bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kemalist dünya7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- okulların kapanması3
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- aşure3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- en son ne aldınız2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
yüklendikten sonra facebook' ta gezinirken birden facebook' u kapatan işletim sistemi. ben bu sinir bozucu olaya ios 6' nın sebep olduğunu düşünüyorum çünkü daha önce hiç böyle şeyler olmuyordu. güncellemesi gelsede rahatlasak!
yüklemek zorunda kaldığım sürümdür. maceraya girişmeyin. elinizdeki ile memnun olun.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
harita konusunda sıkıntı var ama onun haricinde kötü yanı yok gibi gözüken işletim sistemi.
Jailbreaki daha çıkmayan apple in mobil işletim sistemi. Aslında bir çok kişinin aksine ben fena bulmadim siriyi geliştrmişler bayaa harita da daha iyi olmuş ama tabi çok daha iyisi yapılabilirdi.
6.0.1 olarak güncellenmiştir. iphone 5 üzerindeki küçük hataların düzeltilmesini sağlamıştır.
apple ın en büyük tuzağı.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
(#17689566) düşündüm ve hak verdiğimdir. iphone 4 ümü ilk aldığımda hayvan gibiydi. öyle böyle değil uçuyor alet. tutana aşk olsun. son zamanlarda müthiş gözle görünür şekilde fark ettim. çok yavaşlamaya başladı. restore ettim. şuan biraz daha iyi. içinde 61 bin sms vardı onu da sildim. düzeldi gibi. ama ios 5.01 kullandığım zamanlarda daha hızlıydı diyebilirim.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
Yine açık ara görseli en iyisidir. Kullanın kullandırın hatta benim gibi gidin bunun için yeni telefon alın.
eskimiştir. görüntüsü ise nedense artık hiç çekici gelmemektedir.
Apple ın batışı ve çöküşünün son örneği.
Şu ios 6 yı tekrar kullandıktan sonra tasarımın her geçen sürüme göre daha kötüye gittiğini anladım.
Bilgi için teşekkür ederiz.
6.1.6 3gs in almış olduğu en son sürüm.
Apple ın son tasarımı, 3gs i ciddi ciddi kullanmayı düşünüyorum. Bakalım toplantılarda millet masaya iPhone x, note 8 falan koyduğunda benim 3gs ne yapacak. *
anlasilmayan su ki, android'de isletim sisteminin kendisi on plandayken ios'te uygulamalar on plandadir. o nedenle ios'in her yeni versiyonunda asil gelismeler sdk'de gerceklesir, isletim sisteminin gorunen yuzunde degil. boylece ios, her yeni versiyon ile birlikte gelistiricilere, daha basarili uygulamalar gelistirebilmeleri icin daha saglam bir temel ve daha fazla olanaklar saglar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar