bugün

heisenberg tasarımından anında bir adet aldım. baskı ve tişört kalitesi çok iyi yalnız walt' ın şapkasında baskı hatası var zannetmiştim meğer o tişörtün tasarımında varmış ya la! vay amk dedim sonra...
maalesef tişörtleri çok kalitesiz olan site. hem kendi tişörtüm hem başka insanların üzerinde gördüklerime dayanarak söyleyebilirim ki sırf üzerinde iyi bir fikir var diye 3 kereden fazla giyemeyeceğiniz bir tişörte 30 lira verilmez.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026