bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- aile evinde yaşamak4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- şile2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- arda güler2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
ispanya'nın Kürdistan'ı. Nasıl izin verdiler inanamıyorum. Neyse bizim işimize gelir batı parçalanıyor güzel mevzu.
ispanya dan ayrilabileceklerine inanmadığım ülkedir
ispanya yedirmez oraları özellikle barcelona yı.
ispanya yedirmez oraları özellikle barcelona yı.
yaşanan referandum olaylarının ardından ispanya meclisi tarafından yerel meclisi kapatılan ve özerkliği elinden alınan ispanya bölgesidir.
sürekli biz bağımsızız diye bağıran ama her seferinde ispanya'dan babafingoyu yiyen ezik bir toplum. ispanyasınız lan işte. katalonya ne amk.
--spoiler--
Katalonya özerk yönetimi hükümeti, 2019 yılında bağımsızlık yanlısı girişimlerin süreceği mesajını verdi
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Quim Torra, Katalan televizyonunda yayımlanan yeni yıl mesajında, bağımsızlık yanlılarına "2019 yılında birlik içinde olma ve adaletsizliğe karşı başkaldırma" çağrısı yaptı.
Torra, 2019'un, "ispanyol devletinin baskı duvarlarını yıkmaya ve adaletsizliğe karşı başkaldırmaya" vesile olması dileğinde bulundu.
Bağımsızlık talebinden vazgeçmeyen Katalonya için "barışçıl ve demokratik bir çözüm" isteyen Quim Torra, ispanya Başbakanı Pedro Sanchez'den bu yönde "samimi, cesur ve inandırıcılığı olan bir diyalog" başlatmasını istedi. Torra ayrıca, Katalonya sorunun çözümü için uluslararası arabulucu talebini de yineledi.
Sosyalist işçi Partisinin lideri olan Başbakan Sanchez, 20 Aralık'ta Barselona kentinde
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Torra ile görüşmüştü.
Katalonya 'nın bağımsızlık taleplerine "müzakere edilemez" diyerek karşı çıkan Sanchez, diğer yandan Katalonya'daki sorunları çözmek için diyalogdan yana olduğunu vurgulamıştı.
https://www.cnnturk.com/d...alebini-2019da-surdurecek
--spoiler--
Katalonya özerk yönetimi hükümeti, 2019 yılında bağımsızlık yanlısı girişimlerin süreceği mesajını verdi
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Quim Torra, Katalan televizyonunda yayımlanan yeni yıl mesajında, bağımsızlık yanlılarına "2019 yılında birlik içinde olma ve adaletsizliğe karşı başkaldırma" çağrısı yaptı.
Torra, 2019'un, "ispanyol devletinin baskı duvarlarını yıkmaya ve adaletsizliğe karşı başkaldırmaya" vesile olması dileğinde bulundu.
Bağımsızlık talebinden vazgeçmeyen Katalonya için "barışçıl ve demokratik bir çözüm" isteyen Quim Torra, ispanya Başbakanı Pedro Sanchez'den bu yönde "samimi, cesur ve inandırıcılığı olan bir diyalog" başlatmasını istedi. Torra ayrıca, Katalonya sorunun çözümü için uluslararası arabulucu talebini de yineledi.
Sosyalist işçi Partisinin lideri olan Başbakan Sanchez, 20 Aralık'ta Barselona kentinde
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Torra ile görüşmüştü.
Katalonya 'nın bağımsızlık taleplerine "müzakere edilemez" diyerek karşı çıkan Sanchez, diğer yandan Katalonya'daki sorunları çözmek için diyalogdan yana olduğunu vurgulamıştı.
https://www.cnnturk.com/d...alebini-2019da-surdurecek
--spoiler--
ispanya'nın kürtleri.
milli maç bile yapıyorlar. bağımsızlıklarını kazanmaları an meselesi bence.
görsel
https://www.ntvspor.net/f...-5c99c938bf791021a4300f69
görsel
https://www.ntvspor.net/f...-5c99c938bf791021a4300f69
bağımsızlığını tam olarak kazanamayacak bölge toprak özer yer artık hangisiyse.
(bkz: katalonya ya selam)
Bunlar bir ara bağımsızlık istiyordu tek taraflı bağımsızlık mı ne ilan ettiler de sonradan liderleri yurtdışına kaçmıştı sanırım. Sahi ne oldu bunlara?
ismi got-alan'dan gelen bölge.
parlamentonum, cadılık faaliyetleri suçlamasıyla idam edilen 700'den fazla kadın için iade-i itibar kararı aldığı özerk bölge
https://bit.ly/3o4nF45
https://bit.ly/3o4nF45
Bizim köyün dağının arkasında hemen.
Katalonya, ispanya'nın 17 özerk bölgesinden birisi olup ekonomik açıdan müreffeh bir bölgesidir ve başkenti Barcelona'dır. Katalonya'nın ispanya'dan ayrılmak istemesinin sebebi de budur: Katalonya, ekonomik olarak ispanya'nın diğer eyaletlerine göre daha zengindir. Zaten ispanya, 2008'de Kosova'nın bağımsızlığını bunun için tanımadı eğer tanısaydı Katalonya, ispanya'dan ayrı bir ülke olacaktı. Katalonya halkına Katalanlar denilir.
görsel
görsel
görsel
görsel
barcelona'nın bulunduğu ispanya bölgesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar