bugün

(bkz: ios 10 0 3)
Eğer başıma bir şey gelmeyecekse beğendiğim sürüm. ios 9'dan ios 10.1.1'e geçtim. Belki de hatalar giderildikten sonra güncelledim diye hoşuma gitti...
bu güncellemeden önce sarj yüzde 20 ve altındayken kapanan donanım, güncelleme sonrası sarj 60 yada 70 deyken bile kapanıyor.
bu anlamsız kapanma sorunu yüzünden telefonu parçalama noktasına geldim.
daha önceki versiyonlara downgrade yapmayı bilenler var ise bana mesaj atmasını rica ediyorum.
Eski kilit sesini özletmiştir.
© copyright 2005 - 2026