsın.
ama keşkenin tarifi yok.
Bir karar al ve uygula sonuçlarına katlanırsın.
ama keşkenin tarifi yok.
annemin yüzüğünü satmasaydım.
duyulan pişmanlığın ön kelimesidir. keşkeler; iyi ki ile başlayan cümlelere çevrilebilir. keşkelerinizin karşısında; iyi ki yapmışım veya iyi ki olmamış diyebilirsiniz. demem o ki; anı yaşamaya gayret edin. faydası var. özgüveni artırır mutlu olursunuz. çünkü, siz ne kadar uğraşırsanız uğraşın, keşke dediğiniz şey hep olacaktır.
Oyunlar oynamasaydık.
keşke bu deliliğe ve saçmalığa bir gecede son verebilsek zira nerden baksan tutarsız nerden baksan ahmakça.
Boş laf. Evet.
lal olaydı ağzım dilim.
keşke çirkin demeseydim.
keşke çirkin demeseydim.
dedim kendi kendime. Keşke tek derdi kuşlara yem olmamak için şu bodur çam ağacına saklanmaya çalışan tırtıl olsaydım.
bütün mesele neye karar verirsek verelim sonrasında keşke dememektir.
Hiç uyumayayım ama yorgun da olmayayım.
Ya uyuyayım da hiç kalkmayım ya da uyanmak için can atacağım bir sebebim olsun.
Ya uyuyayım da hiç kalkmayım ya da uyanmak için can atacağım bir sebebim olsun.
Sözlüğe girmediğim müddetçe şu başlığa bi dolu şey yazasım geliyor. Ama yazmaya başlayınca "bugün bir keşkem yok." diyorum. Bu iyi bir şey gibi geliyor ancak bir "iyikim" bile yok. Bunları harmanlayınca çokta yaşamadığımı düşünmüyor değilim. Neyse. Bugün de öyle işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar