bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
firefox'un 10'ncu sürüm tarayıcısı. (bkz: firefox 10) nightly adıyla sunuluyor.
firefox yeniliklerine göz atarken kendimi çok uç mecralarda bulmam sonucu sessiz sedasız betasının da yayınlandığını fark ettim. 24 ekim 2011 saat 06:13 sularında yapıştırıyolar ftp'ye 10.0a1 beta sürümünü.
ekran görüntüsü şu şekil;
görsel
32 bit windows versiyonu:
http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
64 bit windows versiyonu:
http://ftp.mozilla.org/pu...in64-x86_64.installer.exe
ayrıntılı bilgi için http://nightly.mozilla.org/ adresi ziyaret edilebilir.
firefox yeniliklerine göz atarken kendimi çok uç mecralarda bulmam sonucu sessiz sedasız betasının da yayınlandığını fark ettim. 24 ekim 2011 saat 06:13 sularında yapıştırıyolar ftp'ye 10.0a1 beta sürümünü.
ekran görüntüsü şu şekil;
görsel
32 bit windows versiyonu:
http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
64 bit windows versiyonu:
http://ftp.mozilla.org/pu...in64-x86_64.installer.exe
ayrıntılı bilgi için http://nightly.mozilla.org/ adresi ziyaret edilebilir.
öncelikle (bkz: firefox 10/#13691402)
yani? o artık (bkz: firefox 11)
bakınızda da dediğim gibi fark aslında son kullanıcının anlayacağı şekilde söylersek 10 değil de 11 nci sürüm yazıyor olması diyebiliriz.
yani? o artık (bkz: firefox 11)
bakınızda da dediğim gibi fark aslında son kullanıcının anlayacağı şekilde söylersek 10 değil de 11 nci sürüm yazıyor olması diyebiliriz.
bundan önce yazdıklarımın tam tersini hayata koydukları için acayip bozuluyorum onlara. neyse...
firefox'un 10. sürüm tarayıcısının adı "değildir" yani aslında öyleydi ama don değiştirir gibi radikal karar aldıkları için bitürlü kalıcılık söz konusu olmuyor.
velhasıl nightly adı artık 10. sürümden sonra çıkan tarayıcıların genel adı olarak lanse edildiğinden diyebiliriz ki 11,12,13 üncü sürümleri firefox nightly'dir.
ayrıca;
(bkz: firefox 11)
(bkz: firefox 12)
(bkz: firefox 13)
firefox'un 10. sürüm tarayıcısının adı "değildir" yani aslında öyleydi ama don değiştirir gibi radikal karar aldıkları için bitürlü kalıcılık söz konusu olmuyor.
velhasıl nightly adı artık 10. sürümden sonra çıkan tarayıcıların genel adı olarak lanse edildiğinden diyebiliriz ki 11,12,13 üncü sürümleri firefox nightly'dir.
ayrıca;
(bkz: firefox 11)
(bkz: firefox 12)
(bkz: firefox 13)
(bkz: bir chrome değil)
adı üzerinde "nightly", her gece güncellenen firefox'tur. Yeni bir tarayıcı değildir. bu firefox sürümü her gece update olup bu işle uğraşanların geri dönüş yapıp, şu şu şu gecelik update'nizde bu bu bu oldu demesi için vardır. yani bir nevi gecelik değişen beta sürüm gibi bir şeydir.
64bit işletim sistemi kullananlar için çok büyük bir nimet. bildiğiniz üzere 32bit tarayıcılarda flash player çok kasmaktadır. hatta durduk yere habire çökmektedir. bunun derdi 64bit tarayıcı kullanmaktır. ancak bir çok kişi sadece internet explorer'ı biliyor 64 olarak. benim gibi ie'yi sevmeyenlere tavsiye nightly'nin 64bit versiyonu var ve 32bite göre çok çok hızlıdır. yaptığım testler sonucu daha hızlısı yoktur.*
Firefox'un 64bit sistemimde flash dosyalarını aşırı kasmasından dolayı geçiş yaptığım firefox'un başka bir sürümü. şuana kadar herhangi bir kasma v.s. yaşamadım. hayvan gibi bilgisayarda arada bir kilitlenip beni deli eden firefox'a göre daha rahat çalışıyor. göreceğiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar