bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
Tahminim okdurki inançlı bir vatandaş oılduğu için ülkemizde pek ilgi görmeyen sporcu arkadaş.
iddianın verdiği 800 bin tl'yi haram diye reddedip soyadının hakkını vermiştir. bu nasıl bi kafa lan bu devirde.
adam gibi adam.
her yarıştan önce annesinin "aman oğlum yavaş git" dediği gururumuz.
Türk olmasına rağmen Türkçeyi konuşamayan motorcu dur.
daha önce de iddaa'dan payına düşen parayı almayıp sakarya'da okul yaptırmıştır.
salaklıktır...
bana sponsor lazım devlet el atmalı, kask lazım, tulum lazım deyip kıçını yırtıp sonra da
haram diye parayı almamak resmen oyunculuktur... hayır o para sana iddaa dan pay ise adını kullanıyorlar demek
yani senin bir katkın var... tekel bayii sahibi olup ben içki içmiyorum ama satıyorum demek gibi bir şey
o parayı al ki bulunduğun branşa yatır malzeme al kendine sağda solda dilenme...
dilenmek haram mıdır ? dini vecizelere hakim bir arkadaş özelden mesaj atsın
bana sponsor lazım devlet el atmalı, kask lazım, tulum lazım deyip kıçını yırtıp sonra da
haram diye parayı almamak resmen oyunculuktur... hayır o para sana iddaa dan pay ise adını kullanıyorlar demek
yani senin bir katkın var... tekel bayii sahibi olup ben içki içmiyorum ama satıyorum demek gibi bir şey
o parayı al ki bulunduğun branşa yatır malzeme al kendine sağda solda dilenme...
dilenmek haram mıdır ? dini vecizelere hakim bir arkadaş özelden mesaj atsın
bu zamanda böyle parayı kabul etmeyen ancak enayidir. dostum hayat çok kötü ortamdan haberin yok galba. Büyük bi kaza geçirsen yanında kimler kalıcak. Bu devlet sana sahip çıkacak mı?
800 bin tl'yi elinin tersiyle iterek gençliğe çok önemli bir mesaj vermiştir.
kim olursa olsun hareket doğru ise takdir etmek gerekir çünkü takdiri hakeden kişi değil kişinin hereketidir. o yobaz filistin'e yardım etti deyip bu hereketini küçümseyenler var. bir insan senin gibi düşünmüyor diye aşağılama. hem cumhuriyetçi hem dindar olunabilir unutma.
ayrıca bazı kıt arkadaşlar sonuçta onun üzerinden kumar oynandığı için parayı almasa da bu kumara ortak olduğunu söyleyip bir de üstüne içki içmeyen tekelci örneği vermişler. canım arkadaşım bu adam kumar oynatmıyor sadece onun kontrolü dışında, onun dahil olduğu müsabakalarda kumar dönüyor. bu da onu bağlamaz.
kim olursa olsun hareket doğru ise takdir etmek gerekir çünkü takdiri hakeden kişi değil kişinin hereketidir. o yobaz filistin'e yardım etti deyip bu hereketini küçümseyenler var. bir insan senin gibi düşünmüyor diye aşağılama. hem cumhuriyetçi hem dindar olunabilir unutma.
ayrıca bazı kıt arkadaşlar sonuçta onun üzerinden kumar oynandığı için parayı almasa da bu kumara ortak olduğunu söyleyip bir de üstüne içki içmeyen tekelci örneği vermişler. canım arkadaşım bu adam kumar oynatmıyor sadece onun kontrolü dışında, onun dahil olduğu müsabakalarda kumar dönüyor. bu da onu bağlamaz.
haram olduğunu düşünüyorsa hiç oynamaması gereken kişidir.
dürüst bir insan değildir. motor sporları da tamamen helal parayla yönetiliyor zaten. ulan senin bindiğin motorun benzini için ırak'ta binlerce bebeğin canına kıyıldı. bırakın bu teletabi tarzı sevgi gösterilerini.
Motor yarışalarında her ne kadar bilmeyen türk olsada bilen Türklerin gururu.
800 bin tl yi almayıp, paranın hayırlı bir iş için kullanılması için de spor toto teşkilatına yetki vermiştir.
inancı falan kendini bağlar ama, 3 kuruş fazla prim almak için başbakan a yalanan, daha az vergi ödemek için 40 takla atan sporcuları düşünürsek helal olsun adamıdır.
inancı falan kendini bağlar ama, 3 kuruş fazla prim almak için başbakan a yalanan, daha az vergi ödemek için 40 takla atan sporcuları düşünürsek helal olsun adamıdır.
bu adamın 800 bin lirayı haram olduğu için kabul etmediğine uydurma iddia diyenler parayı neden reddettiğine bir açıklama getirmelidirler.
seviyoruz kendisini.
seviyoruz kendisini.
http://www.sporx.com/moto...un-aci-gunuSXHBQ222712SXQ
babasını kaybetmiş olan bu ülkenin en başarılı sporcularından birisi. allah sabırlar versin.
babasını kaybetmiş olan bu ülkenin en başarılı sporcularından birisi. allah sabırlar versin.
abisinden sonra babasını da kaybeden gururumuz.
yarışlara çıkmadan önce annesinin "aman yavaş sür oğlum" diye tavsiye verdiği gururumuzdur.
1 mayısta moto2 portekiz grand prix'i 5. sırada götürürken mekanik sorunla yarışa veda eden milli sporcumuz.
Bilinenin aksine, iddaa'dan hakettiği parayı almamış değildir. Banka hesabına yatan parayı motor sporları için yaptırdığı okul için harcamaktadır. Asıl takdire şayan olan da budur zaten.
an itibariyle moto2 katalunya grand prix'sinde 4. sıradaki yerini koruyan yarışçı.
umarım 17. pozisyondan başladığı yarışı podyum ile taçlandırır.
başarılar kenan sofuoğlu. zor ama 3.lük şansı var.
umarım 17. pozisyondan başladığı yarışı podyum ile taçlandırır.
başarılar kenan sofuoğlu. zor ama 3.lük şansı var.
çok kötü ve şanssız bir kazayla yakaladığı 3.lük sonrası, 2.liği zorlarken yarış dışı kalmış gururumuz. yazık oldu. 17. sıradan podyuma sadece 8 tur vardı. umarım önemli bir şeyi yoktur.
an itibariyle moto2'de 3.lük yarışı yaparken kaza yaparak yarış dışı kalmış sporcumuz. neyse ki kendinde ve çarptığı kişide bir sorun yok. 17. sıradan 4. sıraya kadar yükselerek büyük iş yapmıştı.
katalunya da kendi hatasıyla yarış dışı kalmıştır. ancak 17.likten 3. lüğe çıkması gelecek hakkında epey umutlandırmış bizi.
atatürk ben sporcunun çevik ve namuslusunu severim sözüne mashar olan spor ahlakı üst seviyede ender insanlardan biri.
bugünkü yarışmada simon adlı şahsiyet yüzünden 3.lükten belkide 1.likten olmuştur yazık olmuştur ancak harika bir motorsiklet yarışçısıdr.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar