bugün
- utanmadan şort giyen erkek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- wine me dine me2
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
yüklendikten sonra facebook' ta gezinirken birden facebook' u kapatan işletim sistemi. ben bu sinir bozucu olaya ios 6' nın sebep olduğunu düşünüyorum çünkü daha önce hiç böyle şeyler olmuyordu. güncellemesi gelsede rahatlasak!
yüklemek zorunda kaldığım sürümdür. maceraya girişmeyin. elinizdeki ile memnun olun.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
düzeltme: hiç de fena değil. ön yargısız kullanın.
harita konusunda sıkıntı var ama onun haricinde kötü yanı yok gibi gözüken işletim sistemi.
Jailbreaki daha çıkmayan apple in mobil işletim sistemi. Aslında bir çok kişinin aksine ben fena bulmadim siriyi geliştrmişler bayaa harita da daha iyi olmuş ama tabi çok daha iyisi yapılabilirdi.
6.0.1 olarak güncellenmiştir. iphone 5 üzerindeki küçük hataların düzeltilmesini sağlamıştır.
apple ın en büyük tuzağı.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
nasıl mı? şöyle ki;
iphone 3g nin ilk çıktığı dönemleri biliyorum. canavar gibi aletti. bir de şimdi baktım alete. şişmiş, ölümüne yavaşlamış ıkınıyor resmen. neden? çünkü desteklemediği destekleyemeyeceği sürümlere yükseltildi.
bilerek yavaşlatıldı. apple bunu bilerek yavaşlattı , evet bilerek yavaşlattı ki "iphone 4 ün çok daha hızlı" olduğuna birinci kullanıcıyı ikna edebilsin. eh tamam 4 ler satıldı ama şimdi 5 çıktı. ne yapılması lazım? adam tabi ki yeni ios güncellemeleriyle eski iphone ları tek tek kullanılmaz hale getirecek ki millet "oooo iphone 5 çok hızlı yeaa" desin. halbuki iphone 5 öyle çok hızlı falan değil. zira ios dediğimiz yazılım 3 te 5 te 6 da falan hemen hemen hep aynıdır. demeyin ki bana "fruit ninja yı 2 saniye erken açıyor" bu hız değildir ki? 2 saniye nedir allah aşkına? bumu yani tüm mesele?
sonuç olarak sazan gibi kalkıp ios 6 yı yükleyen 3gs lerde kağnı gibi olmasada yavaşladı. bunun yeni güncellemeleriyle beraber iphone 4 leri ve 3gs leri bilerek ve isteyerek bitme noktasına getirecekler ki yeni iphone 5 lerini satabilsinler.
lafın özü şudur. yüklemeyin bu zıkkımı. sonra iphone 5 hızlı görünmeye başlayabilir. lakin benim iphone 4 ümden çokta hızlı sayılmaz. ios5.1.1 bizim göreceğimiz son verimli ios tur.
(#17689566) düşündüm ve hak verdiğimdir. iphone 4 ümü ilk aldığımda hayvan gibiydi. öyle böyle değil uçuyor alet. tutana aşk olsun. son zamanlarda müthiş gözle görünür şekilde fark ettim. çok yavaşlamaya başladı. restore ettim. şuan biraz daha iyi. içinde 61 bin sms vardı onu da sildim. düzeldi gibi. ama ios 5.01 kullandığım zamanlarda daha hızlıydı diyebilirim.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
güzel yanları var ancak ios 6 hala çok hata doğuruyor. kasmaalr devam ediyor. iphone 4s de bile facebook dan durduk yere atabiliyor.
Yine açık ara görseli en iyisidir. Kullanın kullandırın hatta benim gibi gidin bunun için yeni telefon alın.
eskimiştir. görüntüsü ise nedense artık hiç çekici gelmemektedir.
Apple ın batışı ve çöküşünün son örneği.
Şu ios 6 yı tekrar kullandıktan sonra tasarımın her geçen sürüme göre daha kötüye gittiğini anladım.
Bilgi için teşekkür ederiz.
6.1.6 3gs in almış olduğu en son sürüm.
Apple ın son tasarımı, 3gs i ciddi ciddi kullanmayı düşünüyorum. Bakalım toplantılarda millet masaya iPhone x, note 8 falan koyduğunda benim 3gs ne yapacak. *
anlasilmayan su ki, android'de isletim sisteminin kendisi on plandayken ios'te uygulamalar on plandadir. o nedenle ios'in her yeni versiyonunda asil gelismeler sdk'de gerceklesir, isletim sisteminin gorunen yuzunde degil. boylece ios, her yeni versiyon ile birlikte gelistiricilere, daha basarili uygulamalar gelistirebilmeleri icin daha saglam bir temel ve daha fazla olanaklar saglar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar