bugün

(cevap veremedi).
Başlığı açan arkadaş gitmiş...
Böyle de kendi kendime konuşuyorum sanki.
Çok teessüf ederim ama...
Umarım nicki ismi değildir diye umduğum yazar.
Çok da güzel bi nick halbusi. Bi sorun mu var, bilmem gereken?

Allahını seven açıklamaya koşsun.
kızdır. ama kızdırmayın.
'Soğuk içiniz.
Geri döndü.
© copyright 2005 - 2026