bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
kullanmakta olduğum redmi 13 note proya kıyasla leş ötesi amerikan ürünü, 200 mb nerde, 20 mb nerde:
https://www.youtube.com/watch?v=TVNpvRfz4Dw
https://www.youtube.com/watch?v=TVNpvRfz4Dw
Acayip pahalı, 10.000 tl olsa anında alırım, 1 dakika beklemeden.
zengin olmama rağmen asla almayacağım telefondur. her sene farklı bir versiyonu çıkıyor teknoloji ile yarışmak imkansız. bugün iphone 13 çıkar yarın iphone 133 çıkar.
(bkz: gerizekalı turnusolu)
Hologram telefon ne zaman geliyeah.
Teknolojinin son zirvesi. En iyisi buysa alınır. Evet.
Denizli Pamukkaleye çıkan 212 milyon bana çıkmış olsaydı alırdım belki onun dışında bir telefona o kadar para bağlamam açıkçası.
13 mini 128 gb 699 dolar ise dolar bazında çok iyi fiyat. bize en az 11 bin tl falan olur. ah ulan vergiler.
pro ve pro max surumunde ekran 120hz olacak diyorlar, belki ayfona gecme zamani gelmistir.
iphone 12 ile aynı olacak tıpkı iphone 12nin 11 ile aynı olduğu gibi.
36 bin lira olan pro max 1tb modelidir ki o fiyat da tahmini fiyattır. abd fiyatının vergiler eklendikten sonra kurun çevrimi ile ortaya çıkan fiyattır.
vergisiz fiyatı 12 bin tl civarı vergili fiyatını merak ediyorumdur.
görsel
görsel
iPhone'un üreticisi Apple'nın 2021 yılında tanıtacağı yeni modele ilişkin bir sızıntı iddiası geldi. internete sızan görüntülerde yeni iPhone 13 modellerinde batarya kapasitesi 4 bin mAh'ı aşabilir.
https://tr.sputniknews.co...-batarya-bilgileri-sizdi/
görsel
iPhone'un üreticisi Apple'nın 2021 yılında tanıtacağı yeni modele ilişkin bir sızıntı iddiası geldi. internete sızan görüntülerde yeni iPhone 13 modellerinde batarya kapasitesi 4 bin mAh'ı aşabilir.
https://tr.sputniknews.co...-batarya-bilgileri-sizdi/
iphone 12'den şarj aleti çıkmayacak ya, iphone 13'ten de telefon çıkmayacak sadece kutu, kullanma kılavuzu ve garanti belgesi gelecek.
Aptal aşıkları tarafından kulaklık soketi bile olmayan, tonlarca para verilecek başka bir ürün.
Apple şirketinin sahibi Steve Jobs öldüğünde defterinde sadece iphone 12 modeline kadar tasarımı vardı. Bu da demektir ki iphone 13 yok.
yıl 2066 ben iphone 13 ile uludağda adminim * iphone 13s i sabırsızlıkla bekliyorum .
13 sayısının uğursuzluk getirmesi sebebi ile apple ın direk 12 den 14 e atlaması suretiyle çıkarmayacağı telefondur.
-len ayfon?
+ne diyon olum?
-bugün pazar aq, kalk da kahvaltı hazırla.
+dolap bomboş. marketten alışveriş yapmak lazım.
-bi mail at markete, göndersinler.
+oldu, para yok para, hesabına baktım şimdi, sıfırlamışsın ibnetor.
-ya kredi falan kullan hallet işte, onu da mı biz söyliycez, hay anasını yaa, bi rahat uyuyamadık, bi pazarımız var. ha sahi bizim şu elemanların durumlarına da bi bakıver, kim müsait, kim değil, kimlerle görüşebiliriz bugün?
+abi facebooktan mı bakayım, twitterden mi?
-bak ikisine de, hatta birer mesaj at tek tek, müsait olan varsa taksime gidelim. prova yapmamız lazım kayıtlar için.
+tamam abi arıyorum.
+abi ulaşamıyorum, açmıyor kimse pazar pazar amk.
-hay skym ya uydudan falan bak o zaman nerdeymişler, ne biçim ayfonsun sen ya, bak seni satar ayfon 14 alırım.
+tamam abi sinirlenme.
+ne diyon olum?
-bugün pazar aq, kalk da kahvaltı hazırla.
+dolap bomboş. marketten alışveriş yapmak lazım.
-bi mail at markete, göndersinler.
+oldu, para yok para, hesabına baktım şimdi, sıfırlamışsın ibnetor.
-ya kredi falan kullan hallet işte, onu da mı biz söyliycez, hay anasını yaa, bi rahat uyuyamadık, bi pazarımız var. ha sahi bizim şu elemanların durumlarına da bi bakıver, kim müsait, kim değil, kimlerle görüşebiliriz bugün?
+abi facebooktan mı bakayım, twitterden mi?
-bak ikisine de, hatta birer mesaj at tek tek, müsait olan varsa taksime gidelim. prova yapmamız lazım kayıtlar için.
+tamam abi arıyorum.
+abi ulaşamıyorum, açmıyor kimse pazar pazar amk.
-hay skym ya uydudan falan bak o zaman nerdeymişler, ne biçim ayfonsun sen ya, bak seni satar ayfon 14 alırım.
+tamam abi sinirlenme.
muhtemelen bunu insanoğlu yapamayacaktır. dünya nükleer kıyameti yaşayıp hayatta kalan hamamböcekleri zeki yaşam formları haline gelince. Ve eskiden bir medeniyetin yaşadığını fark edip, dünyada geri kalan belgeleri incelediğinde tey tey adamlar biz daha kendi varlığımızın farkında değil iken neler yapmış diyecek ve nostalji olsun bu zekaya saygı duruşu olsun mobil telefonlarından bir seriye bu adı koyacak ve 13 e ulaşacaktır diye düşünüyorum ben.
(bkz: hz.isa' nın gökten inerken tanıtımını
yapacağı iphone modeli)
Şüphesiz onlar, iphone'larına quran uygulamasını yüklemediler. Biz de onları cezalandırdık, artık hiçbiri app store'dan uygulama indiremeyecekler...
(bkz: angry ebabils)
yapacağı iphone modeli)
Şüphesiz onlar, iphone'larına quran uygulamasını yüklemediler. Biz de onları cezalandırdık, artık hiçbiri app store'dan uygulama indiremeyecekler...
(bkz: angry ebabils)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar