bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
müslüman akp'li örneği.
şöyle yazmış (#17194171) numaralı entrysinde.
"istiklal marşında "atatürk" ve türkçülük ibareleri bulunmaması kemalistleri çıldırtıyor.
bir örneği de burada. ayakta fakat hanım efendi tenezzül etmiyor okumaya.
http://video.uludagsozluk.../lara-gofret-42715/+"
yazarın bahse konu videoda itham ettiği yaşlı kısa boylu hanımefendi videoyu izleyen "izan" sahibi her insanın da görebileceği gibi tartışırken başlatılan istiklal marşı'na ilk anda tepki gösteremiyor, o esnada kamera dönüyor, 01.00'da hanımefendinin sesi duyulmaya başlıyor ve 01.03'ten itibaren istiklal marşı'nı söylediği net bir şekilde görülüyor. ancak kemalistlere laf sokmak gibi bir misyon edindiğinden bahse konu arkadaş bunu görmek istemiyor.
kadıncağız almış eline bayrağını, milli bayram kutlamaya gelmiş, mustafa kemal ve şehitler için saygı duruşu istiyoruz diye yırtınıyor ama yazar arkadaş bu kadının istiklal marşı'na saygısızlık etmesini o kadar istiyor ki videoyu gözü ile izlemiyor.
at gözlüğü takılınca "ahlaksızlık" alıyor başını gidiyor.
sonra gider ahlak dersi verirsiniz insanlara.
not: kemalistim ve bahse konu ahlak anlayışı midemi bulandırıyor.
şöyle yazmış (#17194171) numaralı entrysinde.
"istiklal marşında "atatürk" ve türkçülük ibareleri bulunmaması kemalistleri çıldırtıyor.
bir örneği de burada. ayakta fakat hanım efendi tenezzül etmiyor okumaya.
http://video.uludagsozluk.../lara-gofret-42715/+"
yazarın bahse konu videoda itham ettiği yaşlı kısa boylu hanımefendi videoyu izleyen "izan" sahibi her insanın da görebileceği gibi tartışırken başlatılan istiklal marşı'na ilk anda tepki gösteremiyor, o esnada kamera dönüyor, 01.00'da hanımefendinin sesi duyulmaya başlıyor ve 01.03'ten itibaren istiklal marşı'nı söylediği net bir şekilde görülüyor. ancak kemalistlere laf sokmak gibi bir misyon edindiğinden bahse konu arkadaş bunu görmek istemiyor.
kadıncağız almış eline bayrağını, milli bayram kutlamaya gelmiş, mustafa kemal ve şehitler için saygı duruşu istiyoruz diye yırtınıyor ama yazar arkadaş bu kadının istiklal marşı'na saygısızlık etmesini o kadar istiyor ki videoyu gözü ile izlemiyor.
at gözlüğü takılınca "ahlaksızlık" alıyor başını gidiyor.
sonra gider ahlak dersi verirsiniz insanlara.
not: kemalistim ve bahse konu ahlak anlayışı midemi bulandırıyor.
(img:#338064)
haklı, haklı.(#17317399)
kemalistler onlar gibi düşünmeyen herkese hain derler ve demeye devam ediyorlar... ve vatan millet sevgim sizinki gibi sadece dilimde değildir.
rakkase gibi kıvıran yazar.
türk milletinin canına kast eden pkk'lı teröristlere arka çıkan; bir takım aflarla, uydurulmuş açılımlarla onları serbest bırakan; yıllarca terör örgütünün tedarikçiliğini yapmış barzani'yi ayakta alkışlayan bir partinin askerliğini yapmak, atatürk'e düşman olmak vatana ihanet değilse, öyleyse vatana ihanet ne demektir? kimlere vatan haini denir?
türk milletinin canına kast eden pkk'lı teröristlere arka çıkan; bir takım aflarla, uydurulmuş açılımlarla onları serbest bırakan; yıllarca terör örgütünün tedarikçiliğini yapmış barzani'yi ayakta alkışlayan bir partinin askerliğini yapmak, atatürk'e düşman olmak vatana ihanet değilse, öyleyse vatana ihanet ne demektir? kimlere vatan haini denir?
pkk lılara tek bir defa arka çıkmadım. fakat bazı yazarlar pkk nın adını kullanarak beni cumhuriyet düşmanı veya sempatizan olarak gösterip karalamaya çalışıyor... yazım bellidir yazdığım bellidir dileyen okuyabilir.
sözlükçe merak ediyoruz. `http://galeri.uludagsozluk.com/r/hakli-340321/`
(#17379733) çok farklı bir boyut getirmiş olmasına rağmen, ingilizceye mi turiste mi anlaşılamamıştır.
--spoiler--
(#17427351) entrysine (#17429231) entryi hediye ettii troll.
--spoiler--
anlaşamıyorum ben bu insanlarla...
bakın orada usul önemlidir, tarihi bilgi yani esas beni çok alakadar etmiyor. ortada açık bir tehdit var ve ben orayı seçerek aldım, uzun bir metni okuyucuyu sıkmamak adına elbette almayacağım çünkü amacım bilgilendirmek değil amacım mustafa kemal'in lozan ı nasıl bir tehditle meclisten geçirdiğini sunmaktır.
siz her ne kadar da gereklidir bunu geçirmek derseniz deyin bu medeni usullerle yapılmalıydı, tehdit gibi ilkel usullerle değil. nitekim orası bir parlamento, padişahın huzuru değil. ama belli ki mustafa kemal kendini orada içsel olarak dictator ilan etmiş.
yani usule bakıyorum, usulu anlatıyorum. işin esasını internet kullanmayı bilen her orta zekalı araştırıp bulabilir.
(#17427351) entrysine (#17429231) entryi hediye ettii troll.
--spoiler--
anlaşamıyorum ben bu insanlarla...
bakın orada usul önemlidir, tarihi bilgi yani esas beni çok alakadar etmiyor. ortada açık bir tehdit var ve ben orayı seçerek aldım, uzun bir metni okuyucuyu sıkmamak adına elbette almayacağım çünkü amacım bilgilendirmek değil amacım mustafa kemal'in lozan ı nasıl bir tehditle meclisten geçirdiğini sunmaktır.
siz her ne kadar da gereklidir bunu geçirmek derseniz deyin bu medeni usullerle yapılmalıydı, tehdit gibi ilkel usullerle değil. nitekim orası bir parlamento, padişahın huzuru değil. ama belli ki mustafa kemal kendini orada içsel olarak dictator ilan etmiş.
yani usule bakıyorum, usulu anlatıyorum. işin esasını internet kullanmayı bilen her orta zekalı araştırıp bulabilir.
mustafa kemal li hiçbir zaman anlayamayacaktır.
(#17429422) entrysinde hebele hübele deyip metnin tamamını okuyucuyu sıkmamak için vermedim diyebilen kişi.oysa ki tartışmanın başladığı şu (#17427351) entrysinde ortalığı bulandırmak için ortaya attığı iddiaların tam metni
--spoiler--
efendiler! içinde bulunduğumuz şartlara rağmen safsatayla, münakaşayla, nazariyatla vakit geçirdiğimizi görüyorum. hakimiyet ve saltanat hiç kimseye ilim icabıdır diye münakaşa ile mügalata ile verilmez. hakimiyet ve saltanat kuvvetle, kudretle, zorla alınır.türk milleti de hakimiyet ve saltanatı bil fiil isyan ederek kendi eline almıştır.bu olmuş bitmiş bir durumdur.mesele, 'hakimiyet ve saltanatı bırakacak mıyız, bırakmayacak mıyız' meselesi değildir.mesele bu zaten olmuş bitmiş durumu ifade etmekdir.bu herhalde ve mutlaka olacaktır. burada toplananlar meclis ve herkes,meseleyi bu şekilde görürlerse fikrimce uygun olur. aksi takdirde yine hakikat ifade olunucaktır. fakat ihtimal bazı kafalar kesilecektir.
--spoiler--
budur. eğer sen şu kadarcık metni okumaya sıkılıyorsan, okuyup da başka anlamlar çıkarıyorsan o senin bilgi kıtlığın anlama yeteneğin ve niyetinle ilgilidir. aslında bu ve benzeri başlıkların tümünde yaptığımız gibi önce güldüm sonra bastım eksiyi deyip geçmeliydik, ama insanız işte bir anlık boşluğumuza denk geldi. ama bir kez daha üstüne basa basa söylüyorum. söz konusu konuşma milletvekillerine söylenmiştir, ancak hedef milletvekilleri değil, saltanat ve istanbul hükümeti'dir.
--spoiler--
efendiler! içinde bulunduğumuz şartlara rağmen safsatayla, münakaşayla, nazariyatla vakit geçirdiğimizi görüyorum. hakimiyet ve saltanat hiç kimseye ilim icabıdır diye münakaşa ile mügalata ile verilmez. hakimiyet ve saltanat kuvvetle, kudretle, zorla alınır.türk milleti de hakimiyet ve saltanatı bil fiil isyan ederek kendi eline almıştır.bu olmuş bitmiş bir durumdur.mesele, 'hakimiyet ve saltanatı bırakacak mıyız, bırakmayacak mıyız' meselesi değildir.mesele bu zaten olmuş bitmiş durumu ifade etmekdir.bu herhalde ve mutlaka olacaktır. burada toplananlar meclis ve herkes,meseleyi bu şekilde görürlerse fikrimce uygun olur. aksi takdirde yine hakikat ifade olunucaktır. fakat ihtimal bazı kafalar kesilecektir.
--spoiler--
budur. eğer sen şu kadarcık metni okumaya sıkılıyorsan, okuyup da başka anlamlar çıkarıyorsan o senin bilgi kıtlığın anlama yeteneğin ve niyetinle ilgilidir. aslında bu ve benzeri başlıkların tümünde yaptığımız gibi önce güldüm sonra bastım eksiyi deyip geçmeliydik, ama insanız işte bir anlık boşluğumuza denk geldi. ama bir kez daha üstüne basa basa söylüyorum. söz konusu konuşma milletvekillerine söylenmiştir, ancak hedef milletvekilleri değil, saltanat ve istanbul hükümeti'dir.
#(#17449142)ulan senle aynı fikirde olacağımız aklıma gelmezdi hiç.
buram buram cahillik kokan yazar, hatta cahilliği paçalarından da akar. 1. dereceden nefret edilesi yazardır kendileri.
kemalist değilse cahildir söylemine peşkeş çekilmeye çalışılan yazar. adamı anlamak için iki cilt sözlük bitirmeniz lazım ne cahilliği. evet.
ilkokul ve lise tarih bilgisine bir şey katamamış, cehaleti ilk cumhurbaşkanını sevip sevmemekte arayan veletlerse bilgili olanlar, benden cahili yok o zaman. at kafalılar sizi.
bilgisizliğini ve cehaletini trollükle kapatmaya çalışan fason dinci başka bir yazar. yazacak bir şey yok ya, yardır trollükten. eksi oy alıp mastürbasyon yapma seansları uzun sürsün, türkiye büyüsün.
akp sevicilerden.
akp ye koyim size bir şey olmasın.
akp yi sevmem, parti sevmem, parti sevici değilim.
akp yi sevmem, parti sevmem, parti sevici değilim.
(bkz: #17517863)şu entrysi ile türk askerinin karnını deşip altın arayan hain arapların torunu olduğunu alenen itiraf etmiş olan kullanıcı.
ben zulmü meşru görerek sizin gibi yahudi taşağı yalayanlardan değilim.
sizin gibi ırkçı değilim, en azından insan olduğumun farkındayım. siz ise hayvan bile değilsiniz ve bunu biliyorsunuz.
sizin gibi ırkçı değilim, en azından insan olduğumun farkındayım. siz ise hayvan bile değilsiniz ve bunu biliyorsunuz.
(bkz: #17541371) canım kardeşim... adam haklı!
filistin yandaşı arap.
kendi ülkesinde ölen türk şehitlerine üzülmez iken , başka topraklar da ölen insanlara üzülmektedir.
işin garibi türkçe konuşup yazmakta ve bu topraklarda yaşamaktadır.
kendi ülkesinde ölen türk şehitlerine üzülmez iken , başka topraklar da ölen insanlara üzülmektedir.
işin garibi türkçe konuşup yazmakta ve bu topraklarda yaşamaktadır.
ben arabım ve filistin yandaşıyım.
kendi ülkemde şehid olan vatan evladına kalbim parçalanır.
fakat adi ve şehitlerin ismini kullanarak ırkçılığını ortaya koyan biri değilim.
kendi ülkemde şehid olan vatan evladına kalbim parçalanır.
fakat adi ve şehitlerin ismini kullanarak ırkçılığını ortaya koyan biri değilim.
10 numara arap hayranı.
sizin gibi gençleri filistin sokaklarında israil ile çatışırken görmek isteriz. ulu sözlükte klavye delikanlığı yaparken değil.
sizin gibi gençleri filistin sokaklarında israil ile çatışırken görmek isteriz. ulu sözlükte klavye delikanlığı yaparken değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar