bugün

nakaratı eğlenceli şarkı.
adı kendimce sebeplerim vardı olsa daha iyi olacak şarkı. ne bileyim ben kaç gündür kendimce sebeplerim vardı diye arattım. *
(bkz: tova e)
şarkının nakaratı sibel tüzün'ün "yediveren gül"ü şarkısıyla aynı dediğimiz şarkı. müzik, notalar aynı. acaba sibel tüzün nerede?
son zamanlardaki ender güzel türkçe şarkılardan biridir. nakaratı ve düet oldukça başarılıdır.

düetin sözleri:

Burak Kut:
Çok üzdüm seni dönebilir miyim sana geri
Dert içine gizli alabilir miyim seni geri

Meyra:
Yok! Sebebi çok kendime geldim ben daha yeni
Ne acı demek ki getirmiyor zaman bizi geri

Burak Kut:
Çok üzdüm seni dönebilir miyim sana geri
Dert içine gizli alabilir miyim seni geri

Meyra:
Yok! Sebebi çok kendime geldim ben daha yeni
Ne acı demek ki getirmiyor zaman bizi geri

Burak Kut:
Sus söyleme kalbini dinle bir daha dene
Kendimce sebeplerim vardı
Bu yüzden bu aşk yarım kaldı
Ama tekrar kabul edersen
Nasıl dilersen
karar bize ait

Meyra:
Kendince sebeplerin varmış
Bu yüzden bu aşk yarım kalmış
Ama tekrar kabul edersem ya terk edersen
zaman buna şahit
Kadının taş gibi olup, adamın kart gibi olduğu,düetin Aman yarabbim dedirttiği, başarılı bi şarkı.
kulağa hoş gelen şarkı.
dinlemek için :

http://www.youtube.com/watch?v=EQ6HWOnQQfM
yabancı şarkılardan arakladığımız şarkılardan bir tanesi daha.
orjinali için: http://www.youtube.com/watch?v=1u6hkXNvVtI
Hiçbir zaman sıkmayan, her zaman kendini dinlettiren efsane şarkı/düet.
© copyright 2005 - 2026