bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- esra'yı aç esra'yı4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği12
- makarna süzmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz otomobil satın almak11
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- günün sözü3
- tgrt2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- futbol9
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- oyuncu2
- gocu abi2
- anın görüntüsü15
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- misafir ağırlamak2
- 2026 dünya kupası16
genç yaşta saçların dökülmesiyle depresif hareketlerin görüldüğü, bunu saklamak için elinden geleni yapan öz güveni sıfırın altında gezen şahsiyet. kelliğin iyice belirginleşmesiyle hayatını artık bu şekilde devam ettireceğinin farkına varan bu kişi kendi kendine çözüm yolları üretir...çok afedersiniz ama eğer ki kafa tası herhangi bir geometrik şekle benzemiyorsa belki hak verilebilir bu gizleme olayına ama daha komik duruma düşüldüğünden komple kestir gitsin mına koyim mantığı daha ağır basmaktadır. bu kelinden utanan ve gizlemeye çalışanların yaptıkları gerçekten çok komiktir.
- saç uzatılır, kel olan bölgelere doğru battaniye misali örtülür.
- rüzgarlı havalarda şapka takılır, saç rüzgardan uçuşmasın sağa sola diye.
- jöle kakadır, pistir, sürülmez mantığı hakimdir. çünkü zaten seyrek olan saç göt gibi açılır.
- "ben kel değilim alnım açık" mottosunu benimserler, "hadi ordan kel, nerdeyse ensenden alıp kapatmışsın" denilip ortam içinde rezil edilmelidir.
bu durum aynı zamanda özgüven eksikliğinin de belirtisidir. bu kişilerde gizli bir özgüven eksikliği vardır. halbuki biraz cesaretli olup o rezil görüntüyü yok etmek adına ve "alın ulan alın kelim işte, hemde kabak gibi" diyerekten saçlarını komple sıfıra vurdursan daha mantıklı olur. saçlarını kestirdiğinde değişim rüzgarlarını kafanda ki her hücrede hissedeceksin, zaten hissetmemen imkansız, çünkü sen bir kelsin...
bu olay müthiş bir özgüven gerektirir, her babayiğit yapamaz bunu, ama saç varken de bir şeye benzemiyorsun ki arkadaşım, herkes de biliyor ki "sen kelsin" neyi gizlemeye çalışıyorsun, ayrıca kimden gizlemeye çalışıyorsun. hem üzülme olum, kelsin ama en güzel karıları yine keller götürüyor, ne kelini gizlemeye çalışıyorsun komple vurdur sıfıra gitsin, aldırış etme etraftakilerin "la olum yarraamın kafasına dönmüşsün" tarzı esprilerini. hem saçın olunca ne olacak dünyanın kozmetik ürünü alacaksın, bakımı, masrafı, en önemlisi boşa zamanın geçecek siktir et gitsin lan. hem sonra birde kurutma derdin de olmayacak ne güzel misler gibi valla.
bir şehir efsanesine göre erkeklik hormonunun fazla salgılanmasından dökülürmüş saçlar. insanın kel olası geliyor valla, baksana olum şu güzelliğe, bunu bilen kadınların sana nasıl yaklaşacağını bir tahmin etsene, potansiyel bir rocco'sun lan. bir karı versem darma duman edersin mına koyim, etrafında ki çoğu erkekten daha fazla erkeksin...
hiç olmadı, tarihe bir bak mına koyim, bütün büyük adamlar keldir lan, onlar da senin kadar kelliğe taksaydı belki onlardan da bir bok olamayacaktı. keller zeki olur olum biraz zekanı göstermeye çalış, ukala takıl lan, "kelim ama her boku bilirim, biz bu saçı nerede döktük mına koyim" edasıyla gez sokaklarda.
ne demiş usta yazar, düşünür ve yönetmen hyperstatics: benzini shellden akılı kelden alacaksın...
(bkz: entrynin sonuna doğru saçmalamaya başlamak)
- saç uzatılır, kel olan bölgelere doğru battaniye misali örtülür.
- rüzgarlı havalarda şapka takılır, saç rüzgardan uçuşmasın sağa sola diye.
- jöle kakadır, pistir, sürülmez mantığı hakimdir. çünkü zaten seyrek olan saç göt gibi açılır.
- "ben kel değilim alnım açık" mottosunu benimserler, "hadi ordan kel, nerdeyse ensenden alıp kapatmışsın" denilip ortam içinde rezil edilmelidir.
bu durum aynı zamanda özgüven eksikliğinin de belirtisidir. bu kişilerde gizli bir özgüven eksikliği vardır. halbuki biraz cesaretli olup o rezil görüntüyü yok etmek adına ve "alın ulan alın kelim işte, hemde kabak gibi" diyerekten saçlarını komple sıfıra vurdursan daha mantıklı olur. saçlarını kestirdiğinde değişim rüzgarlarını kafanda ki her hücrede hissedeceksin, zaten hissetmemen imkansız, çünkü sen bir kelsin...
bu olay müthiş bir özgüven gerektirir, her babayiğit yapamaz bunu, ama saç varken de bir şeye benzemiyorsun ki arkadaşım, herkes de biliyor ki "sen kelsin" neyi gizlemeye çalışıyorsun, ayrıca kimden gizlemeye çalışıyorsun. hem üzülme olum, kelsin ama en güzel karıları yine keller götürüyor, ne kelini gizlemeye çalışıyorsun komple vurdur sıfıra gitsin, aldırış etme etraftakilerin "la olum yarraamın kafasına dönmüşsün" tarzı esprilerini. hem saçın olunca ne olacak dünyanın kozmetik ürünü alacaksın, bakımı, masrafı, en önemlisi boşa zamanın geçecek siktir et gitsin lan. hem sonra birde kurutma derdin de olmayacak ne güzel misler gibi valla.
bir şehir efsanesine göre erkeklik hormonunun fazla salgılanmasından dökülürmüş saçlar. insanın kel olası geliyor valla, baksana olum şu güzelliğe, bunu bilen kadınların sana nasıl yaklaşacağını bir tahmin etsene, potansiyel bir rocco'sun lan. bir karı versem darma duman edersin mına koyim, etrafında ki çoğu erkekten daha fazla erkeksin...
hiç olmadı, tarihe bir bak mına koyim, bütün büyük adamlar keldir lan, onlar da senin kadar kelliğe taksaydı belki onlardan da bir bok olamayacaktı. keller zeki olur olum biraz zekanı göstermeye çalış, ukala takıl lan, "kelim ama her boku bilirim, biz bu saçı nerede döktük mına koyim" edasıyla gez sokaklarda.
ne demiş usta yazar, düşünür ve yönetmen hyperstatics: benzini shellden akılı kelden alacaksın...
(bkz: entrynin sonuna doğru saçmalamaya başlamak)
utanılmaması gereken durum,çünkü eninde sonunda yaşlanmayla beraber birçok insanda saç dökülmesi görülmektedir ve görülmeye devam da edilecektir.
eğer yandan uzattığı saçlarını diğer tarafa yapıştırıyorsa bilmelidir ki kimse kanmıyor ve rüzgarda uçunca komik görünüyor. bundan utanmalıdır. ama tamamen kazıtıyorsa son derece çekici bir görünüme de kavuşabilir. kellik utanılacak bir durum değildir. kel olan insanların saçma gizleme çabaları utanılması gereken durumları yaratır.
özgüveni olmayan insan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar