bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 65 şut çekip gol atamamak3
- gocu3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- misafir ağırlamak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- mısır4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yeni zelanda3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- başkan3
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bay melahel d erectotales2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- bully2
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- pazar günü aktiviteleri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- krista allen2
amblemi kuyruğu fırça şeklinde bir fil olan, fille boyanın alakasını kuramamış bünyeler için uçuk olmadı absürt isimli boya markası.
resmi sitesi;
http://www.filliboya.com.tr/
http://www.filliboya.com.tr/
filli iken reklamlarıyla afilli olan boya.
şimdi durum şöyle oluyor. bu boya markası türkiye'de caparol alpina max olarak çıkış yapmıştı ilk kez. logosu da "kuyruğunda boya fırçası olan renkli fil" idi. reklamlarında "en iyi boya filli boya" gibi abuk bir slogan denendi. bir çok sanatçı, futbolcu, bilmem neci rol alınca bu slogan tüm çevrelerde olumlu karşılandı ve markanın önüne geçti. daha bilinen bir isim olmaya başlayınca marka adı da "filli boya" olarak değiştirildi. olayın özü bu yani.
Türkiye nin en büyük boya firması. Ayrıca web sitesi aspx ile kodlanmıştır.
(bkz: betek)
son reklam kampanyası ile renkleri ünlü isimler ile özdeşleştiren marka.
mor boya satışlarında patlama yaşanacak o kesin! zira biz en çok mor ve ötesi'nin mor'unu seviyoruz!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150113502919694&oid=190780014282394&comments
mor boya satışlarında patlama yaşanacak o kesin! zira biz en çok mor ve ötesi'nin mor'unu seviyoruz!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150113502919694&oid=190780014282394&comments
son reklamı ile ünlüler ve ünlülerin soyadları, yaptığı işler, söylediği şarkılar ve benzeri ayrıntılarla konuyu renklere getirip, tanıtımını yapan boya markasıdır.
her şeyi anladım ama azra akın'da sıçmışlar.diyecek bişey bulamayıp, ''masumiyetin beyazı, azra akın beyazı'' demişler.
her şeyi anladım ama azra akın'da sıçmışlar.diyecek bişey bulamayıp, ''masumiyetin beyazı, azra akın beyazı'' demişler.
asıl lisans veren firma olan caparol ile mahkemelik olup yollar ayrılmadan önce caparol ün logosu olan kuyruğunda fırça tutan fil üzerine reklam geliştirip filli boya sloganı ile (caparol ün türkçe söylenmesi ve bilinirliği üzerine para yatırmanın çok da mantıklı olmamasından hareketle)bu bilinirliği yaratmak için tonla reklam bütçesi ayırması akabinde caparolle ihtilafa düşüp ortaklık bozulunca reklama harcadığı para yalan olmasın diye filli boya reklam sloganını markaya dönüştüren boya üreticisi. ürünleri fena değildir aslında.
kapağı açınca içinden fil çıkacağını düşündüğüm boya markasıdır.
çok sempatik bir isme sahip boya markası.
(bkz: hayattan rengi alın geri neyi kalır ki) şarkısını söyleyen ünlüler eşliğinde reklamları dönen marka.
ancak Ali taran nasıl olur da büyük bir hatayı gözden kaçırır? jingle da filli boya, ya da filli kelimesinin geçmemesi bence milyon tl lik kayıptır. en sonda 3 sn logo göstermekle o reklam sadece ünlülerin şarkı söylediği boya reklamı olarak kalacaktır. filli boya olarak değil.
ancak Ali taran nasıl olur da büyük bir hatayı gözden kaçırır? jingle da filli boya, ya da filli kelimesinin geçmemesi bence milyon tl lik kayıptır. en sonda 3 sn logo göstermekle o reklam sadece ünlülerin şarkı söylediği boya reklamı olarak kalacaktır. filli boya olarak değil.
beşiktaş'a gönderme yapan firma.
reklama harcadığı milyonlarca dolar sayesinde kendini kaliteliymiş gibi gösteren aslında bi boka benzemeyen boya markası.
Bugün sahne almadan önce makyajımı yapan Filli Boya ailesine ve ekibine teşekkür ederim.
-Bülent Ersoy.
-Bülent Ersoy.
mp3 çaları varmış:
görsel
görsel
son reklamları ile görme engellileri üzen firma.
şikayet formu doldurdum. size de tavsiye derim.
http://www.filliboya.com.tr/
şikayet formu doldurdum. size de tavsiye derim.
http://www.filliboya.com.tr/
filsizdir.
anadolu yakası e-5 te her resmi bayramda şirket binasını türk bayrağına boğan, sırf bu yüzden yıllardır başka boya tercih etmediğim güzel oluşum.
tvdeki tüm reklam kuşaklarını kiralayarak 1 saat boyunca hiçbir reklam yapmadan özgecan'ımızın adına simsiyah yapmıştır.
özgecan aslan için tv'de bir çok kanalda saat 21:00'de ve 22:00'de sessiz sedasız, marka geçirmeden saygı ve tepki göstermişlerdir.
görsel
Filli Boya'ya bazı TV kanalları para almayarak destek vermiş.
(bkz: gözde akpınar/#26727898)
zorunlu ediT: reklam için fırsatçılık denildi. sorarım size: reklamdan etkilenip kim evine kilo kilo boya alır? apartman toplantılarında lobi yapıp "filli boya almalıyız" diye baskı mı yapacak insanlar? reklam 1 haftaya unutulur gider. önemli olan bunu düşünebilmek. mesajı verebilmektir. her şeyi de karalamayın. elinizin altında internet olmasaydı nah öğrenirdiniz kimin yaptığını. kaldı ki filli boya, tv'lerde ayrıca bir açıklama yapmadı. sanırsın filli boya dünyayı avucunda oynatan bir şirket.
görsel
Filli Boya'ya bazı TV kanalları para almayarak destek vermiş.
(bkz: gözde akpınar/#26727898)
zorunlu ediT: reklam için fırsatçılık denildi. sorarım size: reklamdan etkilenip kim evine kilo kilo boya alır? apartman toplantılarında lobi yapıp "filli boya almalıyız" diye baskı mı yapacak insanlar? reklam 1 haftaya unutulur gider. önemli olan bunu düşünebilmek. mesajı verebilmektir. her şeyi de karalamayın. elinizin altında internet olmasaydı nah öğrenirdiniz kimin yaptığını. kaldı ki filli boya, tv'lerde ayrıca bir açıklama yapmadı. sanırsın filli boya dünyayı avucunda oynatan bir şirket.
mahallemizdeki evlerin dış cephelerinin boyanması için mail attığım lakin olumsuz yanıtla geri dönen büyük boya firmasıdır.
Icinde fil olmayan boya. Uzun zamandir reklamlari donmuyor hayret.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar