bugün

kurandan kaynak alan islam'ın emridir.kuran gayet nettir açıktır. osmanlı tam şeriat devleti olmadığı için uygulamamış olabilir önemli değil müslüman kurana bağlıdır.
ilgili ayet diyanet işleri maide 5/38: erkek hırsız ve kadın hırsızın, yaptıklarından ötürü allah tarafından ibret verici bir ceza olarak, ellerini kesin. allah güçlü’dür, hakim’dir.

nasıl mı kesilir? işte böyle: yer kuzey nijerya üç bisiklet çalan hırsızın eli kesiliyor. işinize gelirse islam budur.
http://www.youtube.com/watch?v=neq0f8d0wmc +

not:kıvıracak dansöz arkadaşlardan tek isteğim var kuranla gelin bana. deyin ki kurana göre aç hırsızın eli kesilmez.bunu da şu ayet söyler. deyin ki kurana göre yaşı küçükse eli kesilmez bunu da şu ayet söyler.götünüzden element uydurmayın islama göre hırsızın eli kesilir.
islamiyeti götünden anlayan ve anlatan adamın 21.yyda islamiyetin kuralı olduğunu iddia ettiği uygulamadır.

aklı başında islam alimleri islam hukukunda zamansal kuralların varlığını iyi bilirler, bu kurallar zaman ve koşula göre düşer veya değişir, evrilir. Hırsızın elini kesmek de böyle bir kuraldır. sen hapishanelerin olmadığı, suç, ceza, rehabilitasyon gibi derinlemesine incelenmiş durumların olmadığı bedevi arap çağında " bu hırsızları hapise atalım, orada da okuma öğretelim, birer meslek edindirelim, böylelikle hem işledikleri suça iten nedenleri kaldırırız hem cezalarını vermiş oluruz hem de rehabilite ederiz" gibi bir uygulama olmayacağını göz önünde bulundurma sonrasında da islamiyete saldırmak veya güya islamiyet budur deyip kendi sapık inançlarını alet etmek için islam budur! de.

bu çağın şartlarına göre düzenlenmiş kurallara örnek olarak islamiyet'in o çağlarda köleliği yasaklamaması sadece düzenleme getirmesi de örneklenebilir. o devrin müslümanlığında Kölecilik vardır, çünkü o devrin şartlarında köleciliği tamamen yasaklamak gibi bir durum uygulanabilir değildir. Ama 21.yya gelindiğinde "islamiyette kölecilik var ben köle alacam, cariyeleri çatır çatır sikecem" diyen adama kafir gözüyle bakarlar. Dine saldırmak için bu argümanı kullanan adama da en az cariye isteyen kafir kadar cahil gözüyle bakarlar.

Anasını satayım millet gider uzaya biz hala neleri tartışıyoruz.
aman ya o tanrıya şükürler olsun ki iki tane vermiş denmesi gereken durumdur. *
kesinlikle islamda el kesme vardır. günümüz şartları denmiş kaynak olarak da islam alimleri verilmiş. benim kaynağım kurandır.
FETiH 23. Allah’ın, ötedenberi süregelen kanunu budur. Allah’ın kanununda asla bir değişiklik bulamazsın.

edit: KAF 29. Benim huzurumda söz değiştirilmez ve ben kullara asla zulmedici değilim.
FÂTIR 43. Çünkü onlar yeryüzünde büyüklük taslıyor ve kötü tuzaklar kuruyorlardı. Halbuki kişi kazdığı kuyuya kendi düşer. Onlar öncekilerin kanunundan (onlara uygulanandan) başkasını mı bekliyorlar? Allah’ın kanununda asla bir değişme bulamazsın, Allah’ın kanununda kesinlikle bir sapma da bulamazsın.
YÛNUS 64. Dünya hayatında da ahirette de onlara müjde vardır. Allah’ın sözlerinde asla değişme yoktur. işte bu, büyük kurtuluşun kendisidir.
türkiye gibi laik ülkeler allahın açık emrine ilkel çağdışı deyip uygulamadan vazgeçmiş olabilirler ama şeriat devletleri gayet güzel uygulamaktadırlar.
tatlı su müslümanlarını rahatsız eden allahın emridir.
diğerleri
(bkz: çok eşlilik)
(bkz: kölelik)
(bkz: cariyelik)
(bkz: recm)
(bkz: çocuklarla evlenmek)
bu hükümden rahatsız olanlara kuran net bir cevap vermiştir.
HAC SURESi 72. AYET
Kendilerine apaçık ayetlerimiz okunduğu zaman kafirlerin yüzlerinde hoşnutsuzluk belirdiğini anlarsın. Neredeyse kendilerine ayetlerimizi okuyanların üzerine saldıracaklar. De ki: "Size bundan (bu öfkeli durumunuzdan) daha kötü bir şey haber vereyimmi? Varacağınız ateş! Allah onu kafirlere va'detmiştir. Ne kötü sonuçtur (o)!
suudi arabistan'da hırsızların eli cami avlusunda kılıçla kesilir. diğer şeriat devletlerinde de kesilir. osmanlıda da kesilmiştir ama tam uygulanmamıştır.ayrıca tüm müslümanların kurana aykırı hareket etmesi kuranın apaçık hükmünü geçersiz kılmaz. kuran mükemmeldir hatasızdır, belli bir coğrafyaya veya belli bir mekana gelmemiştir. zamandan mekandan bağımsızdır.
edit:bu entry dünyada uygulanmıyor bu kural islamda yok o zaman diyen ultra zeki mümin yazarın entrysine cevap olarak yazılmıştır.
(bkz: buralar eskiden hep dutluktu)
bu da tanrının emirlerinin sadistce olduğunu gösterir.

edit: tanrı da sözlükteymiş galiba.
hırsız kendi elini hırsızlıktan kesmediği sürece bir işe yaramayacaktır.
bazi geri kafalilarin anlayamadigidir, elini kesmekten kasit, hirsizliga neden olabilecek durumlari ortadan kaldirmaktir. misal: herkesin mulkiyeti esit olursa hirsizlik onemli olcude azalacaktir. iste budur hirsizin elini kesmek.
Amk burası hırsız dolmuş. Evet amk elini keserler adamın eğer hırsızlık yaparsa. Götü yiyen yapsın bakalım hırsızlığı da kesiversinler elini. Oh! fıstık gibi kanun. Niye çalıyorsunuz başkasının telefonunu, parasını, vb. Adam olun lan hırsız savunucuları! Şüphesiz ki Allah en doğrusunu bilir. Sizin küçük hırsızlık yapan beyinleriniz buraya bulaştırmayın.
allahın yarattığı bir eli kesmek günahtır. kim bu vebali almak istiyorsa buyursun dediğim, çıkması muhtemel kanundur.

madem allahın verdiği bir canı almak günah, el kesince günah değil mi?
anlamadığım düşünce yapısıdır.
bizim ülkemizde şeriat olsa bu kural, marketten poğaça çalan hırsız ile pastaneden baklava çalan hırsızdan başka kimseye uygulanmazdı. (bkz: deniz feneri)
odin, zeus, allah, şu bu bilmem ne dese bile yapmayacağım eylemdir.

yemişim tanrısını.
tecavüzcünün sikini kesmeyi öngören yasa tasarısına ön ayak olacak önerme.
şeriat devletinde hırsızlıga mahal verecek etmenler ortadan kaldırıldıgında uygulanır.
yani adam açsa ekmek çalıyorsa ve sen devlet olarak bu adamın açlıgını gideremiyorsan bu hüküm geçerli değildir.
yani şu an şeriat olsa diyelimki karın hasta ilac alacak paran yok devlette sorunun halletmedi hırsızlık yaptın kimse senin elini falan kesemez.

bu nedenle islam tarıhıne baktıgınızda el kesme olaylarının bir elin parmagı geçmeyecek sayıdadır.
çünkü devlet hırsızlaga mahal verecek durumları ortadan kaldırdıgında yapılan hırsızlıgın bedeli caydırıcıdır.

aynı şekilde tecavüz adam öldürme vs. için gecerlidir.
bence tevacüz eden adam asılmalıdır. kimse çıkıpta bana "tecavüzcü de olsa hiçbir insan öldurulmeyi hak etmez demesin". tevacuze ugrayan kadının yerine annenizi, karınızı veya kızınızı koyun. sonra yine o tecavüzcü için aynı şeyleri düşünün. sonra size hak veririm.
yasaların en buyuk handikapı da bu zaten caydırıcılıgın olmaması.
şiddetle, inandığı dini birbirine karıştıran adamın söyledikleridir.

az tutarlı ol.
hz. Davut un veziri lokman hekim hırsızın elinin kesilmesinin ilk defa fetvasını veren kişidir. Ayrıca Kuran yoruma açıktır, peygamberin sözüyle; görünen anlamından çok batıni anlamı vardır. Son olarak elini kesin demek onu yapmasını engelleyin demektir, ister elini kesersin ister başka yöntem uygularsın. islam çoğu zaman esnektir asla katı değildir.
Hırsızlık yapmak zorunda kalanın, azmettiricisi olan sistemin neresi kesilecek?
hırsızı masumlaştırmak adına nerdeyse onu alıp evinde besleyecek insanların sıçmık dolu yazıları adı altına midesine kramp girmiş bir insan olarak: hırsızı alıp direk zükelim . bak bkalım bida yapabiliyomu piç.
126 taksitle zar zor alınan lcd, cep telefonu, kamera hatta hatta bazen arabanın çalınması karşısında uygulanması gereken cezadır. insanlar ne zorluklarla mal edinirler, bir tane parazit dingil gelip çalar. Taksitler ödenmeye devam eder. Adam yıllarca bankada para biriktirir kıçı kırık bir ev alabilsin de kiradan kurtulsun diye, bir tane çok akıllı girer bankayı soyar. oh ne güzel dünya. açlık gibi durumlardan dolayı çalanlar dışında, hırsızlığı meslek edinenlere kesinlikle uygulanması gereken cezadır.
evet doğru sizin gibi düşünen andavallar yüzünden tüm islam ülkelerinin toplamda dünya ekonomisine sağladığı katkıyı almanya tek başına daha fazlasını sağlıyor...
herkese renkli günler
düz mantıkla jigolonun penisini kesmekle eşdeğerdir.
elini keseceğinize her hırsıza bir hır verin hırsız kimse kalmasın.