bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin medeniyet kuramama nedeni3
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- neden sevgilim yok4
- japonya10
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- brezilya5
- bir filmde ölüyü oynamak4
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- türkiye12
- velvet43
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- forlove193
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- zalican4
- göz makyajı2
- ekonomi3
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- et2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
hoşgelmiş eski dost, şahane insan. şu hayatta, iyi ki tanımışım dediğim...
karmasıyla başı dertte olan yazar.
zannederim ki karmasından başka sorunları da olan bir yazar.
#5232816 entrysinde nikahsız bu işi yapan herkes orospudur gibi bir cümleyi kurabilmiş. kendisine sormak isterim, biz ne oluyoruz, hani nikahsız bu işi yapan erkekler, pezevenk mi?
yazık...
#5232816 entrysinde nikahsız bu işi yapan herkes orospudur gibi bir cümleyi kurabilmiş. kendisine sormak isterim, biz ne oluyoruz, hani nikahsız bu işi yapan erkekler, pezevenk mi?
yazık...
fuck of dictionary diyen adamdır. troll de diyoruz kendi aramızda biz bu arkadaşlara. yalnız kırk yıllık geyiklerle insanları tavlıyor ya o da azıcık da olsa zeka kırıntısı olduğunu gösterir.
küçük boy nurcu, kitap * kurdu. dikkat çekme telaşında islamcı. cahilliğini; cehaletini yayarak saklamaya çalışan karanlık sevici, karanlık ensesti büyük boy nurcuların muavini. gönlünü, kalbini, yüreğini insanlığa, barışa, kardeşliğe kapatmış proto cihat özlemleri içinde arap dili fetişisti.
"ezan ı 18 yıl türkçe okutanlar" başlığındaki entirileriyle dehşete düşürmüş yazardır.
konulara, neyzen tevfik edası ile yorum getiren yazar. kısaca, ' ben göte göt derim arkadaş! 'çılardan.
türkçe aşığı çok bilmiş borozan. bakın ne yazmış:
--spoiler--
bir takım konularda artık şöyle şeyler duymaya başladık,
"ulan türkçe olimpiyatları yapıyoruz, dünyaya türkçe ögretiyoruz, shopping fest gibi kavramları kullananlar var bu nası iş?"
daha çoğaltılması muhtemel homurdanmalara neden olmaya başlamıştır bu olimpiyatlar, bugün okudugum başka bir yazar bunun nasıl desteklenmesi gerektigi ile ilgili bir yazı kaleme almıştı, bu diyordu, bazı insanımızın okullarda yaptıkları çabaların sonucu, biz bunu nasıl dünyaya şamil hale getiririz, yazarlarımızı bu yoldan nasıl dünyaya tanıtırız, diyordu.
abdurrahman dilipak ise bunun olimpiyatların türkçe sinema, türkçe kitap. türkçe yazılmış tiyatro eserleri festivalleri ile desteklenmesi ile bunun dünyaya şamil hale getirilecegi, ülkemizin sanatta bu yolla ilerlemeler kaydedecegini belirtiyordu.
vesayet bitti, vatan evlatlarının hiç te yobaz olmadıkları bilakis sanatın ve siyasetin aslında piçlerin baskısı ile geri bırakıldıgının bir kanıtı degil mi? vatanından uzak hocanın açıklamalarını bugün radyoda kendi agzından dinledim, bir takım satılmış orospu evlatları yüzünden vatanına yine dönmeyecegini belirtiyordu, yazık bu güzel ülkeye ve onun garip bırakılmış evlatlarına...
--spoiler--
(#15848711)
imdiiiii bu satırları yazan vatandaşın nickine baktım. "fuckup dictionary" hımmmm dedim. sonrasında ise bir araba laf söyledim. ama buraya yazmam uygun olmaz.
--spoiler--
bir takım konularda artık şöyle şeyler duymaya başladık,
"ulan türkçe olimpiyatları yapıyoruz, dünyaya türkçe ögretiyoruz, shopping fest gibi kavramları kullananlar var bu nası iş?"
daha çoğaltılması muhtemel homurdanmalara neden olmaya başlamıştır bu olimpiyatlar, bugün okudugum başka bir yazar bunun nasıl desteklenmesi gerektigi ile ilgili bir yazı kaleme almıştı, bu diyordu, bazı insanımızın okullarda yaptıkları çabaların sonucu, biz bunu nasıl dünyaya şamil hale getiririz, yazarlarımızı bu yoldan nasıl dünyaya tanıtırız, diyordu.
abdurrahman dilipak ise bunun olimpiyatların türkçe sinema, türkçe kitap. türkçe yazılmış tiyatro eserleri festivalleri ile desteklenmesi ile bunun dünyaya şamil hale getirilecegi, ülkemizin sanatta bu yolla ilerlemeler kaydedecegini belirtiyordu.
vesayet bitti, vatan evlatlarının hiç te yobaz olmadıkları bilakis sanatın ve siyasetin aslında piçlerin baskısı ile geri bırakıldıgının bir kanıtı degil mi? vatanından uzak hocanın açıklamalarını bugün radyoda kendi agzından dinledim, bir takım satılmış orospu evlatları yüzünden vatanına yine dönmeyecegini belirtiyordu, yazık bu güzel ülkeye ve onun garip bırakılmış evlatlarına...
--spoiler--
(#15848711)
imdiiiii bu satırları yazan vatandaşın nickine baktım. "fuckup dictionary" hımmmm dedim. sonrasında ise bir araba laf söyledim. ama buraya yazmam uygun olmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar