bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
dua etsin adliyeler kapalı tatil dalgasına. yoksa ilk işim yarın sabah suç duyurusunda bulunmak olacaktı.
eşcinsel diyorlar iddia sahibini tanımıyorum olabilir. neyse hayırlısı olsun gay olabilir.
hukuktan anlamayan cühela bilmez tabii.
sulh ceza mahkemeleri ve adli kolluk 7/24 açıktır. dileyen suç duyurusunda bulunsun.
ve gitmişken selamımı da söylesin...
sulh ceza mahkemeleri ve adli kolluk 7/24 açıktır. dileyen suç duyurusunda bulunsun.
ve gitmişken selamımı da söylesin...
lakin bana küfür eden haysiyetsizlerin buradan allah belasını versin diyorum...
ben kendilerine karşı gayet rahat hukuk mücadelesi verebilirim.
ben kendilerine karşı gayet rahat hukuk mücadelesi verebilirim.
alışının kuvvetli olduğunu duyduğum yazar. internette rıza diye biri söyledi bana bunu. bana kızmasın sakın. rızaya kızsın.
şeyhülislam sopasını bir taraflarında hissetmediği için isyan eden yazarcık.
potansiyel bir el-kaide kaçkını.
potansiyel bir el-kaide kaçkını.
osmanlı ve şeyhülislamları hakkında tc kaynaklı yaftalama yazılar okuyan birileri tam tanımaz haliyle onları.
bak sana bir tüyo... kanuni sultan süleyman'a şeyh'ül islam fetva vermediği için suriye'de bir sülaleyi katledemedi. o sülale zamanında suriyede zulmüyle nam salan esed'in dedeleriydi.
ayrıca şeriat'ı el kaide'den ibaret snan cühelaya cevap veriğim için de kendime kızmıyor değilim.
bak sana bir tüyo... kanuni sultan süleyman'a şeyh'ül islam fetva vermediği için suriye'de bir sülaleyi katledemedi. o sülale zamanında suriyede zulmüyle nam salan esed'in dedeleriydi.
ayrıca şeriat'ı el kaide'den ibaret snan cühelaya cevap veriğim için de kendime kızmıyor değilim.
yenilikci dervis'in yükseltilmiş versiyonu yeni prototip.
(bkz: #16614503) güneşi balçıkla sıvamaya çalışan meczup.
her götünü sildiği paçavraya belge diyor ya bir de. hadi lan koy da görelim.
bak biz koyuyoruz; (bkz: atatürk ün soy ağacı/@protest sanayici)
her götünü sildiği paçavraya belge diyor ya bir de. hadi lan koy da görelim.
bak biz koyuyoruz; (bkz: atatürk ün soy ağacı/@protest sanayici)
Tam bir atatürk düşmanı. dün atatürk'ün gay olduğunu iddaa eden, bugün ise babasının başkası olduğunu iddaa eden yazar. yarın ne sıçacağı belirsizdir.
(bkz: ortam içinde grubun piçi olmaya çalışan asosyal)
(bkz: ortam içinde grubun piçi olmaya çalışan asosyal)
bazı sözlük yazarları kendilerine beni hedef almışlar görüyorum.
o iddiaların sahibi ben değilim, gidin haber sahibi site editörlerine yollayın soy ağacını.
benden size o çok aradığınız polemik ve tartışma çıkmaz.
anlayışsız, sığ yobazlarsınız çünkü siz kemalistler.
o iddiaların sahibi ben değilim, gidin haber sahibi site editörlerine yollayın soy ağacını.
benden size o çok aradığınız polemik ve tartışma çıkmaz.
anlayışsız, sığ yobazlarsınız çünkü siz kemalistler.
müslüman olmayanların var olma hakkı olmadığını düşünen hastalıklı kafa.
müslümanların veya müslüman olmayanların var olup olmamaları benim işim değildir. sonuçta cennete adam lazım olduğu gibi cehenneme de odun lazım...
ben inanç değerlerime laf söyleyenlerin sözlükte yazmalarını istemiyorum. hatta yargılanmalarını istiyorum....
ben inanç değerlerime laf söyleyenlerin sözlükte yazmalarını istemiyorum. hatta yargılanmalarını istiyorum....
tanrısına şirk koşmuş kişi. adam kim cehenneme gidecek biliyor. bu islam dininde tanrıya şirk koşmaktır.
ayol çağ dışı örümcek beyinli. eşcinsellere ibne diyor.
karşı karşıya gelirsek ağzını burnunu kıracağım şey.
tüm gün yanında yürüdüğüm kişi. herhangi olumsuz bir durumda balyoz gibi yumruklarımızla karşıdakini etkisiz hale getirmeyi de iyi biliriz.
sağı-solu çok oynayanlardan.
çevik bir'e vatan haini demiş kendisi... (bkz: vatan haini/#16757239)
asıl vatan haini sen ve senin biat ettiklerin.
merak etme yakında senin biat ettiklerinde itiraf edecek abd işbirlikçisi olduğunu.
çevik bir'e vatan haini demiş kendisi... (bkz: vatan haini/#16757239)
asıl vatan haini sen ve senin biat ettiklerin.
merak etme yakında senin biat ettiklerinde itiraf edecek abd işbirlikçisi olduğunu.
çevik bir, 28 şubat ı abd etkisiyle yaptıklarını itiraf eden vatan hainlerinden biridir. mahkeme zabıtlarında mevcuttur bu itiraflar. aklı hafif, kuru yaş ayrıt edemeyenler anlamaz ama.
memlekette ki koyun tayfasından bir yazar.
koyun bile değildir. bu ülkede koyunlara haksızlık edilmesin onların bile toprağa, vatana, insana faydası var.
buna koyun demenin koyunlara hakaret olacağı, atatürk ve cumhuriyet düşmanı bir yazar. bildiğin örümcek beyinli
atatürk'e değil de ardında bıraktığı din düşmanı mantık ile savaşım var ve olacak.
cumhuriyete karşı ise düşman değilim dostum.
ve allah'a şükür ki sizin gibi yobaz kemalistler değilim...
zira siz koyun dedikçe bu milletin aşağı yukarı benim gibi düşünen insanları sizin desteklediğiniz mantaliteye koymaya devam edecektir.
cumhuriyete karşı ise düşman değilim dostum.
ve allah'a şükür ki sizin gibi yobaz kemalistler değilim...
zira siz koyun dedikçe bu milletin aşağı yukarı benim gibi düşünen insanları sizin desteklediğiniz mantaliteye koymaya devam edecektir.
atatürk düşmanıyken "atatürk'le sorunum yok" a kadar gelmiş yuvarlak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar