bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
karadeniz eserleri üzerine radyo yayını yaptıklarını belirtip aynı toprakların sanatçısı bayar şahin'i tanımamakla neredeyse övünecek olan kişi.
adam dereler özgür mü aksın demiş heslere karşı mıyım demiş umrunda değil.
bugün 31 mayıs metin lokumcu'yu bildin mi ?
boşver anlamı yok.
borçka hemşini ?
o da ne ki ?
ama radyo yayını karadeniz eserleri üzerine.
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu anlamadım gitti amk..
adam dereler özgür mü aksın demiş heslere karşı mıyım demiş umrunda değil.
bugün 31 mayıs metin lokumcu'yu bildin mi ?
boşver anlamı yok.
borçka hemşini ?
o da ne ki ?
ama radyo yayını karadeniz eserleri üzerine.
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu anlamadım gitti amk..
her türlü cadılığıma katlanan iyi kalpli aynı zaman da birlikte yayın yaptığım arkadaşımdır.
dj bir arkaaş.
nickinin sırrını tatlı gözlerini görünce anladığım, kankimin kıymetlisi sevecen kişilik.
dinleyen bilir. yaptığımız yayına çamur atmaya gerek yok. gereksiz kişilerce sabote edilen yayınımıza her zamanki gibi devam edeceğiz. nicki gereksiz şahıslar yaptıklarının bedelini ödeyecek. kimsenin hakaret etmeye hakkı yok. sizi seviyeli konuşmaya davet ediyorum. japonella aldırma bu karalamalara seni bilen biliyor zaten. 3-5 şuursuzun lafına kimse itibar etmez.
benim gibi süslüye bir ayna hediye edip mutlu olmamı sağlayan, onunla eğlenmenin bir başka olduğu, sıcacık, içten yazar.
iyi kaynatıyoruz la biz senle. ah bir de yaşım konusunda atıp tutmaların olmasa çok iyi olacak. başka birine olduğum yaştan bir yaş büyük olduğumu söylüyorsun, doğum günümde beni yeni reşit olmuş angara bebesi yerine koyuyorsun, olmuyor, yakıştıramıyorum, sırf bu yüzden bir gün kimlik karmaşası, kişilik bunalımı gibi intellectual düzeyi yüksek manik depresif ataklar geçireceğim diye korkuyorum. *
her şeyi unuturum, aldığın o hediyeyi unutmam len.
(bkz: 3 38 - 3 43 arası)
https://www.youtube.com/watch?v=X9753zhBFKE
nice bomonti paylaşmalara gardaş. neşen bol, dostluğumuz daim olsun.
ayrıca bana yazmaya kalkma, abime söylerim bak. **
her şeyi unuturum, aldığın o hediyeyi unutmam len.
(bkz: 3 38 - 3 43 arası)
https://www.youtube.com/watch?v=X9753zhBFKE
nice bomonti paylaşmalara gardaş. neşen bol, dostluğumuz daim olsun.
ayrıca bana yazmaya kalkma, abime söylerim bak. **
yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz oradayım dediğim yazar. bekle beni bir elimde kır çiçekleri bir elimde güneş geliyorum yarim.
zalimsin japonella zalim. seni vicdansız,seni insafsız,allahsız,kitapsız *
everyday you are chappulling.
bilen ve en önemlisi neyi nasıl bildiğini iyi bilen gençlerimzden, iyi ki senin kadar aydın insanlar var bu dünya da.
edit : bir fal baktı hayatımı okudu iyi mi ?
edit : bir fal baktı hayatımı okudu iyi mi ?
özledim be... kimle uğraşcam şimdi ben :( kimi sinirlendiricem. bana kim fal bakacak.
özlenendir...
özleyenleri arasında olduğum, bandanasını yidiğim, yanaklarını mıncırdığım güzel insan..
müjdeli haberi vermesiyle beni parkın ortasında sevinç çığlıklarına boğmuş, sayemde gönen'i de görecek olan capon. hadi yine iyisin.
plakalarla arası hiç olmayan yazar. 20 yıldır istanbulda yaşayan biri olarak plaka hesabı yaparken 33 içel 34 mersin 35 izmir dedi ya artık daha da konuşmam ben bununla. *
(#20706507) koca bir teşekkürü hakeden yazar, android'den yazmış bide eline sağlık,
(bkz: yılmaz özdil okuyan gevşek laikcan) başlığını kendisini armağan ediyorum burdan.
(bkz: yılmaz özdil okuyan gevşek laikcan) başlığını kendisini armağan ediyorum burdan.
(#20706507)hatta saksıya fesleğen gibi oturtmuştur.
kendisini sözlük hanım ağası sananların nick altından tomadan ilaçlı su sıkarak dağıtmaya çalıştığı insanların nick altına yazdığı yazar. ben bu kafayı seviyorum işte sana ne oluyor güzel kardeşim. beğenmiyorsan kapa sayfayı git yat. senden mi icazet alacağız yazacaklarımız için. evet.
albert camus ''Önümden gitme seni izleyemeyebilirim. Arkamdan da gelme yol gösteremeyebilirim. Yanımda yürü ve yalnızca dostum kal.'' der bir kitabında.
bazı insanlara böyle demek istersiniz. hayatın kendi dehlizlerinde başka çareniz yoktur çünkü. istediğin kadar tek kişilik orduyum masalına bürün mecburen birilerine ihtiyaç duyarsın.
düşün bakkal amca kitledi dükkanı çekti gitii?
ne edeceksin?
sabahın 7'inde kaldın göt gibi, fırın desen ebesinin nikahında...
işte arkadaşlık filan böyle bir şey. sabahın köründe ya da gecenin sessizliğinde dürttüğünde ''ebeni sikeyim'' diye lafı yediğinde bile gülümseyeceğin biri olması lazım. o değil de bakkal dükkanına ne kız atılır haa öhöm neyse, kendisine sevgilerimi iletiyorum.
bazı insanlara böyle demek istersiniz. hayatın kendi dehlizlerinde başka çareniz yoktur çünkü. istediğin kadar tek kişilik orduyum masalına bürün mecburen birilerine ihtiyaç duyarsın.
düşün bakkal amca kitledi dükkanı çekti gitii?
ne edeceksin?
sabahın 7'inde kaldın göt gibi, fırın desen ebesinin nikahında...
işte arkadaşlık filan böyle bir şey. sabahın köründe ya da gecenin sessizliğinde dürttüğünde ''ebeni sikeyim'' diye lafı yediğinde bile gülümseyeceğin biri olması lazım. o değil de bakkal dükkanına ne kız atılır haa öhöm neyse, kendisine sevgilerimi iletiyorum.
Nickiyle akla, Türk olanları reklâmdaki trene bakmadığı için hollandadan ithal edilen alpella ineklerini getiren sevimli user. Evet, çağrışım biraz tuhaf, ama her gördüğümde aklıma geliyor. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar