katalonya

Bunlar bir ara bağımsızlık istiyordu tek taraflı bağımsızlık mı ne ilan ettiler de sonradan liderleri yurtdışına kaçmıştı sanırım. Sahi ne oldu bunlara?
© copyright 2005 - 2026