bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- yazarların imza parfümleri14
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- bitcoin2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kadınların yanlış yapması3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- allah2
- am okşama4
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- sözlük kızlarının vücutları15
türkiye satış fiyatı 600 euro olacak teknoloji şaheseri.
apple yaptı mı iyi yapar sözünü ispatlayan telefon ötesi icat.
sony-ericsson w serisine ilk kez ciddi bir rakip olacaktır, en azından mp3 player olarak. sony'nin atağı da bekleniyor tabii.
apple'ın son atağı. hem telefon, hem internet gezgini, hem fotoğraf makinesi, hem de ileri teknoloji ürünü bir müzikçalar. sadece hafızası biraz düşük olmuş ve bence bir diğer eksiği de pil ömrü olacaktır. hele bir piyasaya çıksın da görelim bakalım.
Sonucta bir ipod olmayan telefon keske 30 40 gb hd tasısa dedigim cihaz.Mac os on the go yu bize tanıtacak olan ilk cihaz.Apple multi touch screen gibi manyak bir teknolojiyi bize tanıtmıs ilk cihaz.cepte safari keyfini yasatacak ilk cihaz.Steve jobs un kopyalanıp tum sirketlere ceo olması gerektiğinin kanıtı adam duyurur duyurmaz sirketini %10 degerlendirdi.Ha bu arada iphone apple.inc in ilk urettigi cihaz.Turkiye de belki vodafone un destegi ile sabit ucret tarifesi uygulamasıyla gelir catur cutur kullanırız hayalleri kurduran cihaz.Efsane degil gerceklesen teknoloji mucizesi patent manyagı ilklerin telefonu.
nerden edinsek diye yerimizde zıplattıran enfes eser.
Amerikada bu haziranda avrupa da 2008 de satısa sunulacak telefon.ciSCO iSiMLi BiR FiRMAYLA DAVASI DA DEVAM ETMEKTE.Muhtemelen ismi apple iphone koyulacak iş kolay yoldan halledilecektir.
getirdiği birkaç yenilik:
- multitouch screen.. iki parmakla zoom in yapabilme.. patentini almışlar * (microsoft.a gönderme yapan steve amca)
- çevirme sensörü.. anında portrait olarak tekrar düzenlio görüntüyü yan tutunca..
- gelişmiş ipod özellikleri.. windows vista gibi görüntüleme..
- kolaylaştırılmış konfrens görüşmeleri
- sesli voicemail
- chat görünümlü sms mesajlaşma
- bir telefondaki en gelişmiş internet browser (pda.lerden de daha iyi)
- mac os x platformunda çalışan ilk taşınabilir cihaz
- multitouch screen.. iki parmakla zoom in yapabilme.. patentini almışlar * (microsoft.a gönderme yapan steve amca)
- çevirme sensörü.. anında portrait olarak tekrar düzenlio görüntüyü yan tutunca..
- gelişmiş ipod özellikleri.. windows vista gibi görüntüleme..
- kolaylaştırılmış konfrens görüşmeleri
- sesli voicemail
- chat görünümlü sms mesajlaşma
- bir telefondaki en gelişmiş internet browser (pda.lerden de daha iyi)
- mac os x platformunda çalışan ilk taşınabilir cihaz
akıllara zarar bir ürün. şaka gibi. sadece tüketici olarak yaklaşabileceğimizi bilmek üzücü olsa da görmeye değer. dokunmatik ekranla scroll(kaydırma) özelliğini kullanabiliyorsunuz ve ekranı yan yatırdığınızda özel bir sensör bu hareketi algılayarak görüntüyü çeviriyor, ben de kullanmak istiyorumdan çok bunu üretebilmek istiyorum demek isterim. süper bir şey.
https://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk
https://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk
http://www.apple.com/iphone'dan videoları izleyince daha da hayran kalınan, insanları sabırsızlığa sürükleyen harika ötesi şey.
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
Ekranına hasta olunacak chaz keske her urun bu ekrana sahip olsa denilen cihaz.MUhtemelen apple bu ekranı daha cok cihazda kullanacaktır.Cunku oyle bir teknolojiki mause dan daha rahat zaten bu herifler bulduydu mause u da.Simdi bir devri kapatıyorlar cok kalmaz iphonedan biraz daha buyuk bir sekilde imac everywhere gibi bir sey cıkar da ben yine soylemiştim derim.
her turlu zirvaligi aynı anda yapabilecek icat.
(bkz: gavur yapiyor)
(bkz: gavur yapiyor)
29 haziranda abd'de piyasada olacak.
bu ay sonu satisa cikacak icat.
(bkz: hayvan)
(bkz: hayvan)
pili ve ekranı guncellenmiştir. pil suresi uzamıs ekranda ise plastik yerine cizilmeyen optik cam tercih edilmiştir.
Ruyamda bile gordugum super otesi cihaz. ama maalesef bu sabah husrana ugradım yıkıldım coktum. turkiye'de asla ve asla kullanamıyoruz bu aleti.
http://www.apple.com/ipho...one/activation_small.html
http://www.apple.com/ipho...one/activation_small.html
halka dusmustur. Buyrun efendim sozlukcu kardeslerime feda olsun.*
http://online.wsj.com/art...echnology_main_promo_left
http://www.usatoday.com/t...06-26-iphone-review_N.htm
http://online.wsj.com/art...echnology_main_promo_left
http://www.usatoday.com/t...06-26-iphone-review_N.htm
iphone almamak için 10 neden.
http://shiftdelete.net/site/content/view/1684/1/
http://shiftdelete.net/site/content/view/1684/1/
karaborsaya düşmesin diye herkese en fazla 2 tane satılacağı açıklanan telefon ötesi zıbohuma. reklam için apple'ın parayla adam tutup dükkan önlerine yolladığı söylenir. amerika insanı sever yeniliği..
http://www.apple.com/iphone/
http://www.apple.com/iphone/
başka işi gücü olmayan malların günler öncesinden almak için sıraya girip, yarıştığı telefon.
her "all in one" tabir ettiğimiz hepsi birarada aletlerde olduğu gibi birçok özelliğin kırpılmasının sözkonusu olduğu alet. Bence 600 euroya daha faydalı işler yapılır trendleri takip edeyim diye ülke ekonomisine zarar vermenin anlamı yoktur.
apple in at&t ile yaptigi anlasma sonucunda avrupa'nin daha 5 sene bekleyecegi telefon.
bu touchscreen olayi nedense bana cok acayip geldi. ayrica telefonlar surekli kuculurken neden su anda mevcut telefonumdan daha buyuk bir telefon alayim ki! cok gereksiz. ayrica at&t den minimum aylik 60$ dan baslayan hatlari da almaya hic niyetim yok.
gittigidiyorda uçuk fiyatlara satışa çıkacak telefon.
edit: hatta çıkmış bile http://urun.gittigidiyor....AHIP-OLUN_W0QQidZZ5302416
edit: hatta çıkmış bile http://urun.gittigidiyor....AHIP-OLUN_W0QQidZZ5302416
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar