bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- pozantı2
- kemalistler5
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- yazarların imza parfümleri14
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- bir insanı sevmek11
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- tramer kaydı olan kız4
- mutluluğun fark edilmemesi8
massaka'nın katliam serisinin 3. parçası olacak şarkı.
şarkıdaki isimlerin hepsinin kalemi farklı ama arabesk rapçiler de olacak. ortaya ne çıkacak belli değil ama ben size isimleri sayayım şimdiden.
Anıl Piyancı, Şanışer, Sansar Salvo, Dr.Fuchs, Defkhan, Rota, TekMill, Hayki, Sir-Dav, gekko, şehinşah, yener çevik, canbay wolker.
çitayı bu sefer son seviyeye çıkaran massaka reis umarım ortaya bomba gibi bir şey çıkarır biz de dinleriz.
Edit:şehinşah ve gekko şarkıda olmadı. rota bu şarkıda en iyi söyleyen taraf oldu. Onun dışında parçada tekmill en sevilmeyen mc oldu. Lirikalite ve sözler iğrençti. Youtube da şarkının tekmill siz bir sürü versiyonu var.
Anıl piyancı kendini aşmadı güzel bir performans gördük.
Dr.fuchs güzel yazmış bence sesi ve flowu gayet iyi iyi oturmuş beate.
Hayki de güzel ancak patrona göndermeler var. Yinede güzel ancak pek göze çarpan bir isim olmamış.
Yener çevik katliam 2 de ki performansından daha iyi bir performans göstermiş. Gayet güzel.
Tekmill en kötü verse i yazan isim. Çok karalanmış maalesef ki ancak kitle haklı.
Wolker kardeşler önyargıyı kırmış ve new olabiliriz ama yazdımmı yazarım demişler. Güzelde olmuş.
Massaka gayet güzel söylemiş tarzının dışına çıkmamış.
Diablo ise massaka dan daha iyi yazmış ve söylemiş. Yakın zamanda massakayı gölgeler.
Sansar güzel söylemiş ancak çok kısa olmuş. Klipte tek karı onda bide.
Şanışer şarkıda döktürmüş. En çok göze çarpanlardan oldu. Güzel bir başarı. Tebrikler.
Defkhan flowunu konuşturmuş. Kalitenin üstüne kalite koymamış daha fazlasını yapabilirdi.
Sir-Dav denen şahıs parçayı ne aşşağıya ne yukarıya çıkardı. Söyledi sadece olarak görüyorum.
Rota ise parçadaki en cool girişi yapan ve ben burdayım diyen mc oldu.
Kesinlikle fanboyluk yapmadan konuşacak olursak en sağlam isim rotadır ardından defkhan gelir sonra da şanışer. Beğendim açıkcası. iyisiyle kötüsüyle başarılı olmuş. Ama dedikleri gibi bir katliam 2 olmamış.
şarkıdaki isimlerin hepsinin kalemi farklı ama arabesk rapçiler de olacak. ortaya ne çıkacak belli değil ama ben size isimleri sayayım şimdiden.
Anıl Piyancı, Şanışer, Sansar Salvo, Dr.Fuchs, Defkhan, Rota, TekMill, Hayki, Sir-Dav, gekko, şehinşah, yener çevik, canbay wolker.
çitayı bu sefer son seviyeye çıkaran massaka reis umarım ortaya bomba gibi bir şey çıkarır biz de dinleriz.
Edit:şehinşah ve gekko şarkıda olmadı. rota bu şarkıda en iyi söyleyen taraf oldu. Onun dışında parçada tekmill en sevilmeyen mc oldu. Lirikalite ve sözler iğrençti. Youtube da şarkının tekmill siz bir sürü versiyonu var.
Anıl piyancı kendini aşmadı güzel bir performans gördük.
Dr.fuchs güzel yazmış bence sesi ve flowu gayet iyi iyi oturmuş beate.
Hayki de güzel ancak patrona göndermeler var. Yinede güzel ancak pek göze çarpan bir isim olmamış.
Yener çevik katliam 2 de ki performansından daha iyi bir performans göstermiş. Gayet güzel.
Tekmill en kötü verse i yazan isim. Çok karalanmış maalesef ki ancak kitle haklı.
Wolker kardeşler önyargıyı kırmış ve new olabiliriz ama yazdımmı yazarım demişler. Güzelde olmuş.
Massaka gayet güzel söylemiş tarzının dışına çıkmamış.
Diablo ise massaka dan daha iyi yazmış ve söylemiş. Yakın zamanda massakayı gölgeler.
Sansar güzel söylemiş ancak çok kısa olmuş. Klipte tek karı onda bide.
Şanışer şarkıda döktürmüş. En çok göze çarpanlardan oldu. Güzel bir başarı. Tebrikler.
Defkhan flowunu konuşturmuş. Kalitenin üstüne kalite koymamış daha fazlasını yapabilirdi.
Sir-Dav denen şahıs parçayı ne aşşağıya ne yukarıya çıkardı. Söyledi sadece olarak görüyorum.
Rota ise parçadaki en cool girişi yapan ve ben burdayım diyen mc oldu.
Kesinlikle fanboyluk yapmadan konuşacak olursak en sağlam isim rotadır ardından defkhan gelir sonra da şanışer. Beğendim açıkcası. iyisiyle kötüsüyle başarılı olmuş. Ama dedikleri gibi bir katliam 2 olmamış.
hiphop'u yerli yabancı farketmeksizin yoğun dinleyen ve takip eden biri olarak, hayal kirikligi. Belki katliam2 den sonra beklenti biraz fazlaydı ama..
- beat çok çok kötü.
- Parçada verse okuyan ismini bilmedigim 3-4 almancı rapper aşırı kötü. Yani bir ara isyanqar47 stayla ya bağlayacaklar sandım.
- Parçanın formatı gereği her mc 1 verse okuyacak. Ancak bu katliam3 de 2.sinden biraz daha fazla isim var ama verseler çok kısaydı ve yetersizdi.
- Katliam 2 'de yakalanan uyum ve samimiyet, bu parçada resmen "0" dı.
- Parçadaki ağır toplar yeteneklerini tam olarak sergileyememişler. Sanki aceleyle verseleri yazıp okuyup yollamışlar gibi. Oldschooldan yener çevik ve dr fuchs un performansları yerlerdeydi. Sansar bir şeyler yazmış ama ne ses tonuna ne flowuna ne stiline uymuş. Efektleri de basmışlar sesi bildiğin yok olmuş.
- Parçayı kıyısından kurtaran isimler ise (bkz: defkhan) (bkz: şanışer) ve (bkz: rota). rota özellikle döktürmüş. (bkz: anıl piyancı) nın stilini genel olarak beğenmesem de bu parçada güzel bir flow yakalamış.
- beat çok çok kötü.
- Parçada verse okuyan ismini bilmedigim 3-4 almancı rapper aşırı kötü. Yani bir ara isyanqar47 stayla ya bağlayacaklar sandım.
- Parçanın formatı gereği her mc 1 verse okuyacak. Ancak bu katliam3 de 2.sinden biraz daha fazla isim var ama verseler çok kısaydı ve yetersizdi.
- Katliam 2 'de yakalanan uyum ve samimiyet, bu parçada resmen "0" dı.
- Parçadaki ağır toplar yeteneklerini tam olarak sergileyememişler. Sanki aceleyle verseleri yazıp okuyup yollamışlar gibi. Oldschooldan yener çevik ve dr fuchs un performansları yerlerdeydi. Sansar bir şeyler yazmış ama ne ses tonuna ne flowuna ne stiline uymuş. Efektleri de basmışlar sesi bildiğin yok olmuş.
- Parçayı kıyısından kurtaran isimler ise (bkz: defkhan) (bkz: şanışer) ve (bkz: rota). rota özellikle döktürmüş. (bkz: anıl piyancı) nın stilini genel olarak beğenmesem de bu parçada güzel bir flow yakalamış.
Kesinlikle ve kesinlikle katliam 2'nin tırnağı etmeyen parça.
Tek teselli bu şarkıda dr. Fuchs'un olması. Gerisi çöp.
Tek teselli bu şarkıda dr. Fuchs'un olması. Gerisi çöp.
Bünyelere Şifa niyetine dinleyin, dinlettirin.
Yarrak gibi şarkı.
Katliam 2'nin yanından bile geçemez.
Dr fuchs bile kurtaramamış rezaleti.
Katliam 2'nin yanından bile geçemez.
Dr fuchs bile kurtaramamış rezaleti.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar