bugün

cem yılmaz'ın reklam sloganında geçen güzel bir kelime. naber gofrik. *
Bitteri çokk güzel. Olsa da yesek ya.
Tuzlu çikolata mı olur ya puu. sevmiyorum,sevmicem.
görsel
Evde kalmamış.

Sikandaaal!
© copyright 2005 - 2026