bugün

fiyatı düşmüyor ki alalım telefonu.
Bir önceki muadilinden neredeyse hiçbir farkı olmayan hede. Ama alan memnun satan daha da memnun orası ayrı.
valla gayet memnunum. büyük falan ama alıştığında küçük bile gözükebiliyor.
2016’dan beri benimle. Bu entry’i bile onunla yazıyorum. Bu ekran genişliğine anca parmaklarım sığıyor. Ama gel gelelim ki 1 ekim’de whatsapp desteği kesecek iddiaları var. Hala ilk günkü gibi çalışıyor telefon whatsapp için değiştiremem güzelim telefonu.
Eski telefonum.. ah be çok severdim o inceliği….

Bir gün birine sinirlenip telefonu fırlatmam ile adadan ayrıldı.. hala durur ara ara bakar severimdjdjdjd.
hurda yığını amına koyum ne telefonundan bahsediyorsunuz siz. hiçbir sikim özelliği yok.
© copyright 2005 - 2026