bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
mantıklı düşünülürse, anlam verilemeyecek olaydır.
genelde asıl sebep olarak gösterilen konular üzerinden gidelim.
1-vatan evlatlarının subay ve astsubaya hizmet etmesi. gördüğüm örnekler üzerinden gideyim. doğuda en pislik yere koyduğunda canını dişine takarak çalışacak adam olmadığını kimse garanti edemez ama, orduevinin kenarında nöbet beklerken başka vatan evladı kızlarımıza laf atan çooook asker gördüm ben. asker tarafından bakmayalım da görev olarak bakalım. bu adama sonuç olarak görev olarak bu biçilmiş. evlatlarımız yüzlerce km ötede canını kanını döküyorsa, sen ona buna laf atıp sonrada ben hizmetçilik yapıyorum , bik bik diye ötemessin. ordu evlerinde görevli askerlerin çoğunu biliyoruz. burnu havada, kendini paşa sanan ukalalarla dolu. neyse bu saçma bi genelleme olabilir ama, genelde ordu evinde çalışan herkes de halinden memnundur. nedense hep askerliğinin bitmesine yakın hizmetçilik ağırına gider. görev görevdir arkadaş, gerekirse tuvalet temizlersin, gerekirse kan dökersin.
2-gelelim neden kapatılmaması gerektiğine. askeri personel bildiğiniz üzre bir öğretmen, bir doktordan veya herhangi bir memurdan daha çok tayin görür. bu tayin dönemlerinde gittikleri yerdeki konaklamaya bu kurumlar hizmet eder. görev içi kurslar ve görevler nedeniyle de çok seyehat etmesi gereken askeri personel için en önemli kurumlardan biridir orduevleri. ayrıca asteğmen olarak şehir merkezinde çalışan personele misafirhane imkanı sağlanamassa 12 ay boyunca orduevi tahsis edilebilmektedir.
3-şimdi de haddinden fazla ucuz olması. ben bu konunun fazla abartıldığı kanısındayım. evet alkol fiyatlarına lafım yok, çay fiyatına da. otursan tüm ordu evine çay ısmarlayabilirsin. ama yediğin yemek ucuz olduğu oranda hem düşük porsiyon hem de lezzetsiz. 35 kuruşa pirinç pilavı yemenin nesi anormal anlamıyorum ben. bu mu çok ucuz, yoksa dışarda yediğin 1.5 liralık pilav mı pahalı. bunu sorgulamak gerek önce. ayrıca, milletimizin ödediği vergileri subay astsubay burada mideye indiriyor diye düşünenlerin de kafasını sikeyim. ordu evlerinin yönetimi kendi içinde özeldir. kendi iaşesi ile yönetilir. içerideki para sürkilasyonu devir daim şeklindedir. az miktar kar edilir o da orduevinin kendi iç harcamaları için kullanılır. senin orda yemeğe verdiğin para, yiyeceğin bir sonraki yemek için malzeme parası olur. orduevlerinin zararına çalıştığını sananların kafasını sikeyim zaten.
4-gelelim en önemlisi saygı boyutuna. bu hizmetten faydalananlar ki, canını daha okulundan mezun olmadan önce milletine adamış kişiler. vatanı için ölmeye yemin etmiş kişiler. şimdiye dek niceleri ebediyete intikal etmiş bu tartışanlar için. sorarım size, asker bu adamın ailesine hizmet etmiş alın karası mı. bu adamın ailesine hizmet etmek benim için şerefttir şahsen. kendisine hizmet etmek neden bu kadar uçuk bir olay kabul ediliyor anlamış değilim.
genelde asıl sebep olarak gösterilen konular üzerinden gidelim.
1-vatan evlatlarının subay ve astsubaya hizmet etmesi. gördüğüm örnekler üzerinden gideyim. doğuda en pislik yere koyduğunda canını dişine takarak çalışacak adam olmadığını kimse garanti edemez ama, orduevinin kenarında nöbet beklerken başka vatan evladı kızlarımıza laf atan çooook asker gördüm ben. asker tarafından bakmayalım da görev olarak bakalım. bu adama sonuç olarak görev olarak bu biçilmiş. evlatlarımız yüzlerce km ötede canını kanını döküyorsa, sen ona buna laf atıp sonrada ben hizmetçilik yapıyorum , bik bik diye ötemessin. ordu evlerinde görevli askerlerin çoğunu biliyoruz. burnu havada, kendini paşa sanan ukalalarla dolu. neyse bu saçma bi genelleme olabilir ama, genelde ordu evinde çalışan herkes de halinden memnundur. nedense hep askerliğinin bitmesine yakın hizmetçilik ağırına gider. görev görevdir arkadaş, gerekirse tuvalet temizlersin, gerekirse kan dökersin.
2-gelelim neden kapatılmaması gerektiğine. askeri personel bildiğiniz üzre bir öğretmen, bir doktordan veya herhangi bir memurdan daha çok tayin görür. bu tayin dönemlerinde gittikleri yerdeki konaklamaya bu kurumlar hizmet eder. görev içi kurslar ve görevler nedeniyle de çok seyehat etmesi gereken askeri personel için en önemli kurumlardan biridir orduevleri. ayrıca asteğmen olarak şehir merkezinde çalışan personele misafirhane imkanı sağlanamassa 12 ay boyunca orduevi tahsis edilebilmektedir.
3-şimdi de haddinden fazla ucuz olması. ben bu konunun fazla abartıldığı kanısındayım. evet alkol fiyatlarına lafım yok, çay fiyatına da. otursan tüm ordu evine çay ısmarlayabilirsin. ama yediğin yemek ucuz olduğu oranda hem düşük porsiyon hem de lezzetsiz. 35 kuruşa pirinç pilavı yemenin nesi anormal anlamıyorum ben. bu mu çok ucuz, yoksa dışarda yediğin 1.5 liralık pilav mı pahalı. bunu sorgulamak gerek önce. ayrıca, milletimizin ödediği vergileri subay astsubay burada mideye indiriyor diye düşünenlerin de kafasını sikeyim. ordu evlerinin yönetimi kendi içinde özeldir. kendi iaşesi ile yönetilir. içerideki para sürkilasyonu devir daim şeklindedir. az miktar kar edilir o da orduevinin kendi iç harcamaları için kullanılır. senin orda yemeğe verdiğin para, yiyeceğin bir sonraki yemek için malzeme parası olur. orduevlerinin zararına çalıştığını sananların kafasını sikeyim zaten.
4-gelelim en önemlisi saygı boyutuna. bu hizmetten faydalananlar ki, canını daha okulundan mezun olmadan önce milletine adamış kişiler. vatanı için ölmeye yemin etmiş kişiler. şimdiye dek niceleri ebediyete intikal etmiş bu tartışanlar için. sorarım size, asker bu adamın ailesine hizmet etmiş alın karası mı. bu adamın ailesine hizmet etmek benim için şerefttir şahsen. kendisine hizmet etmek neden bu kadar uçuk bir olay kabul ediliyor anlamış değilim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar