bugün
- kadınlar neden aldatır9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- dut ağacı5
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- orospum2
- sürekli esnemek3
- chp'deki değişimciler5
- performans sanatçısı3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- eren ali bingöl2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- yagmurcu ile revani yemek4
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- futbol8
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- z kuşağının metal dinlememesi2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- utanmadan şort giyen erkek7
- askerlik4
- kadin2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
yüklendikten sonra facebook' ta gezinirken birden facebook' u kapatan işletim sistemi. ben bu sinir bozucu olaya ios 6' nın sebep olduğunu düşünüyorum çünkü daha önce hiç böyle şeyler olmuyordu. güncellemesi gelsede rahatlasak!
yüklemek zorunda kaldığım sürümdür. maceraya girişmeyin. elinizdeki ile memnun olun.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
harita konusunda sıkıntı var ama onun haricinde kötü yanı yok gibi gözüken işletim sistemi.
Jailbreaki daha çıkmayan apple in mobil işletim sistemi. Aslında bir çok kişinin aksine ben fena bulmadim siriyi geliştrmişler bayaa harita da daha iyi olmuş ama tabi çok daha iyisi yapılabilirdi.
6.0.1 olarak güncellenmiştir. iphone 5 üzerindeki küçük hataların düzeltilmesini sağlamıştır.
apple ın en büyük tuzağı.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
(#17689566) düşündüm ve hak verdiğimdir. iphone 4 ümü ilk aldığımda hayvan gibiydi. öyle böyle değil uçuyor alet. tutana aşk olsun. son zamanlarda müthiş gözle görünür şekilde fark ettim. çok yavaşlamaya başladı. restore ettim. şuan biraz daha iyi. içinde 61 bin sms vardı onu da sildim. düzeldi gibi. ama ios 5.01 kullandığım zamanlarda daha hızlıydı diyebilirim.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
Yine açık ara görseli en iyisidir. Kullanın kullandırın hatta benim gibi gidin bunun için yeni telefon alın.
eskimiştir. görüntüsü ise nedense artık hiç çekici gelmemektedir.
Apple ın batışı ve çöküşünün son örneği.
Şu ios 6 yı tekrar kullandıktan sonra tasarımın her geçen sürüme göre daha kötüye gittiğini anladım.
Bilgi için teşekkür ederiz.
6.1.6 3gs in almış olduğu en son sürüm.
Apple ın son tasarımı, 3gs i ciddi ciddi kullanmayı düşünüyorum. Bakalım toplantılarda millet masaya iPhone x, note 8 falan koyduğunda benim 3gs ne yapacak. *
anlasilmayan su ki, android'de isletim sisteminin kendisi on plandayken ios'te uygulamalar on plandadir. o nedenle ios'in her yeni versiyonunda asil gelismeler sdk'de gerceklesir, isletim sisteminin gorunen yuzunde degil. boylece ios, her yeni versiyon ile birlikte gelistiricilere, daha basarili uygulamalar gelistirebilmeleri icin daha saglam bir temel ve daha fazla olanaklar saglar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar