bugün
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- online yazarlar4
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- cayenne4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sürekli esnemek6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- 0 0 73
- kıskançlık5
- helal olsun be2
laz şivesinde: hangisi.
yazdığın o çok kapsamlı(!) izaha "ben tatmin oldum, he gardaş desem bile, herhangi bir okuyan hemen "dur ya biz tatmin olmadık" der. dediklerime de cevap verememişsin. yinede ben senin yeni herzelerini,komikliklerine cevap vereyim.
dediğim gibi sen daha islam ın medeniyetten muradını bilmiyorsun. hakim olduklarının diline-dinine zorla müdahele yoktur. (Hucûrât, 49/13) ayetini oku da gel. baskı yoktur, kavli leyyinle tebliğ vardır.* emperyalistlerde olduğu gibi ilerde ters tepen değil daha da kavileşen gönül medeniyetidir islamınki. kötü uygulamalar olmuştur. bilinçsiz idareciler döneminde ama severek islama giren bir türk ırkı, bir bosnalı veya grup grup giren g.müslimler allah için daha değerlidir. dinde kemiyet* esastır. senin zihin yapını ele veren o hayran olduğun emperyal yapıyı biz yapmayız,yasaktır.
hayal dünyanı süsleyen şeyleri senin ırkçılık düzeyindeki cengiz yakarak-yıkarak-yok ederek yaptı da ne oldu. torunları, hakir gördüğün selçuklu kültüründe eridi, türkleşti. senin o hayran olduğun ingilizlerin irlandalılara yaptığı gibi halkın alimini, şairlerini katletsen ne olur. insanlar iiyce örgütlendi. gaelik dili bilinci daha da arttı. irlanda cumhuriyeti kapı gibi karşımızda.
dil konusuna gelince, turkce verintiler sozlugunde belirtildiği gibi dar zihinli kişiler imparatorluk dilinin işleyişini anlayamaz, akledemez. ayrıca çin medeniyeti karşısında hemen asimile olan eski türklerden çok daha yukarı çıkmış ki selçuklu-osmanlı medeniyeti asimile bir yana arapça ve farsça ya 5000 kelime vermiş.
akp li ülkücü zırvana gelince: lise sona dek gidiyorduk. sorguladıkça, iktidara geldiğinde yaptıklarıyla benim tasavvurumdaki çizgiden uzak olduğunu gördüm. vatan severlik, milliyetçilik kimsenin malı değil. ayrıca hitler in, hans ın*ırkçılığı da benden uzak oldu,olsun. kürtlere yok diyen desin, ben öyle düşünsem hala orada olurdum.* akp li de değilim. tek mitingine de gitmiş değilim. ben aldığım ekonomi ve tarih eğitimimle ve aileden* aldığım dini bilgimle, aklımın ve kalbimin süzgecinden geçirip istediğim partiye oyumu veririm. dün mhp-anap olur. bugün akp olur. yarın ya kısmet olur. senin gibi salt ırkçılık saplantım gözümü kör etmiş değil.
eskiler lafla peynir gemisi yürümez der. sen 100 kez kendine katıl, inan veya bana kültür, medeniyet, ulus vb kavramlarını bilmiyor de. ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. senin halin meydanda. hiçbir sorumu cevaplamadın. üsütne iyice saçmaladın. kendin hun-göktürk harici tüm türk-islam devletlerini yok sayma rezilliğini örtmek için bana "türk tarihini müslümanlıkla başlattın" şeklinde iftira bile attın. istediğin kadar saçmala. daha da senin nickaltını genişletmem. çünkü sende ilerleme yok, kafatasçılık, bağnazlık ve laf salatası ise çok.
dediğim gibi sen daha islam ın medeniyetten muradını bilmiyorsun. hakim olduklarının diline-dinine zorla müdahele yoktur. (Hucûrât, 49/13) ayetini oku da gel. baskı yoktur, kavli leyyinle tebliğ vardır.* emperyalistlerde olduğu gibi ilerde ters tepen değil daha da kavileşen gönül medeniyetidir islamınki. kötü uygulamalar olmuştur. bilinçsiz idareciler döneminde ama severek islama giren bir türk ırkı, bir bosnalı veya grup grup giren g.müslimler allah için daha değerlidir. dinde kemiyet* esastır. senin zihin yapını ele veren o hayran olduğun emperyal yapıyı biz yapmayız,yasaktır.
hayal dünyanı süsleyen şeyleri senin ırkçılık düzeyindeki cengiz yakarak-yıkarak-yok ederek yaptı da ne oldu. torunları, hakir gördüğün selçuklu kültüründe eridi, türkleşti. senin o hayran olduğun ingilizlerin irlandalılara yaptığı gibi halkın alimini, şairlerini katletsen ne olur. insanlar iiyce örgütlendi. gaelik dili bilinci daha da arttı. irlanda cumhuriyeti kapı gibi karşımızda.
dil konusuna gelince, turkce verintiler sozlugunde belirtildiği gibi dar zihinli kişiler imparatorluk dilinin işleyişini anlayamaz, akledemez. ayrıca çin medeniyeti karşısında hemen asimile olan eski türklerden çok daha yukarı çıkmış ki selçuklu-osmanlı medeniyeti asimile bir yana arapça ve farsça ya 5000 kelime vermiş.
akp li ülkücü zırvana gelince: lise sona dek gidiyorduk. sorguladıkça, iktidara geldiğinde yaptıklarıyla benim tasavvurumdaki çizgiden uzak olduğunu gördüm. vatan severlik, milliyetçilik kimsenin malı değil. ayrıca hitler in, hans ın*ırkçılığı da benden uzak oldu,olsun. kürtlere yok diyen desin, ben öyle düşünsem hala orada olurdum.* akp li de değilim. tek mitingine de gitmiş değilim. ben aldığım ekonomi ve tarih eğitimimle ve aileden* aldığım dini bilgimle, aklımın ve kalbimin süzgecinden geçirip istediğim partiye oyumu veririm. dün mhp-anap olur. bugün akp olur. yarın ya kısmet olur. senin gibi salt ırkçılık saplantım gözümü kör etmiş değil.
eskiler lafla peynir gemisi yürümez der. sen 100 kez kendine katıl, inan veya bana kültür, medeniyet, ulus vb kavramlarını bilmiyor de. ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. senin halin meydanda. hiçbir sorumu cevaplamadın. üsütne iyice saçmaladın. kendin hun-göktürk harici tüm türk-islam devletlerini yok sayma rezilliğini örtmek için bana "türk tarihini müslümanlıkla başlattın" şeklinde iftira bile attın. istediğin kadar saçmala. daha da senin nickaltını genişletmem. çünkü sende ilerleme yok, kafatasçılık, bağnazlık ve laf salatası ise çok.
açtığı başlıkların ilk 3 yada 4 entrysini kendisi giren yazar.
çekinmeden seri eksilediğim yazar.
geçen gün dövdüğüm yazar. artık nasıl dövdüysem beyin nöronları yer değiştirmiş.
(#12131838) cat fight yaptıydık kendisiyle...
(#12131838) cat fight yaptıydık kendisiyle...
azcık aklı eksik gibi. sözlüğü foruma çevirmiş kendi açtığı başlıklara
@2
@3
@4
olmuş kişidir.
(bkz: hamsi kafalı)
@2
@3
@4
olmuş kişidir.
(bkz: hamsi kafalı)
(#12131838)
beyni olmayan yazar. Türünün nadir örneklerinden. Yaşama sevincim olan aptal troll. Kendi dengi olmayan insanları döverek erkek olduğunu zannediyormuş. bravo.
Kısa bir not: kadınları döverek erkek olmuyorsun güzel kardeşim. O beşe onluk kalaslardan farkı olmayan kafana girsin bu.
beyni olmayan yazar. Türünün nadir örneklerinden. Yaşama sevincim olan aptal troll. Kendi dengi olmayan insanları döverek erkek olduğunu zannediyormuş. bravo.
Kısa bir not: kadınları döverek erkek olmuyorsun güzel kardeşim. O beşe onluk kalaslardan farkı olmayan kafana girsin bu.
bu kelimeyi devlet bahçeli söylemiş olmalı.
tezlerini çürütmemekmiş. Peh. ne tezmiş doğrusu bir erkeğin bir kadını dövmesini meşrulaştırmak. 4 yaşındaki çocukların bile rahatlıkla çürütebileceği tezler varken, bu iq seviyesi negatiflerde olan, kafası boş yazarımız, insanların nick altlarına "mahalle karısı" yazıp kaçıyormuş.
(#12149360)
bizleri de mahalle karısı olmakla suçlamış. "Mahalle karısı" dediğin kavramla ilgili de varsa o ufacık beyninde herhangi bir tezimsi, anlat sen. onlar zaten çürümüş olan beyninin çoktan çürütülmüş önermeleri.
"Kadınları döverek erkek olabileceğini zanneden insanımsı ve yazarımsıdır."
Kadın dövmeye alışıksındır sen, ama dikkat et, sendeki erkeklik bizdekinin yanında diz çöker tövbe eder.*
ben susayım da Hüseyin Uğurlu konuşsun artık. Hansi isimli mikroorganizmaya itafen geliyor; http://www.youtube.com/watch?v=ykqhlvizaly
(#12149360)
bizleri de mahalle karısı olmakla suçlamış. "Mahalle karısı" dediğin kavramla ilgili de varsa o ufacık beyninde herhangi bir tezimsi, anlat sen. onlar zaten çürümüş olan beyninin çoktan çürütülmüş önermeleri.
"Kadınları döverek erkek olabileceğini zanneden insanımsı ve yazarımsıdır."
Kadın dövmeye alışıksındır sen, ama dikkat et, sendeki erkeklik bizdekinin yanında diz çöker tövbe eder.*
ben susayım da Hüseyin Uğurlu konuşsun artık. Hansi isimli mikroorganizmaya itafen geliyor; http://www.youtube.com/watch?v=ykqhlvizaly
sesi çok duyulmamış ama müziğini hiç dinlemediğim bir rokçı.
dost canlısı olan şahane bi yazardır kendisi. özgürlüğü benimseyen kişiliği ile beğenimi kazanmıştır. adaleti savunan demokratik bir hayat felsefesine sahip. yarınlarımıza umutla ve güvenle bakabilmemizi sağlıyor bu idealist kardeşimiz. laik devlet anlayışının en büyük savunucusu olduğundan şüphem yok.
(#12447651) ben biliyordum senin ne olduğunuda bütün millete ilan etmişsin kimlere uşaklık yaptığını.
pkk neden eylem yapar ve asker şehit eder
sizin gibi düşüncesizleri kışkırtıp istediği olan kargaşayı çıkarmak için.
pkk neden eylem yapar ve asker şehit eder
sizin gibi düşüncesizleri kışkırtıp istediği olan kargaşayı çıkarmak için.
türklerin kürtleştirildiği palavrasını ortaya atarak gece gece yardırmıştır.
pkk olduğu için kürtler islamcı olmaz diyen ulusalcı faşist.
kendi çapında "şahane" tespitler yapan allame i cihan(!) bir eşhas. eğlenerek okuyoruz.
(bkz: hayallerde yaşayan yazar)
(bkz: kendine lazkopat diyen ezik karadenizli/@hansi)
kendi açtığı başlıklara seri entry giren yazardır.
ayrıca;
(bkz: hansi/@hansi)
kendi açtığı başlıklara seri entry giren yazardır.
ayrıca;
(bkz: hansi/@hansi)
türkiye için en zararlı insan tipidir. önüne geleni kesmek ve biçmek gibi über bilimsel bir yöntemi vardır. bilgi namına yok denecek kadar az ve bir o kadar da sığdır. işi gücü "kuyruk acısı var herhalde" kürtlere saldırmak olan ve türklüğünden utanıyor olacak ki ya da bunu aşağılık kompleksine dönüştürmüş olacak ki sürekli türk olduğundan bahseden yazardır.
örneğin;
- selamün aleyküm
+ türk değil misin sen? ben türküm o yüzden bana merhaba de
ya da;
- abi...
+ türküz biz lan türküz
- sakin ol şampiyon kızılderililer de türk sen olmuşsun ne olmamışsın ne.
gibi muhabbetlere konu olabilirsiniz. o sebeple bu arkadaşın bu ezikliğinden duyduğum rahatsızlıktan kaynaklı olarak kendisinin türk olduğunu ve bunu saygıyla kabul ettiğimizi belirtme ihtiyacı duyuyorum.
abi tamam türksün. anladık kürtler de kaka ama baydın artık. biraz daha işe yarar şeylerden bahset. sıkıldık senin bu sığ muhabbetlerinden.
örneğin;
- selamün aleyküm
+ türk değil misin sen? ben türküm o yüzden bana merhaba de
ya da;
- abi...
+ türküz biz lan türküz
- sakin ol şampiyon kızılderililer de türk sen olmuşsun ne olmamışsın ne.
gibi muhabbetlere konu olabilirsiniz. o sebeple bu arkadaşın bu ezikliğinden duyduğum rahatsızlıktan kaynaklı olarak kendisinin türk olduğunu ve bunu saygıyla kabul ettiğimizi belirtme ihtiyacı duyuyorum.
abi tamam türksün. anladık kürtler de kaka ama baydın artık. biraz daha işe yarar şeylerden bahset. sıkıldık senin bu sığ muhabbetlerinden.
7. nesil yeni keşfettiğim yazarlardan biri.
(#11240021) devletin resmen ateist olmasını savunan biri. devlet insanların giyimlerini sorgulamaz. bütün dünyada böyle bir uygulama yokken ne yazık ki ateist sistemin kurbanı olmuş ülkemde var bu tip insanlar.
bir depozitif bilim diyerekten kendilerini bir şey sanar bu tipler.
bir depozitif bilim diyerekten kendilerini bir şey sanar bu tipler.
1 başlığa 35 giri yaptığı halde derdini bir türlü anlatamayan ilginç yazardır.
(bkz: cemaatçilerin türkçe isim koymaması)
(bkz: cemaatçilerin türkçe isim koymaması)
kuyuya kendi attığı taşı çıkarmaya çalışan deli.
(bkz: lozan anlaşmasının süresinin dolması/@hansi)
(bkz: lozan anlaşmasının süresinin dolması/@hansi)
(#12752525) .
"pakistan aşığı" bir yazardır.
(bkz: pakistan silahlı kuvvetleri)
(bkz: pakistan silahlı kuvvetleri)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar