bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- düşün ki o bunu okuyor17
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- fas6
- velvet13
- guyana4
- yaşamak üzerine2
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşure günü3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- anın fotoğrafı2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- cezayir2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kolu kıllı kız3
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
- türk moğol kardeştir3
- ekonomi3
- arnavutluk2
6. nesil yazar.
uludağı terketmiş yazar. halbuki basmıştım ben seni burda..
yararlı yazar. hayırlı olsun... *
büyük planlarımız olan yazar. *
müzik dünyama dünya katmış insan. yaptığı iyilikleri nasıl öderim bilmiyorum.
üniversiteli olarak sevdiklerinin göğsünü kabartmıştır hiç şüphesiz. böyle ısrarcı yaşamaya devam. daha müzisyen olacaktır zira.
müzisyenliğini geçtimde profesör kalfalığı yakışmaz bu tombalağa * direk profesör olsa keşke. severiz kendisini.
sasuke ye 'yüzyılın o..su' diyen yazar. o derece. severim kendini çokcana.
pek önemseme de "ben de varım!" dediği gündür bugün. iyi ki vardır, nice nice anlamlı senelere.
ettiği laflarla aklınızda kolaylıkla yer edebilecek, olaylara bakışıyla her defasında hayrete düşürebilecek, sakinliği ve sevecenliğiyle derin izler bırakabilecek biri. iyi ki tanıdımdan çok daha ötesi.
kendisi panpamdır, hemşehrim sayılır, belki şu an beni tanımaz ama bilemeyeceğim. bu da ilk nickaltım haydi hayırlısı.
Edo tensei mevzusunu hararetli bir şekilde tartıtığımız yazar. Selam ederiz saygıyla.
tipik anti-uchiha cı. candır kandır da şu saske yi hiç sevmez ya keyfimi kaçırır işte bu.
gerçekçi bir yazar.
bilirsiniz yeni bir okula gittiğiniz ve onca yabancının arasına karışmaya çalıştığınızda, kendinizi orada fazla hissettirir gibi bakışları izlerken aralardan biri çıkıp size ilk eli uzatır ve sizi rahatlatır ya işte bu kişi o yazar.
adamın dibi. artık sasuke yi seviyor olması da ayrı güzel birşey. bir de üniyi örgütleyip naruto kulübü kurmak istemiyor mu. ay canım ya. bir de tatlı ki sorma. kushina nın kayıp kardeşi mübarek. o derece. domates kafa işte bilirsin ya. oğlum olsa.. ya şimdi 15 20 yaş küçük olur kendinden ama evlendiririm lan. o derece.
kpop konusunda yalnız olmadığımı hatırlatan yazar*
koreli tarafından her sabah "buing buing" diye uyandırılınca ne demek istediğini daha da iyi anladığım yazar.
Ölmesini istemeyeceğim bir yazar. Yaşasın ve sürekli yazsın.
akrabam olduğunu 7 sene sonra internette öğrendiğim garip yazar.
umaykuttan tanıdığım bu isimde bir arkadaş vardı. Acaba o mu diye düşünüyorum şu an.
Edit:supernatural ve iron man hayranıymış. iyice sevdirdi kendini.
Edit:supernatural ve iron man hayranıymış. iyice sevdirdi kendini.
Koreli erkek meraklısı yazar. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar