bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- seksten sonra bira içmek4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
- türkiye a milli futbol takımı14
entry girmekten aciz, bkz'la cevap vermeye calisan bir sey.
(bkz: faşistlere laf anlatamamanın nedenleri/#8751164) bu ne la ? entry mi bu simdi. aferin.
(bkz: faşistlere laf anlatamamanın nedenleri/#8751164) bu ne la ? entry mi bu simdi. aferin.
ülkesini sevmeyi faşistlik olarak adlandıranlara çok kızan yazar dostum. bundandır öfkesi. uzun uzun anlatmaktan bıkmıştır tahminim.
#8823088 hayırdır birader uefa kupanız mı var, onu mu demeye çalışıyorsun? diyecem yok bjk'lıymışsın.
hocam size kime öğretiyor bu gs üzerinden fenerbahçe'ye giydirmeyi? adamların uefa kupasının sana ne faydası var? 100 küsür yıllık bjk camiasının taraftarı fenere lafı gs üzerinden mi sokmalıydı. hey gidi hey... ne günlere kaldı koskoca camia.
bana kendi başarılarınız ile ilgili başlık açıp ayar vermediğin sürece, yaptığım genellemem * geçerlidir. zira sen bana bjk üzerinden giydirmeyi bile becerememişsin.*
hocam size kime öğretiyor bu gs üzerinden fenerbahçe'ye giydirmeyi? adamların uefa kupasının sana ne faydası var? 100 küsür yıllık bjk camiasının taraftarı fenere lafı gs üzerinden mi sokmalıydı. hey gidi hey... ne günlere kaldı koskoca camia.
bana kendi başarılarınız ile ilgili başlık açıp ayar vermediğin sürece, yaptığım genellemem * geçerlidir. zira sen bana bjk üzerinden giydirmeyi bile becerememişsin.*
nedense sürekli olarak faşist yaftalamasına maruz kaldığını bir türlü anlayamayan yazar. yahu adamda kafa olucak arkadaş. adama anlat anlat sonra kalksın sana faşo desin. ulan diyen de adam gibi biri olsa. teröristin kardeşi kalkıp sana faşist derse güler misin, ağlar mısın? alayınızın kafasına sokayım sizin. ey orospunun evlatları, lafım sizedir. bu memleketi seviyorum. eğer bu yüzden faşistsem açmayın artık ağzınızı. en kral faşo benim ulan. sizin gibi kevaşenin çocuklarının söyledikleri laflar da kusura bakmayın ama sikimde değil. şimdi siktirin gidin.
türktür, kardeştir, vatanı sevdiği için faşist damgası yemiştir.
(bkz: orduevlerinin kapatılması/#9205010)
burada uzunca bir entry yazıp hiçbir şey anlatamayan sözlük yazarıdır. aynı mavalları bir de kendisinden dinlemiş olduk. sıradaki...
halkla aynı yerden hizmet almak bu kadar mı zor geliyor birilerine anlamış değilim.
burada uzunca bir entry yazıp hiçbir şey anlatamayan sözlük yazarıdır. aynı mavalları bir de kendisinden dinlemiş olduk. sıradaki...
halkla aynı yerden hizmet almak bu kadar mı zor geliyor birilerine anlamış değilim.
1000. özel mesajında da faşistlikle suçlanarak şaşakalmış yazardır. oysa o 1000. mesajla alakalı olarak ne hayalleri vardı. neyse. sağlık olsun.
kardeşimdir. bir tanedir. kendisini anlamayanların üzülmesi gerekir. sonuçta kaybedebler onlar.*
kendisini yormasındır. onun düşüncelerine benzer şeyler düşünen herkes, bu sözlükte aynı damgayı yemektedir.
kendisinin de dediği gibi, sağlık olsundur.
kendisinin de dediği gibi, sağlık olsundur.
çaylaklığı sona ermiştir. pişman değildir.
geçmiş olsun dediğim yazar.
(#9515199) yeniden çaylak olması gereken yazar görüntü itibariyle. en azından benim temennim bu. moderasyon bu ağır küfürlere ne der orasını bilmiyorum.
kimsenin şahsına küfretmemiş yazardır. yanlış anlaşılmak istemez. lafı ortaya atıştır. üstüne alınanların kendi sorunudur. bu memleketi kuran asker atalarının hakkını yedirtmez. şehitlere, gazilere saygısızlık karşısında lafını esirgemez. çaylak olmak sikinde bile değildir. her nekadar düşüncelere saygı duysa da, bu konuda müsama gösterebilecek,, tahamül sınırlarına ulaşamamıştır.
iyi niyetinden şüphe duyulmaması ve milli hassasiyetlerine saygı duyulması gereken yazar kardeşimizdir.
her yiğidin bir yoğurt yeyişi vardır derler ya bu arkadaş biraz sert yiyor, doğrusu bu diyor ise saygı duymak gerek.
her yiğidin bir yoğurt yeyişi vardır derler ya bu arkadaş biraz sert yiyor, doğrusu bu diyor ise saygı duymak gerek.
(#9858762) helal sana dediğim yazar...
(bkz: tsk nın terörü bitirmeye niyetli olmaması/#10213155)
enteresan yazar.
evet, doğru, aynı tsk üç darbede de bakanlar kurulundan izin istemişti zaten. şey sizin ebenizi şeetçektik? izin var mıydı acep? diye. doğru. yurrayt.
enteresan yazar.
evet, doğru, aynı tsk üç darbede de bakanlar kurulundan izin istemişti zaten. şey sizin ebenizi şeetçektik? izin var mıydı acep? diye. doğru. yurrayt.
1 aydır ortalarda gözükmeyen yazar. nerelerde acep?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar