bugün
- deniz baykal6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi8
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- velvet30
- truesuzluk3
- star wars2
- galatasaray3
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- saraca finch house7
- japonya9
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- günün şiiri7
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- kolombiya5
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- amerika birleşik devletleri8
- portekiz6
- gana2
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ingiltere2
- hırvatistan4
- cezayir3
pes in açık ara fark attığının genel görüş olduğu rekabettir.
Edit 2016: ulan 2008 de girdigim entry ile ilgili millet eksiliyor soruyorum size pes5 , pes6 gibi oyunlar fifa 2005-2006-2007 lerden çok daha güzel değil miydi?
Edit 2016: ulan 2008 de girdigim entry ile ilgili millet eksiliyor soruyorum size pes5 , pes6 gibi oyunlar fifa 2005-2006-2007 lerden çok daha güzel değil miydi?
pes'in daima bir adım önde olduğu düellodur.
pes'in belirli oyuncuları * hayvani bir şekilde güclü yapmasıyla kanaatimce fifa'nın önde oldugu düello. hangi futbolcu gercek bi macta tüm sahayı gecerek aynı golü 3 kez üst üste atabilir?
2008 de fifa nin silindir gibi gectigi duellodur *
ps3 veya xbox 360 da fifayi denemeden 'pes fifayi kitler' diyenleri ciddiye almamak gerekir. Pc de ki fifa, fifa degildir zira..
pes ekmek gibidir, her daim ararsın... fifa ise çerezlik, çok sıkılınca oynarsın.
(bkz: anadol vs mercedes)
pesin hükmen galip olduğu karşılaş(tır)ma.
pes sanki bira gibidir, öğrenci içeceği babında. fifa ise sanki biraz burjuva olmuştur. dandirik bi oyun salonuna gittiğinde fifa istediğinde bulmazsın , ne hikmetse hep pes verirler, komisyonmu alıyo bu mekanlar anlamadım gitti.
fifa da oyun insana keyif vermez, bir yapaylık unsuru hep oyunun önündedir.
pes de şut çekerken bile en ufak ayarlamaları hissedersiniz.
hatta abartıp topa sanki kendi vuruyormuş gibi olayın etkisine kapılıp ayaklarını sallayan arkadaşlar bile vardır.
özet olarak fifa pes in yanına dahi yaklaşamaz.
pes de şut çekerken bile en ufak ayarlamaları hissedersiniz.
hatta abartıp topa sanki kendi vuruyormuş gibi olayın etkisine kapılıp ayaklarını sallayan arkadaşlar bile vardır.
özet olarak fifa pes in yanına dahi yaklaşamaz.
fifa'nın oyun menüsü ve maç atmosferi, pes'in ise maç ve grafik motoru, dolayısıyla gerçekçiliği birbirlerinden kat kat iyidir.
fifa 2015 bile pes 6 gibi olamayacaktır.
fifa bir animasyon, pes ise simulasyondur.
fifa'da elle oynama muhabbeti var, pes'de denk gelmedi hiç. ama pes fifa'yı döver.
fifa oyun ise pes gercektir.
pes oyundur fifa iğrenç bir insansın!
fifa da gol atınca ağlar adam gibi sallanmaz, pes de gol atınca ağlardan çıkan sesi bile duyabilirsiniz. *
(bkz: bu anket daha çok gider)
(bkz: bu anket daha çok gider)
fifa ilktir , ilk göz ağrısı , pes tektir.
futbol oyununu sadece görsel ve lisans olarak düşünen kullanıcıların fifa dediği bir kıyaslama. kalan özellikler için pes!
(bkz: atari vs ps3)
pes futbol oynatır, fifa psikolojik mastürbasyon yaptırır.
evet pes kesinlikle daha kalitelidir, ama fifa'nın gerçekçiliğini, tadını, "yendik ulan" demenin hazzını asla yaşatamaz.
evet pes kesinlikle daha kalitelidir, ama fifa'nın gerçekçiliğini, tadını, "yendik ulan" demenin hazzını asla yaşatamaz.
fifa sabri sarioglu ise, pes lionel messi dir.
seneden seneye değişen bir düellodur ama * fifa grafik bakımından da oynanış bakımından da bu sene pes i geçmiştir. pes in oyunda çok zorlaması ve kaş yapayım derken göz çıkarması bunda büyük etken olmuştur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar