bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
kendi sikletindekiler beşinci kattan atlarken hala çoluk çocukla üçüncü kattan atlayan sporcu.
Evinin camından atlayan motorcu. Kendini pokemon sandıysa demek.
Klasmani düşük olan yarışlarda birinciliklerle övünen bir isim.
motorsiklet sporuyla ilgilenen samimiyetsiz ve duyar kasan bir adam.
Tanışmak istediği adama utangaç kız gibi whatsapptan mesaj atan ters cevap alınca trip atan en sonunda mesajı sosyal medyaya koyup diğer adamı rezil ettiğini sanan tipik Kezban hareketlerine sahip bir adam. Gerçekten hayret verici. Bir insan bu kadar göz önünde olup kendini hiç mi geliştirmez!
Edit; adam kelimesini abartmışım. Umarım adamlar karışmaz.
Edit; adam kelimesini abartmışım. Umarım adamlar karışmaz.
Supersportta 5.kez şampiyon olmuş akpli motorcu. sıkıntı yapmamış belli.
http://www.gercekgundem.c...oglu-dunya-sampiyonu-oldu
http://www.gercekgundem.c...oglu-dunya-sampiyonu-oldu
yalakalık yapmasa iyi olur. sadece malum tayfa tarafından sevilmez , herkes tarafından sevilir.
çocuğu yaşındakilerle yarışıp derece almış yine. millet nasılsa mal, her türlü itelerim diyor herhalde.
moto gp (özel üretim yarış motoru 1000cc)
moto gp2 (özel üretim yarış motoru 600cc)
superbike (modifiyeli cadde motoru 1000cc)
supersport (modifiyeli cadde motoru 600cc)
Diye eleştirilen motorcu. Neymiş çocukların maçına dalan 30lu yaşlardaki esnaf gibiymiş. Eğer öyleyse bile bu motor sporlarını düzenleyen kurumun sorunudur. Madem o kadar seviye farkı var kenanı o ligde yarıştırmasın. 3. Ligde bile 18. Oldu deniyor demek ki 1000cc bambaşka bir deneyim ve alışmak zor yoksa bilmiyorlar mi şampiyonu her sene bir üst lige göndermeyi farklı kulvarlar demek ki. Sinanı seversin sevmezsin ama şampiyon olunca bile çocuklarla yarışıyor demek insafsızlıktır.
moto gp2 (özel üretim yarış motoru 600cc)
superbike (modifiyeli cadde motoru 1000cc)
supersport (modifiyeli cadde motoru 600cc)
Diye eleştirilen motorcu. Neymiş çocukların maçına dalan 30lu yaşlardaki esnaf gibiymiş. Eğer öyleyse bile bu motor sporlarını düzenleyen kurumun sorunudur. Madem o kadar seviye farkı var kenanı o ligde yarıştırmasın. 3. Ligde bile 18. Oldu deniyor demek ki 1000cc bambaşka bir deneyim ve alışmak zor yoksa bilmiyorlar mi şampiyonu her sene bir üst lige göndermeyi farklı kulvarlar demek ki. Sinanı seversin sevmezsin ama şampiyon olunca bile çocuklarla yarışıyor demek insafsızlıktır.
motorsiklet yarışlarını futbol ligi gibi düşünürsek, 4. ligde her yıl şampiyon olan motorsiklet yarışçısıdır. 2008 yılında yarıştığı superbike ve 2010-2011 yılları arasında yarıştığı Moto2'de herhangi bir varlık gösteremeyip, tekrar supersport'a dönmüştür. en büyük temennim kazandığı bir yarıştan sonra podyumda kendisine kupa yerine beyin verilmesidir.
adam yeniyo mu yeniyo, bu işten senin hayatın boyunca kazanamayacağın parayı kazanıyor mu kazanıyor. eee ? sorun nedir?
hani hidayet gibi bi adamın devlette çalışmasını eleştirmeni anlarım.
hani hidayet gibi bi adamın devlette çalışmasını eleştirmeni anlarım.
motor sporlarında şampiyon olan türk sporcu. gereksiz hal ve hareketleri yüzünden haber sitelerinin sürekli bu sporcuyu haber yapmasından rahatsızlık duyduğum, 3.kattan atlayarak bile gündeme gelmeyi başarabilen arkadaşımız.
Ya afedersiniz ama şu amina koduğum dünyasında otoriter olmayan mallar bile eleştiri yapıyor sen kimsin ya?
De hele kimsin? Yok 4. Ligde şampiyonmuş yok 1. Ligde havasını almış.
Ulan velet bu adam borç harç parası ile bu yerlere geldi, sen tutup dünya devi sponsorları olan adamlarla kıyaslıyorsun aptallar ya.
De hele kimsin? Yok 4. Ligde şampiyonmuş yok 1. Ligde havasını almış.
Ulan velet bu adam borç harç parası ile bu yerlere geldi, sen tutup dünya devi sponsorları olan adamlarla kıyaslıyorsun aptallar ya.
Supersport' da sürekli şampiyon olan motorsikletçi. Yarıştığı ligdeki rakiplerinden biri geçende okulundan izin alamayıp yarışamamıştı. işte kendisi öyle bir ligde yarışıyor.
Başarıya aç milletimizde gerçekten dünya şampiyonu olduğunu sanıyor. Siyasete bulaşıp iyice itici olmasıda ayrı bir olay.
Başarıya aç milletimizde gerçekten dünya şampiyonu olduğunu sanıyor. Siyasete bulaşıp iyice itici olmasıda ayrı bir olay.
Ülkemizin defalarca temsil etmiş dünya şampiyonu milli motor sporcusudur.
her ne kadar hemserim de olsa fazla abartildigini dusundugum sporcu.
motor sporlarina pek ilgim yok ama yaristigi kategori yanilmiyorsam 3.veya 4. klasman.
moto gp ve moto2 nin gerisinde onu biliyorum da. yani sofuoglu valentino rossi yi falan gorse en fazla imza isteyebilecek kadar motorcudur. fazlasi degildir.
evet tamam zor sartlarda yetismis zor seyler yasadi falan ama moto2 de bile vasat alti dereceler yapip geri supersport a inen ve daha yeni yeni pişen çocukların arasinda sampiyonluk kovalayan bu arkadasi dunya sampiyonu olarak lanse etmemiz bana komik geliyor.
bu batuhan karadeniz in bank asyada degil de amator kumede oynayip sezonda 35 gol atmasina ve medyanin da batuhan dunya rekoru kirdi yazmasina benziyor yani galiba bunu en iyi boyle aciklayabilirim.
diger spor dallarinda kendisinden kat kat kat buyuk isler yapmis insanlar olmasina ragmen adinin cok duyulmasini da ben iktidara olan yakinligina bagliyorum.
motor sporlarina pek ilgim yok ama yaristigi kategori yanilmiyorsam 3.veya 4. klasman.
moto gp ve moto2 nin gerisinde onu biliyorum da. yani sofuoglu valentino rossi yi falan gorse en fazla imza isteyebilecek kadar motorcudur. fazlasi degildir.
evet tamam zor sartlarda yetismis zor seyler yasadi falan ama moto2 de bile vasat alti dereceler yapip geri supersport a inen ve daha yeni yeni pişen çocukların arasinda sampiyonluk kovalayan bu arkadasi dunya sampiyonu olarak lanse etmemiz bana komik geliyor.
bu batuhan karadeniz in bank asyada degil de amator kumede oynayip sezonda 35 gol atmasina ve medyanin da batuhan dunya rekoru kirdi yazmasina benziyor yani galiba bunu en iyi boyle aciklayabilirim.
diger spor dallarinda kendisinden kat kat kat buyuk isler yapmis insanlar olmasina ragmen adinin cok duyulmasini da ben iktidara olan yakinligina bagliyorum.
70 küsür milyonluk ülkenin en iyi motosiklet kullanan kişisi.
Motor kullanıyor diye sporcu denilen kişi. Lan bu araba motor kullanmanın nesi spor? He kendisine gelince sırf ak partili diye bir kesim tarafından sevilmeyip bok atılan kişi ayrıca. Evet.
benim için her zaman sporcu kenan sofuoğlu'ndan ziyade; yüzlerce insanın ve televizyonun önünde ailesini, hayatını kaybetmiş kardeşi ve evladı üzerinden aşağılayan bir kişiye (burada kullanılacak başka bir kelime bulamadım. ne yazsam silinme sebebi) karşı çıkmayıp, üstüne üstlük onun kampanyalarında rol oynayan kenan olarak kalacaktır.
Hele hele.
görsel
görsel
3. Belki 4.klasmanda yarışan -moto sporlara ilgim olmadığı için bilmiyorum- üstelik 18 20 yaşında çocuklarla yarışıyor. Tribe gel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar